ریپورتاژ آگهی
گاردن گلو دبی، بزرگترین باغ نور در جهان

گاردن گلو دبی، بزرگترین باغ نور در جهان

با ورود به پارك دایناسورها در گاردن گلو دبی می توانید در زمان سفر كنید و به دوران دایناسورها بروید اما این دفعه كمی سفر شما متفاوت خواهد بود
  • 1401/03/07
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : دبی-گاردن گلو دبی
تلفن : 66059000-021

با ورود به پارك دایناسورها در گاردن گلو دبی می توانید در زمان سفر كنید و به دوران دایناسورها بروید اما این دفعه كمی سفر شما متفاوت خواهد بود چرا كه این دایناسورها در واقع ربات های بسیار بزرگ شبیه سازی شده ای هستند كه پر از رنگ های زیبا و خیره كننده می باشند

گاردن گلو دبی -Dubai Garden Glow

اگر علاقه مند هستید تا در سفر به دبی یكی از جالبترین و متفاوت ترین جاذبه های این شهر خارق العاده را از نزدیك مشاهده كنید بهتر است سری به بزرگ ترین باغ نور دنیا یعنی گاردن گلو دبی بزنید و از تماشای باغی بسیار بزرگ كه تمامی زیبایی خیره كننده خود را مدیون نورآرایی می باشد نهایت لذت را ببرید و از آن جا كه زیبایی گاردن گلو دبی در شب هنگام دوچندان می شود به طور قطع بهترین انتخاب برای شب های دبی خواهد بود.

گاردن گلو دبی دنیایی از تخیلات با تركیبی از هنر و خلاقیت است كه مفهومی شگفت انگیز را ایجاد كرده است. دبی گاردن گلو دارای سه بخش مختلف است كه هر كدام عنوانی را به خود اختصاص داده اند. این بخش ها شامل بزرگترین پارك دایناسور می شود كه در آن بیش از 120 گونه دایناسور بصورت انیمیشنی وجود دارد. آیس پارك كه در آن آب و هوایی قطبی در وسط كویر را به وجود آورده اند. گلو پارك كه از میلیون ها ال ای دی تشكیل شده و فضایی با نورپردازی خیره كننده ای را ایجاد نموده است.

گاردن گلو دبی، بزرگترین باغ نور در جهان-WLRNhnmNNK

هدف از ساخت گاردن گلو دبی 
انگیزه از ساخت گاردن گلو دبی این است تا مردم را در مورد اهمیت كاهش انتشار كربن و حفظ جهان با استفاده از مواد قابل بازیافت آموزش دهد تا نسل های آینده همچنان بتوانند سیاره زمین را به عنوان یك دنیای شگفت انگیز در ذهن خود داشته باشند. تاسیسات هنری در مجموعه گاردن گلو دبی توسط هنرمندان ماهر از سراسر جهان ساخته شده است به گونه ای كه برخی از این هنر های فوق العاده می توانند در كتاب ركوردهای جهانی گینس حضور داشته باشند.

افتتاح گاردن گلو دبی

گاردن گلو دبی در ۲۳ دسامبر سال ۲۰۱۵ افتتاح شد و تا تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۶ ادامه یافت و در اكتبر سال ۲۰۱۶ جاذبه های جدیدی به آن اضافه شد. گاردن گلو دبی به عنوان مقصد سرگرمی خانواده ها در تمام سنین بسیار محبوب است كه تجربه جدیدی از یك تفریح و سرگرمی را ارائه می دهد.

قسمت های مختلف گاردن گلو دبی
پارك نور
اولین بخش كه در گاردن گلو دبی می توانید از دیدن آن نهایت لذت را ببرید پارك نور نام دارد و البته نا گفته نماند كه افراد با ورود به این پارك می توانند مجسمه ها و اشكالی را مشاهده كنند كه به نوعی در تلاش اند تا مفاهیمی چون صرفه جویی در منابع انرژی، احترام به محیط زیست و زمین، كاهش تولید زباله و محافظت از حیوانات و حیات وحش و مواردی از این قبیل را به آن ها گوشزد نمایند.