ریپورتاژ آگهی
معرفی پارك الخور دبی و امكانات تفریحی رفاهی آن

معرفی پارك الخور دبی و امكانات تفریحی رفاهی آن

رپارك خور در منطقه دبی كریك یكی از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می‌شود
  • 1401/03/06
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : دبی-دبی
تلفن : 66059000-021

رپارك خور در منطقه دبی كریك یكی از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می‌شود. این پارك دارای امكانات تفریحی، رفاهی و آموزشی برای همه ی سنین به ویژه كودكان است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌كند. یكی از دلایلی كه این پارك برای كودكان بسیار خاص و ویژه شده این است كه گروه سنی كودكان می توانند تا در این پارك به فعالیت های پژوهشی بپردازند و برای ساعت ها مشغول مكاشفه شوند.

دبی این روزها جز یكی از شهرهای مدرن و پیشرفته در خاورمیانه شده و سالانه تعداد زیادی توریست به سمت این شهر سفر می كنند تا از فضاهای جذاب تفریحی كه در آن فراهم دیده بازدید كنند و تجربه ی سفری فوق العاده ای به دست بیاورند. پارك خور نیز یكی از جاهای دیدنی دبی است كه ارزش صرف زمان برای گردش و بازدید از آن را دارد

معرفی پارك الخور دبی و امكانات تفریحی رفاهی آن-e7ROA1Fnmh

پارك خور دبی

پارك خور دبی در محیط ۹۰ هكتاری با قسمت های متنوع و مختلف برای سنین و سلیقه های متفاوت به یكی از مناطق دیدنی و ییلاقی شهر دبی بدل شده است. اهالی شهر دبی، پارك خور را به عنوان حدیقه الخور و یا شهر خور می شناشند. این پارك به قدری زیبا و معروف است كه هم در جذب بزرگسالان و هم كودكان بسیار موفق بوده است.

معرفی پارك الخور دبی و امكانات تفریحی رفاهی آن-gkKgxSwy3p
در داخل پارك خور دبی برای تمام اعضای خانواده امكانات تفریحی و رفاهی تعبیه شده است كه به راحتی به از آن استفاده و لذت ببرید. محوطه باغ بزرگ و فضای سبز و آب نماهای بسیار زیبا كه هوا و نسیم مطبوعی همراه با لذت تجربه خواهید كرد، مسیر پیاده روی، اسكله ماهیگیری و رستوران ها از امكانات تفریحی رفاهی پارك خور دبی است.

معرفی پارك الخور دبی و امكانات تفریحی رفاهی آن-sK5wd2iuA3

در این پارك یك آمفی تاتر بزرگ نیز وجود دارد كه محل برگزاری كنسرت ها در زمان تعطیلات عمومی و موقعیت های خاص می باشد. شما میتوانید در وروردی شماره ی دو این پارك یك موتور سیكلت اجاره كنید و به گشت و گزار آن هم با موتور و سه چرخه در پارك بپردازید.

طول محوطه ی پیاده روی پارك خور در دبی طولی برابر با ۵٫۲ كیلومتر است كه در كنار نهر آب و محیط سبز و طبیعی قرار گرفته است. در پارك خور ۳۰۰ گیاه مختلف وجود دارد.

از دیگر تفریحات جالب این پارك می توان به نمایش دلفین ها نیز اشاره كرد، در این مكان دلفین ها و شیر های آبی نمایش های متفاوتی را انجام می دهند كه دیدن آن برای تمام سنین جالب و متفاوت خواهد بود.

معرفی پارك الخور دبی و امكانات تفریحی رفاهی آن-YKxiARjwhj

این پارك مكان تفریحی آموزشی مناسبی نیز برای خردسالان و نوجوانان محسوب می‌شود زیرا علاوه بر سرزمین عجایب كه در مجاورت این پارك قرار گرفته است، شهر كودكان نیز در داخل پارك تعبیه شده است.

شهر كودكان كه در ورودی شماره ۱ پارك قرار گرفته است اولین شهر آموزشی كودكان در شهر دبی و كشور امارات متحده عربی نام گرفته است. این مجموعه به كودكان و نوجوانان بین ۲ و ۱۵ سال اختصاص یافته است كه به صورت عملی با بسیاری از زمینه های علمی، تكنولوژی، طبیعت و ... آشنا شوند كه برایشان بسیار مفید و آموزنده است.

شهر بچه ها مكانی است كه كودكان در آن به پژوهش، اكتشاف و بازی مشغول می شوند. در این مجموعه موزه ای نیز برای كودكان در نظر گرفته شده كه دیدن از آن برای كودكان بسیار آموزنده و جذاب خواهد بود.

از دیگر بخش‌های مناسب برای كودكان در این پارك می‌توان به سالن آمفی تاتر، بخش نجوم، بخش هوا و فضا، بخش طبیعت و جانور شناسی، بخش كامپیوتر و ارتباطات، گالری، رستوران و فروشگاه های اسباب بازی اشاره داشت.

معرفی پارك الخور دبی و امكانات تفریحی رفاهی آن-1W3mDNMw80