ریپورتاژ آگهی
3 مكان بسیار دیدنی آلمان

3 مكان بسیار دیدنی آلمان

مشهورترین مسیر جنگل سیاه جایی به نام تیمبرلند است كه در واقع یك مسیر مارپیچ است كه از میان انبوه درختان عبور می كند، مسیری كه پوشیده از برگ قرمز رنگ درخت های صنوبر است.
  • 1401/03/05
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : آلمان-آلمان
تلفن : 66059000-021

مشهورترین مسیر جنگل سیاه جایی به نام تیمبرلند است كه در واقع یك مسیر مارپیچ است كه از میان انبوه درختان عبور می كند، مسیری كه پوشیده از برگ قرمز رنگ درخت های صنوبر است.

آلمان منزلگاه زیباترین مناظر طبیعی در قاره اروپا است. كشور آلمان با دارا بودن تركیبی از دشت، جنگل های سرسبزی كه یك سوم این كشور را پوشانده اند، كوه، ساحل، جزیره، مجموعه‌ای از باتلاق‌ها و دریاچه‌ها از غنای طبیعی فوق العاده ای برخوردار است. كه در این مطلب چند نمونه از مكانهای طبیعی آن معرفی می شود .

دریاچه schrecksee
دریاچه  schrecksee در دل كوهای آلپ محیطی بكر و طبیعتی بی نظیر را برای دوست داران طبیعت خلق كرده است. این دریاچه در جنوب ایالت باواریا كشور آلمان قرار دارد.

3 مكان بسیار دیدنی آلمان-vICI7hXfaZ

3 مكان بسیار دیدنی آلمان-rvdKJGNSnw
جنگل سیاه آلمان
جنگل سیاه (Schwarzwald) یك رشته‌كوه جنگلی در ایالت بادن وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان است. محدوده ی جنگل سیاه از سوی جنوب و غرب، دره ی راین است. بلندترین قله ی این منطقه قلهٔ فلدبرگ با ۱٬۴۹۳ متر بلندی است.

3 مكان بسیار دیدنی آلمان-YdZ0AMj89G

3 مكان بسیار دیدنی آلمان-bhINk496b8

جنگل سیاه آلمان از آن دست جاهایی است كه همیشه پوشیده در مه است، گاهی این مه تا اندازه ای زیاد است كه حتی تا ۲ متری هم قابل رویت نیست. مشهورترین مسیر این جنگل جایی به نام تیمبرلند است كه در واقع یك مسیر مارپیچ است كه از میان انبوه درختان عبور می كند، مسیری كه پوشیده از برگ قرمز رنگ درخت های صنوبر است و هر لحظه این حقیقت را پر رنگ تر می كند كه ممكن است این جا همان جادوگر افسانه ای زندگی كند كه برای رسیدن به اهداف خود كارهای وحشتناك زیادی می كند و به گرگ تبدیل می شود.

- چشمه  Blautopf از جاذبه های طبیعی آلمان
یكی از چشمه های كشور آلمان واقع در شهر بلوابویرن در ایالت بادن- وورتمبرگ در جنوب آلمان كه بخاطر رنگ آبی بی نظیری كه دارد شناخته شده است و در تمام فصول سال منظره ی مسحوركننده ای را برای بازدیدكنندگان علاقمند به طبیعت به تصویر درآورده است.

3 مكان بسیار دیدنی آلمان-HmCycFv1EF

3 مكان بسیار دیدنی آلمان-NRpdGrp3NW