ریپورتاژ آگهی
ونك تپه كجاست؟

ونك تپه كجاست؟

تونك تپه را می توان در قسمت غربی شهر آنتالیا پیدا كرد. تماشای آنتالیا از بالای تونك تپه حس و حال دیگری دارد.
  • 1401/03/05
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : در قسمت غربی شهر آنتالیا-ونك تپه
تلفن : 66059000-021

تونك تپه را می توان در قسمت غربی شهر آنتالیا پیدا كرد. تماشای آنتالیا از بالای تونك تپه حس و حال دیگری دارد. درصورتی كه به آنتالیا سفر نموده اید و نمیدانید ماجراجویی خویش را چطور شروع كنید، به شما پیشنهاد می كنیم اول از تونك تپه آنتالیا و جاذبه های آن دیدن كنید. این تپه امكانات و خدماتی از جمله رستوران گردان، یك هتل، یك كلاب و تله كابین دارد.
درباره تونك تپه چه میدانید؟
تونك تپه یكی از جذاب ترین اماكن گردشگری آنتالیا است، تونك تپه در محله لیمان و در كمربندی آنتالیا قرار گرفته است. باتوجه به موقعیتی كه دارد و جذابیت هایی كه در این مكان وجود دارد علاقمندان زیادی دارد.

توتك تپه آنتالیا( Tunektepe Teleferik Antalya) دارای 618 متر ارتفاع است كه گردشگران زیادی از آن بازدید می كنند. در بالای تپه یك رستوران گردان موجود است كه با انواع غذاهای دلچسب پذیرای میهمانان تور آنتالیا هستند. توتك تپه آنتالیا در حاشیه غربی آنتالیا قرار گرفته كه میتوان خلیج آنتالیا و كوه ها را به راحتی مشاهده كرد.

این تپه امكانات بسیار كامل و مناسبی را برای كوه نوردی و دیگر تفریحات كوهستانی دارد.با توجه به میزان امكانات و وضعیت این تپه بسیاری از علاقمندان كوهنوری و تفریحات این چنین علاقه بسیاری به این مركز تفریحی دارند.

امكانات عرضه شده در تونك تپه
یكی از مهم ترین سوالاتی كه در خصوص سفر به اینجا موجود است این است كه چه امكانات و خدماتی در تونك تپه وجود دارد و گردشگران با سفر خود به اینجا از چه امكاناتی میتوانند برخوردار شوند؟

رستوران 360 گردان در بالای تونك تپه
از بزرگترین امانات موجود در این مكان بوده كه با داشتن برترین و لذیذترین غذاهای خویش توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را بسوی خویش مجذوب كند

 

 

ونك تپه كجاست؟-ImjjPwhERZ