ریپورتاژ آگهی
رستورانی از جنس نمك

رستورانی از جنس نمك

رستوران ها همیشه به زیباترین شكل و البته هنرمندانه ترین طرح ها طراحی می‌شوند تا هم در اشتهای مشتری‌ها تاثیر داشته باشند و هم اینكه خاطره ساز خوبی در اذهان باشند.
  • 1401/02/11
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : شیراز -شیراز

رستورانی از جنس نمك-bpbB82KUux

رستورانی از جنس نمك + تصاویر
رستوران ها همیشه به زیباترین شكل و البته هنرمندانه ترین طرح ها طراحی می‌شوند تا هم در اشتهای مشتری‌ها تاثیر داشته باشند و هم اینكه خاطره ساز خوبی در اذهان باشند.

جدیدترین مدل طراحی رستوران در شیراز دیده شده كه سازه‌های آن از جنس نمك است كه انتخاب آن به دلیل گندزدایی و بهداشتی بودن و به هدف معماری سبز تهیه شده است. در واقع با گازهایی كه نمك از خود منتشر می‌كند هوای آلوده محیط را به طور طبیعی گندزدایی می‌كند و این یكی از جالب‌ترین و كم هزینه‌ترین راه‌های بهداشتی كردن محیط این رستوران است.

 

رستورانی از جنس نمك-spRnS4f33d

رستورانی از جنس نمك-LmaM0crtCd

رستورانی از جنس نمك-HJ9lTSs6Cw
از آنجا كه معدن نمك و دریاچه نمك در نزدیكی محل ساخت و ساز این پروژه یعنی رستوران نمك بوده است مدیر پروژه تصمیم بر آن گرفته كه سازه‌ها را كاملا از نمك قرار دهد كه البته برای زیبایی و جلوگیری از یك نواختی از نمك اشكال مختلفی نظیر پودر نمك، سنگ و لایه‌های فشرده را در بنا بكار برده اند.

رستورانی از جنس نمك-Kofi24zPrh

رستورانی از جنس نمك-QHwbfgNuMa

رستورانی از جنس نمك-D6QZFkj45Q
طراحی داخلی به صورت مدرن و سنتی است. لایه‌های داخلی با الهام گیری از غارهای نمك ساخته شده است كه با دخالت دادن تمدن امروزی در آن كاری كرده‌اند كه بخش های مختلف رستوران، بدون هیچ مشكلی برای مشتری‌ها و مالكین مورد استفاده باشد.

رستورانی از جنس نمك-8YaG8Y1IXs

رستورانی از جنس نمك-iFRyWodSN5

رستورانی از جنس نمك-kiEL1ZcfnP
طراحی پیچشی پله‌ها هم بسیار جالبند. صندلی‌ها و دستگیره‌ها و كف پله‌ها را از ذوب كردن قوطی‌های نوشابه آلومینیومی مغازه‌های اطراف تهیه كرده‌اند كه بسیار جالب است. میزها از جنس سنگ نمك‌اند اما صندلی‌ها آلومینیومی‌اند.