ریپورتاژ آگهی
منطقه شكار ممنوع ناو

منطقه شكار ممنوع ناو

این منطقه با وسعت حدود ۲۱/۴۹۱۹ هكتار در سال ۱۱/۶/۸۱ توسط سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان منطقه شكار ممنوع اعلام شد و در تاریخ
  • 1400/11/10
  • استان : گيلان
  • شهر : اسالم
  • دسته : مناطق حفاظت شده ایران
آدرس : ۴۰ كیلومتری شهر تالش
تلفن : 66059000-021

این منطقه با وسعت حدود ۲۱/۴۹۱۹ هكتار در سال ۱۱/۶/۸۱ توسط سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان منطقه شكار ممنوع اعلام شد و در تاریخ ۱۵/۱/۸۷ به مدت ۵ سال دیگر نیز مورد تمدید قرار گرفت. حداقل ارتفاع آن از سطح دریا ۶۰۰ متر و حداكثر تا ۲۰۰۰ متر می باشد. این منطقه بین طول شرقی , E4847-E4841 و عرض شمالی , N3741 , N3736 واقع شده و نزدیكترین فاصله آن تا شهرستان تالش ۴۰ كیلومتر و تا منطقه اسالم ۳۰ كیلومتر و اسالم به خلخال حدود ۵ كیلومتر می باشد منطقه مزبور از طرف شمال به رودخانه ناواسالم، از طرف جنوب مسیر خط الراس از اسبه هونی تا چاره سوداغ از طرف مشرق مسیر عبور ۵ جاده طرح از دریا بن پایین به قله شاه گرداب و از طرف غرب از ارتفاع چاره سوداغ تا روستای ناو پایین محدود شده است.

پوشش گیاهی

از مهمترین گونه های درختی این منطقه می توان به راش، بلوط، افرا، ممرز، گردو، توسكا، نمدار، بارانك، گیلاس و از مهمترین گونه های درختچه ای می توان به زالزالك، ازگیل، گلابی، گوجه، همیشك و از مهمترین گونه گیاهان علفی می توان تمشك، بنفشه، پامچال، همیشك و … اشاره نمود.

حیات وحش

از پستانداران منطقه مزبور می توان به مرال، شوكا، خرس، پلنگ، روباه جنگلی، گرگ، سنجاب، خارپشت، سمور، گربه جنگلی و … اشاره نمود. از مهمترین خزندگان آن نیز می توان به ماركوهی، كورمار، مارآبی، انواع سوسمار، مارمولك اشاره نمود. از مهمترین پرندگان آن نیز می توان به عقاب جنگلی، قرقی، دال، كلوغ زاغی، توكا، انواع داركوب، كبوتر جنگلی، جغد، سینه سرخ، سبز قبا و … و از آبزیان فقظ یك گونه ماهی قزل آلا خال قرمز در رودخانه ناورود وجود دارد.

 

منطقه شكار ممنوع ناو-lTgjES7w6E



منطقه شكار ممنوع ناو-1npFfee9Kp

منطقه شكار ممنوع ناو-zb2mFGK7mp

منطقه شكار ممنوع ناو-JgYQurth3a

منطقه شكار ممنوع ناو-YftCRVGQgg

منطقه شكار ممنوع ناو-3gR6FEyUzb

منطقه شكار ممنوع ناو-8Zb710pZhc

منطقه شكار ممنوع ناو-uNkPifi7Ox

منطقه شكار ممنوع ناو-kuI1DU6ELw

منطقه شكار ممنوع ناو-MDKAVMR9YH