ریپورتاژ آگهی
هتل مروارید ارومیه

هتل مروارید ارومیه

هتل مروارید ارومیه با داشتن پرسنل آشنا به زبان های زنده دنیا و داشتن اتاق ها و رستورانهای مجلل با انواع غذاهای ایرانی،محلی و فرنگی كه توسط آشپز های ماهر و با تجربه هتل طبخ می شود هر ساله پذیرای تعداد بی شماری از مسافرینی از كشور های امارات متحده عربی ،تركیه،ارمنستان ،آذربایجان ،منطقه خود مختار كردستان عراق و هم میهنان عزیزمان از ایران می باشد.
  • 1400/11/10
  • استان : آذربايجان غربي
  • شهر : اروميه
  • دسته : هتل ها
آدرس : ارومیه خیابان پاسداران جنب خانه جوان ، هتل مروارید

امكانات : یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، فروشگاه و غرفه ، كافی شاپ ،

دلایل انتخاب:هتل سه ستاره مروارید ارومیه در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع در كنار رودخانه زیبای شهر چائی بنا شده است . هتل مروارید ارومیه با داشتن پرسنل آشنا به زبان های زنده دنیا و داشتن اتاق ها و رستورانهای مجلل با انواع غذاهای ایرانی،محلی و فرنگی كه توسط آشپز های ماهر و با تجربه هتل طبخ می شود هر ساله پذیرای تعداد بی شماری از مسافرینی از كشور های امارات متحده عربی ،تركیه،ارمنستان ،آذربایجان ،منطقه خود مختار كردستان عراق و هم میهنان عزیزمان از ایران می باشد. مهمترین مزیت هتل مروارید موقعیت جغرافیایی آن در نقشه شهری می باشد كه علاوه بر نزدیكی به مراكز خرید، نقاط دیدنی و گردشگری شهر در روبروی رود خانه شهرچائی بدور از ترافیك و هیاهوی شهری از هوای لطیف و مرطوب رودخانه بهره می برد.فاصله زمانی هتل تا فرودگاه ۲۰ دقیقه می باشد و با سرویس ۲۴ ساعته تاكسی در روبروی هتل می توان در عرض ۵ دقیقه به تمام نقاط شهر دسترسی پیدا كرد. هتل مروارید دارای ۳۶ اتاق در اندازه ها و ظرفیت های مختلف با ظرفیت كلی۱۲۰ نفر می باشد. هتل مروارید ارومیه با داشتن سه رستوران با ظرفیت ۶۰۰ نفر و یك آشپزخانه بزرگ و مجهز آمادگی پذیرایی از مراسمات گوناگون را دارد. رستوران شیشه ای در طبقه چهارم داری منظره ای بسیار زیبا از نمای كوهستانی شهر ، پارك ها و رودخانه شهر چایی می باشد و همه ساله پذیرای مسافران زیادی می باشد.

فاصله تا فرودگاه :۲۵ دقیقه با ماشین

هتل مروارید ارومیه-Ap1LLLUDej

هتل مروارید ارومیه-smwa8GHBhv

هتل مروارید ارومیه-GHEWdmcqp4

هتل مروارید ارومیه-e0kzSdyaN2

هتل مروارید ارومیه-D7X6Q9omTk

هتل مروارید ارومیه-f3bCdb1dXU

هتل مروارید ارومیه-203HSRsAnz

هتل مروارید ارومیه-x3g32MeLbZ

هتل مروارید ارومیه-cSO0JcoPKl

هتل مروارید ارومیه-ydhtdy6TtL