ریپورتاژ آگهی
مركز خرید مهستان

مركز خرید مهستان

مركز خرید مهستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی به معابر، بلوارهای عریض و تقاطع های غیر هم سطح از رشد روز افزونی بر خوردار است.
  • 1400/11/10
  • استان : البرز
  • شهر : کرج
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : مركز خریدمهستان در شمال شهر كرج و دامنه سلسله جبال زیبای البرز و در جوار پارك نبوت و مناطقی چون عظیمیه، رجایی شهر، جهانشهر و شهرك اوج قرار گرفته است
تلفن : 66059000-021

مركز خرید مهستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی به معابر، بلوارهای عریض و تقاطع های غیر هم سطح از رشد روز افزونی بر خوردار است.

مركز خریدمهستان در شمال شهر كرج و دامنه سلسله جبال زیبای البرز و در جوار پارك نبوت و مناطقی چون عظیمیه، رجایی شهر، جهانشهر و شهرك اوج قرار گرفته است . این مركز خرید از طریق بلوارهای متعددی مانند بلوارهای ملاصدرا، نبوت، موذن، جمهوری، ماهان، مطهری، استقلال و شورا و نیز تقاطع های غیر هم سطح چهارراه طالقانی، میدان آزادگان، سه راه رجایی شهر و چمران به مركز شهر، ایستگاه مترو و آزاد راه تهران – كرج به سهولت دسترسی دارد.

مركز خرید مهستان می تواند پاسخگوی نیاز ساكنین برجهای هموار، جمعیت رو به رشد چند میلیونی شهر كرج و سایر شهرهای اقماری باشد.

اهداف پیش بینی شده برای راه اندازی مركز خرید مهستان به نحوی ترسیم شده اند كه شهروندان در این مركز خرید از حضور برخی كسبه توانمند و موفق كرج و شعب فروشگاههای معروف تهران برخوردار شوند و در خریدهای فصلی و سالانه از رفت و آمدهای غیر ضروری بی نیاز گردند.

طراحی و مدیریت اجرایی این مركز خرید بر عهده شركت مهابنای شهر می باشد كه با مشاركت سازمان مسكن و شهرسازی استان تهران و جذب سرمایه های ارزی در حال احداث است.

نماد پایداری تمدن با تاكید بر جلوه هایی از بازارهای قدیمی و بهره گیری از دستاوردهای نوین. مركز خرید مهستان عنوان پروژه ای است كه با مشاركت سازمان مسكن و شهرسازی استان تهران و شركت مهابنای شهر در حسن آباد كرج همجوار با پارك نبوت به احداث رسیده است. عملیات اجرایی این پروژه از تاریخ ۶/۲/۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۶۷۰۰ متر مربع آغاز شده است. كاربری زمین مورد نظر به صورت مختلط و تراكم آن ۲۰۰ درصد است كه با احتساب عقب نشینی های مندرج در طرح تفصیلی كرج ۵ درصد به تراكم آن افزوده شده است.

 

مركز خرید مهستان-Jopi2j6iEy

مركز خرید مهستان-g1roKuMH1G

مركز خرید مهستان-VjBvb6tiuM

مركز خرید مهستان-3aUCGi0dRH

مركز خرید مهستان-qGA6p5qtYl

مركز خرید مهستان-jhjqien3oH

مركز خرید مهستان-Te4DCfiTsX