ریپورتاژ آگهی
بوستان نوازش تبریز

بوستان نوازش تبریز

بوستان نوازش تبریز یك پارك موضوعی ست كه بیش از ۴۰ گونه حیوان اهلی و وحشی نگهداری می شود. اگر در شهر تبریز به دنبال تجربه ای متفاوت هستید، بازدید از پارك نوازش را در برنامه های خود بگذارید.
  • 1401/01/11
  • استان : آذربايجان شرقي
  • شهر : تبريز
  • دسته : پارك های ایران
آدرس : ایران، آذربایجان شرقی ، تبریز، چهارراه لاله، رو به روی فروشگاه رفاه، سرزمین حیوانات
تلفن : 66059000-021

بوستان نوازش تبریز یك پارك موضوعی ست كه بیش از ۴۰ گونه حیوان اهلی و وحشی نگهداری می شود. اگر در شهر تبریز به دنبال تجربه ای متفاوت هستید، بازدید از پارك نوازش را در برنامه های خود بگذارید.  شما می توانید با آن ها ارتباط برقرار كنید و این موجودات دوست داشتنی را در آغوش بگیرید. پارك نوازش به ویژه برای كودكان انتخاب مناسبی محسوب می شود، چرا كه آن ها می توانند در این پارك با دیگر موجودات زنده كره زمین بیشتر آشنا شوند و در مورد نحوه رفتار و زندگی این حیوانات بدانند.

بوستان نوازش تبریز-Kkif8THrVp

در پارك نوازش یا زو فان تبریز، حیوانات اهلی نظیر سگ، گربه، خوكچه هندی، خرگوش پرورشی، انواع طوطی و مرغ عشق و … نگهداری می شوند. در كنار این موجودات، تعداد كمی از حیوانات وحشی نیز در این جا به چشم می خورند كه از جمله آنها می توان به انواع خزندگان مانند مار پیتون، طوطی سانان، میمون رزوس و ایگوانا اشاره كرد. شما در حین بازدید از پارك نوازش، می توانید بیشتر این حیوانات را به آغوش بگیرید و اگر دوست داشتید، این لحظه را در لنز دوربین خود نیز جای دهید.

 

بوستان نوازش تبریز-lj3IKfKPeC

همچنین خوب است بدانید تمام حیوانات این مجموعه واكسینه شده اند و این پارك زیر نظر سازمان های دامپزشكی و محیط زیست اداره می شود.
امكانات : سرویس بهداشتی، آنتن دهی موبایل، پاركینگ خودروهای سواری، فروشگاه، نیمكت، بخش گلخانه، بخش نگهداری حیوانات اهلی و وحشی

نحوه دسترسی به بوستان نوازش

آدرس پارك نوازش تبریز : ایران، آذربایجان شرقی ، تبریز، چهارراه لاله، رو به روی فروشگاه رفاه، سرزمین حیوانات

بوستان نوازش تبریز-iOl3UQj9Ef