ریپورتاژ آگهی
اسكله جفره بوشهر

اسكله جفره بوشهر

یكی از بهترین گزینه های تفریحی در بوشهر، گشت و گذار در سواحل این شهر است. اسكله جفره كه در سواحل شمال غربی این شهر واقع شده، هم فرصت تماشای چشم انداز خلیج فارس را برای گردشگران فراهم می كند
  • 1401/01/11
  • استان : بوشهر
  • شهر : بندر بوشهر
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : بوشهر، خلیج فارس، محله جفره ماهینی بوشهر و خیابان خلیج فارس
تلفن : 66059000-021

یكی از بهترین گزینه های تفریحی در بوشهر، گشت و گذار در سواحل این شهر است. اسكله جفره كه در سواحل شمال غربی این شهر واقع شده، هم فرصت تماشای چشم انداز خلیج فارس را برای گردشگران فراهم می كند و هم مكان خوبی برای خرید ماهی تازه به شمار می رود. در این اسكله، به تماشای ماهیگیرانی بنشینید كه با باری از تازه ترین آبزیان به ساحل می آیند و از آن ها ماهی تازه خریداری كنید.
همچنین در این اسكله فرصت تماشای غروب و طلوع خورشید هم برای تان مهیا خواهد بود و در بسیاری از فصول سال، می توانید از هیاهویی كه مرغان دریایی در اسكله به راه می اندازند لذت ببرید.

اسكله جفره بوشهر-w4Db9LwPAM
صیادی یكی از مشاغل بسیار مهم در استان بوشهر است كه این استان به عنوان یكی از قطب‌های صید و صیادی در فصول مختلف سال در بخش صید ماهی و میگو و دیگر آبزیان در سطح كشور شناخته می‌شود.صیادان یكی از پرتلاش‌ترین و زحمت‌كش‌ترین اقشار هستند كه رزق و روزی خود را با مشقت‌های بسیار زیادی كسب كرده و همواره نیز با مشكلات زیادی دست و پنجه نرم می‌كنند.
یكی دیگر از مشكلات صیادان مربوط به وضعیت اسكله‌ها می‌شود كه برخی از اسكله‌های بوشهر از جمله اسكله جفره با نواقص و مشكلاتی روبرو است كه پاسخگوی نیازهای صیادان این منطقه نیست.

اسكله جفره بوشهر-yERjCjvbMP