ریپورتاژ آگهی
هتل پولاد كف سپیدان

هتل پولاد كف سپیدان

هتل ۴ ستاره پولادكف سپیدان در ارتفاع ۲۸۵۰ متری از سطح دریا در مجموعه بین المللی تفریحی ورزشی پولادكف واقع گردیده است
  • 1401/01/08
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان فارس ، كیلومتر ۹۰ جاده شیراز یاسوج بعد از سپیدان

هتل ۴ ستاره پولادكف سپیدان در ارتفاع ۲۸۵۰ متری از سطح دریا در مجموعه بین المللی تفریحی ورزشی پولادكف واقع گردیده است . این هتل چهار فصل در ۳ طبقه و ۵۲ اتاق و ۴ جونیور سوییت و ۱۰ یورد با امكاناتی از قبیل : ( رستوران ، فست فود ، كافی شاپ ، اینترنت ، سالن كنفرانس ، اتاق سرگرمی و …). و همچنین با امكانات ورزشی در مجموعه از قبیل : (تله كابین , زیپ لاین , اسب سواری ، قایق سواری ،تلسكی ، پیست اسكی، اسنومبیل ، مینی بوب ، ماشین كوهستان ) نیز میباشد . دلایل انتخاب هتل پولادكف : نوساز بودن هتل ، واقع شدن آن در بین راه دو مركز استان، دسترسی سریع و راحت به جاده اصلی میباشد.

-jTEhT1HFoe

پیست اسكی پولاد كف

پپیست اسكی بین الملی پولادكف در ۸۸ كیلومتری شمال شیراز و كیلومتر۱۵ آبشار مارگون( بزرگترین آبشار چشمه ای دنیا) قراردارد. پیست پولادكف دارای هتل چهار ستاره، ۴ واحد غذاخوری، تله كابین به طول ۲ كیلومتر، ۲ دستگاه تلی اسكی ویژه اسكی بازان به طول ۱۶۰۰ متر و ۸ دستگاه موتور برفی است. در نزدیكی پیست اسكی پولادكف، پیست اسكی كوچك تری وجود دارد كه به پیست اسكی سپیدان شناخته می شود. بارش سنگین برف در فصل زمستان یكی از زیبا ترین جاذبه های استان فارس در این منطقه محسوب می شود. این مجموعه با استقبال بی نظیر مردم و علاقمندان به ورزش اسكی در ایام زمستان روبرو است. با توجه به قرار گرفتن در مسیر آبشار زیبای مارگون از موقعیت ویژه ای برخوردارمی باشد.

وجود امكانات اقامتی و تفریحی مناسب و متنوع باعت شده این پیست در سایر فصول هم قابل استفاده باشد. بطوریكه در فصل تابستان امكان پرداختن به ورزش مفرح نیز در این مجموعه وجود دارد. و تله كابین آن در تمام ایام سال فعال است. مجموعه پولادكف به عنوان دومین پیست بین المللی اسكی كشور مطرح گردیده. و هر سال شاهد حضور پرشور اسكی بازان و عموم مردم می باشد. هتل پولادكف با بهترین خدمات و امكانات تفریحی در تمام طول سال در خدمت مهمانان عزیز میباشد.

 

-AcAPvde7u1

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان فارس ، كیلومتر ۹۰ جاده شیراز یاسوج بعد از سپیدان

-JgThh5eoGU