ریپورتاژ آگهی
باغ پرندگان شیراز

باغ پرندگان شیراز

باغ پرندگان شیراز پاركی در شیراز است كه در آن ۲ هزار پرنده با ۳۰۰ گونه مختلف از ۴۲ كشورآفریقایی، اروپایی و آسیایی وجود دارند
  • 1401/01/08
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : باغ های ایران
آدرس : استان فارس, شیراز- خیابان دكتر محمود حسابی- روبروی گلدشت حافظ -كوچه باغ پرندگان.
تلفن : 66059000-021

باغ پرندگان شیراز پاركی در شیراز است كه در آن ۲ هزار پرنده با ۳۰۰ گونه مختلف از ۴۲ كشورآفریقایی، اروپایی و آسیایی وجود دارند. از این تعداد ۳۰۰ تا سخنگو می‌باشند.این باغ در بلوار دكتر حسابی شیراز (صنایع)، روبه روی گلدشت حافظ، كوچه باغ پرندگان واقع است.محیطی بسیار شاد ومفرح به خصوص برای كودكان و نوجوانان عزیز تا بتوانند با گونه ها مختلف پرندگان نقاط مختلف جهان آشنایی پیدا كنند.

با اینكه در روزهای اول تاسیس قول مساعت از اداره گاز و برق و …برای راه اندازی گرفته شده بود اما این وعده ها به حقیقت تبدیل نشد و متاسفانه ۴ سال بعد در دیماه سال۹۲ بدلیل بارش سنگین برف و نبود سیستم گرمایشی تعدادی از قرقاول، طاووس، مرغابی و فلامینگوها از سرما و آوار برف تلف شدند و تعدادی دیگر از آنها بر اثر پاره شدن سقف قفس ها از باغ فرار كردند. تنها آن پرندگانی كه در قفس هایی با شیشه محصور شده بودند در آن سرمای شدید و یخبندان زنده ماندند.

پس از این اتفاق خسارت های زیادی به باغ و خسارت مالی به مسئول باغ وارد شد كه منجر به تعطیلی باغ شد طبق اخبارگفته شده مسئولین باغ در حال راه اندازی باغ دیگری با همین شرایط و امكانات در مكانی دیگر از شیراز هستند.

باغ پرندگان شیراز-hCMrXt2Bdn

نحوه دسترسی

آدرس :شیراز- خیابان دكتر محمود حسابی- روبروی گلدشت حافظ -كوچه باغ پرندگان.
زمان : ۸ صبح تااذان مغرب
تلفن: ۰۷۱۱۶۵۰۴۶۵۲-۳
نمابر :۰۷۱۱۶۵۰۴۶۵۲
روزهای تعطیل :روزهای سوگواری رسمی

 

باغ پرندگان شیراز-DSZ5KqMI3e

باغ پرندگان شیراز-2S3SOkKGgL

باغ پرندگان شیراز-d32pf7ky5H

باغ پرندگان شیراز-Hc7OdMdDSD

باغ پرندگان شیراز-eXZxprP3k9

باغ پرندگان شیراز-lXq2moHiPY

باغ پرندگان شیراز-dt5PKLqfgn

باغ پرندگان شیراز-HtkLXa1n9h

باغ پرندگان شیراز-hSK76LhA1Y