ریپورتاژ آگهی
هتل آفتاب اصفهان

هتل آفتاب اصفهان

این هتل با امكاناتی چون سیستم های سرمایشی و گرمایشی مركزی و به روز، سیستم های صوتی و تصویری، اینترنت رایگان، دسترسی به مراكز مهم شهر اصفهان فضای مناسب و مطلوب را برای میهمانان خود ایجاد نموده است
  • 1401/01/08
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : اصفهان – خیابان آیت الله غفاری (زینبیه) – خیابان آزادی – كوچه شبنم – هتل آفتاب

هتل آفتاب اصفهان در منطقه ای ویژه در شمال شهر اصفهان در كنار آستان مقدس حضرت زینب (س)، واقع شده است. این هتل با امكاناتی چون سیستم های سرمایشی و گرمایشی مركزی و به روز، سیستم های صوتی و تصویری، اینترنت رایگان، دسترسی به مراكز مهم شهر اصفهان فضای مناسب و مطلوب را برای میهمانان خود ایجاد نموده است. دسترسی آسان به مراكزی چون شهرك سلامت اصفهان، فدك سنتر، بازار و مسجد جامع، میدان امام علی (ع) (عتیق)، میدان امام (نقش جهان) و… از ویژگی های ممتاز این مركز اقامتی می باشد. همچنین رستوران و كافی شاپ بام هتل آفتاب اصفهان با چشم انداز زیبای حرم مطهر، در فضای مطلوب و دلنشین آماده میزبانی از میهمانان و شهروندان محترم می باشد.

 

هتل آفتاب اصفهان-JQ8Fq25VTj

امكانات هتل آفتاب اصفهان
اتاق استاندارد دو تخته دبل، اتاق استاندارد دو تخته توئین، اتاق سه تخته استاندارد
اینترنت رایگان، سیستم های سرمایش و گرمایش به روز و…

دسترسی به جاذبه های گردشگری اصفهان
دسترسی آسان و مناسب تا جاذبه هی گردشگری اصفهان
میدان نقش جهان (۲۵ دقیقه)، میدان امام علی (عتیق) (۲۰ دقیقه)، پل خواجو (۲۵ دقیقه) و …

دسترسی به مراكز حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی اصفهان
هتل نزدیك فرودگاه بین المللی اصفهان (۲۰ كیلومتر، ۲۲ دقیقه)
هتل نزدیك ترمینال كاوه اصفهان (۷ كیلومتر، ۱۱ دقیقه)
راه آهن اصفهان (۲۳ كیلومتر اتوبان، ۲۲ دقیقه)

دسترسی به مراكز صنعتی و تجاری اصفهان
هتل نزدیك نمایشگاه بین المللی اصفهان (اتوبان ۱۵ دقیقه)
هتل نزدیك شهرك صنعتی جی اصفهان (اتوبان، ۱۹ دقیقه)
هتل نزدیك شهرك صنعتی دولت آباد ( ۱۳ دقیقه)

هتل آفتاب اصفهان-3UFjuijOnd
قوانین و مقررات هتل آقتاب اصفهان
۱- پس از درخواست اولیه رزرو و اعلام مبلغ پیش پرداخت از سوی هتل،مبلغ قابل پرداخت می بایست ظرف مدت ۴۸ ساعت توسط مشتری واریز و فكس گردد در غیر این صورت رزرو فوق كنسل شده و تایید نمی گردد.
۲- رزروهای بدون پیش پرداخت یا بدون مكاتبه رسمی و كسب تاییدیه هتل فاقد اعتبار می باشد و هتل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۳- در صورت انجام رزرو آنلاین، پس ازپر كردن فرم رزرو و پرداخت آنلاین، كدرهگیری و پرینت واچر را حتما تا زمان ورود به هتل نزد خود نگه دارید. لازم به ذكر است رزروهای بدون كسب كد رهگیری فاقد اعتبار می باشد و هتل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۴- مبنای محاسبه هزینه جهت افراد بالای ۸ سال نفر كامل، افراد بین ۳ تا ۸ سال خردسال و نیم بها، افراد زیر ۳ سال رایگان خواهد بود.
۵- ساعت تخلیه اتاق قبل از ساعت ۱۲ ظهر و تحویل اتاق بعد از ساعت ۱۴ می باشد. از ساعت ۱۲ الی ۱۸ تخلیه اتاق با ۵۰% شارژ و از ساعت ۱۸ به بعد یكروز كامل محاسبه می گردد.
۶- جهت استفاده از خدمات ترانسفر استقبال فرودگاهی می بایست زمان رزرو و یا حداكثر تا ۴۸ ساعت قبل از ورود با واحد رزرواسیون هماهنگی ها لازم صورت گیرد.
۷- همراه داشتن شناسنامه عكس دار میهمانان و همراهان در زمان ورود و اقامت و رعایت شئونات اسلامی و مقررات هتل الزامی است. در مورد میهمانان خارجی ارائه گذرنامه همراه با ویزای معتبر ضروری است.
۸- میهمانان گرامی نداشتن مدارك كامل هویت و زوجیت (عقدنامه دائمی ) قانونا موجب عدم پذیرش میهمان در هتل می شود.
۹- به نرخ های هتل طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود.

هتل آفتاب اصفهان-bhJS7JBSym
شرایط كنسلی
هرگونه تاخیر در برنامه ورود و یا كنسل رزرو می بایست در موعد رزرو به هتل اطلاع داده شود در غیر این صورت میزان خسارتی كه باید توسط مشتری پرداخت گرد به شرح ذیل است:
تا ۴۸ ساعت قبل از ورود، مبلغ ۲۰% هزینه اقامت یك شب به ازاء هر اتاق كسر می گردد.
تا ۲۴ ساعت قبل از ورود مبلغ ۵۰% هزینه اقامت یك شب به ازاء هر اتاق كسر می گردد.
از ۲۴ ساعت قبل تا زمان ورود، مبلغ ۷۰%هزینه اقامت یك شب به ازای هر اتاق كسر می گردد.
چنانچه میهمان در موعد مقرر به هتل مراجعه ننماید اتاق فقط به مدت یك شب خالی نگه داشته شده و از روز بعد ابطال می گردد و هزینه یك شب اقامت به ازای هر اتاق كسر می گردد.
هتل درخصوص جاماندن یا تاخیر و لغو وسیله سفر میهمانان مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه میهمانان در روز مقرر به هتل مشمول شرایط ابطال و ا نصراف از رزرو خواهد شد.
در صورتی كه رزرو انجام شده در نتیجه شرایط فورس ماژور ( رخداد بلایای طبیعی و حوادثی خارج از كنترل و اراده طرفین ) از جانب هتل لغو گردد، كلیه وجه دریافتی عینا به میهمان مسترد خواهد شد.

هتل آفتاب اصفهان-HtnnH6fevF

چنانچه به دلایلی غیر از موارد فورس ماژور رزرو انجام شده توسط هتل لغو گردد، وجوه دریافتی عینا به میهمان مسترد خواهد شد. همچنین هتل می تواند با موافقت میهمان نسبت به تامین واحد اقامتی دیگری با شرایط و قیمت مشابه برای ایشان اقدام نماید.

آدرس :اصفهان – خیابان آیت الله غفاری (زینبیه) – خیابان آزادی – كوچه شبنم – هتل آفتاب
تلفن :۰۰۹۸۳۱۳۵۵۱۰۶۰۰ – ۰۰۹۸۳۱۳۵۵۱۰۷۰۰ – ۰۹۱۳۵۷۲۸۳۵۲

 

هتل آفتاب اصفهان-EbaafAZXLg

هتل آفتاب اصفهان-evSSgL6y6t

هتل آفتاب اصفهان-V6dWSAaYew

هتل آفتاب اصفهان-afGwPAdWPu