ریپورتاژ آگهی
رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی

رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی

رستوران و خونه باغ یارماشالله در شهر زیبای بندرانزلی انواع غذاهای محلی، خوراك ها، كباب های متنوع، پیش غذاهای مختلف محلی و ایرانی و انواع دسرهای روز در محیط سنتی زیبا و دلپذیر را سرو می كند
  • 1401/01/08
  • استان : گيلان
  • شهر : بندر انزلی
  • دسته : عمارت های تاریخی ایران
آدرس : بندرانزلی ، خیابان طالقانی ، روبروی اتش نشانی ، كوچه سنایی
تلفن : 66059000-021

رستوران و خونه باغ یارماشالله در شهر زیبای بندرانزلی انواع غذاهای محلی، خوراك ها، كباب های متنوع، پیش غذاهای مختلف محلی و ایرانی و انواع دسرهای روز در محیط سنتی زیبا و دلپذیر را سرو می كند كه این امكان را به شما میدهد همزمان تجربه متفاوت از غذاهای متنوع و لذیذ را در كنار فضای دلچسب شمال داشته باشید. این مجموعه دارای ارزشمندترین سرمایه یعنی پرسنل مجرب، حرفه ای و خوش رو است كه سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود را دارد. این رستوران امكان سرو انواع دسرهای مختلف را در كنار غذاهای اصلی یا بعد آن را دارد و میتوان ساعات زیادی را در این رستوران به خوشی همراه عزیزان و دوستان خود سپری كنید.

رستوران و خونه باغ یارماشالله بندرانزلی، تمام روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب، آماده پذیرایی و سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی، خوراك ها، كباب ها، اروپایی و سرویس چای و پذیرایی در یك محیط بسیار زیبا و دلپذیر با سبك و معماری سنتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
رستوران و خونه باغ یارماشالله بندرانزلی انواع پیش غذاها، ماهی ها و غذاهای محلی، ایرانی و اروپایی را آماده برای سرو دارد. پیش غذاها عبارتند از: سوپ روز، مخلفات ( اشبل،گردو، باقالی، كره محلی)، بورانی بادمجان، ماست خیار، ماست چكیده، زیتون پرورده، ترشی مخلوط، سیرتشی می باشد. از جمله غذاهای محلی شمالی كه میتوان به آن اشاره كرد عبارتند از: باقالاقاتق، میرزاقاسمی، كشك بادمجون، گمج كباب، ترشی تره، اناربیج، ترش شامی. غذاهای روز یا به عبارتی خوراك ها عبارتند از: كته كباب محلی، كباب سرداری، جوجه كباب ممتاز، كوبیده ممتاز، چنجه ترش، كباب دوش، بال و كتف ممتاز، باقالی پلو با ماهیچه، باقالی پلو با مرغ، زرشك پلو با مرغ، كته یا برنج ایرانی، پاستا پنه با سس آلفردو، پاستا پنه گوشت با سس آلفردو، میكس استذاگانف مخصوص یارماشالله. انواع ماهی ها عبارتند از: ماهی غزل آلا، ماهی سفید، ماهی كولی و ماهی صوف می باشد. همچنین در منوی رستوران امكان سرو انواع سالادها، نوشیدنی،های گرم و سرد و دسر خواهد بود.

رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی-NY3uzAbyQw

خونه باغ یارماشالله با محیطی زیبا و دلنشین ، دارای اتاق vip و كافه رستوران با سرویس چای وقلیان،انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دمنوشها ، غذاهای محلی و كباب ها با بالاترین كیفیت آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

آدرس :بندرانزلی ، خیابان طالقانی ، روبروی اتش نشانی ، كوچه سنایی
تلفن :۰۱۳۴۴۴۴۲۳۲۱
تلفن همراه :۰۹۱۱۳۸۱۶۸۵۱

رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی-MAgFCkVTmB

رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی-q41JkEbFKK

رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی-GhD1TVWI7t

رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی-lC4tY4sw4L

رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی-oRJDMzRE5M

رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی-VktHlzKZ8I

رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی-dbg24ZjbpH