ریپورتاژ آگهی
مركز خرید مبنا كرج

مركز خرید مبنا كرج

مركز خرید مبنا كه در مهرشهر كرج واقع شده است یكی از مراكز لوكس و گران قیمت استان البرز می باشد . این مركز خرید با هدف لوكس سازی و فروش انواع برندهای معتبر جهان برای طبقه ی خاصی از اقشار جامعه طراحی شده است.
  • 1401/01/08
  • استان : البرز
  • شهر : کرج
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : استان البرز، مهرشهر كرج، بلوار شهرداری، خیابان صد و یازده، مركز تجاری مبنا كرج
تلفن : 66059000-021

مركز خرید مبنا كه در مهرشهر كرج واقع شده است یكی از مراكز لوكس و گران قیمت استان البرز می باشد . این مركز خرید با هدف لوكس سازی و فروش انواع برندهای معتبر جهان برای طبقه ی خاصی از اقشار جامعه طراحی شده است. نمای زیبا، مصالح درجه یك، چیدمان دكوراسیون داخلی خاص، وجود دكوری ها و تزئینات لوكس از جمله لوستر های ناب و … از دیگر ویژگی های این پاساژ بشمار می آید.مجتمع تجاری مبنا در زمینی به مساحت ۲,۴۰۰ متر مربع و با زیربنایی به مساحت ۱۳,۵۰۰ مترمربع در ۹ طبقه احداث شده است. این مجتمع یك مجموعه تجاری-مسكونی بشمار می رود، طبقات منفی پاركینگ هستند و طبقات از همكف به بالا تجاری و بعد مسكونی می باشند. مجتمع مبنا كرج دارای برترین برندها و معتبرترین مارك های جهان است كه در فروشگاه های آن می توانید اجناس اورجینال را به وفور بیابید، رنج قیمتی یك برند اصل در دسته ی گران قیمت ها قرار می گیرد.

مركز خرید مبنا كرج-EZ8ZC6tIvC

مركز خرید مبنا مهرشهر در قسمت تجاری خود حدود ۱۰۰ واحد فعال دارد، یكی از بهترین ویژگی های این مركز تعدد اصناف و قابلیت خرید خانواده هاست،در این مركزشما می توانید انواع پوشاك بانوان و آقایان از مجلسی و اداری تا راحتی، فروش آلات موسیقی، كیف و كفش، شیرینی و شكلات، محصولات دامپزشكی، پوشاك بچگانه، محصولات كودك، محصولات ورزشی از اسپرت تا سواركاری و … را خریداری كنید .

پاساژ مبنای كرج در بخش خدمات رفاهی خود برای رفاه حال خریداران و گردشگران خدماتی از جمله : دارای سیستم اعلام و اطفای حرق، دارای سیستم تهویه مطبوع، نورپردازی داخلی و خارجی، استفاده از متریال با كیفیت، دارای آسانسور و پله برقی، تاسیسات مركزی، رستوران و كافی شاپ، اطلاعات و نگهبانی، سیستم كنترل دوربین های دیجیتالی و … را ارائه می دهد.

مركز خرید مبنا كرج-enkcHCiqhu

نحوه دسترسی به مركز خرید مبنا كرج

آدرس: استان البرز، مهرشهر كرج، بلوار شهرداری، خیابان صد و یازده، مركز تجاری مبنا كرج
مركز خرید مبنا در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۲۲ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ آماده‌ی خدمات رسانی است.

 

مركز خرید مبنا كرج-gSb0e3qmy5

مركز خرید مبنا كرج-GteLENPlbA

مركز خرید مبنا كرج-IWO9uPGMEW

مركز خرید مبنا كرج-JqqHvrXTJS

مركز خرید مبنا كرج-hyWoQU3n7A