ریپورتاژ آگهی
بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران می باشد كه در حوالی جنوب تهران است و می توانید پارچه دلخواهتان را با قیمتی مناسب تر از هر نقطه در اینجا پیدا كنید .با انواع مراكز خرید و پاساژهای مختلف تهران كه تازه ساخته شدند،
  • 1401/01/04
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : بازارهای ایران
آدرس : تهران،عبدل آباد،بلوار شكوفه،خ. احسانی
تلفن : 66059000-021

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران می باشد كه در حوالی جنوب تهران است و می توانید پارچه دلخواهتان را با قیمتی مناسب تر از هر نقطه در اینجا پیدا كنید .با انواع مراكز خرید و پاساژهای مختلف تهران كه تازه ساخته شدند، نام بازارهای قدیمی همچون عبدل آباد كمتر به گوش می‌خورد. با وجودی كه در اینجا خبری از محیط لوكس و لاكچری پاساژهای بالاشهر نیست، اما به واسطه جنس باكیفیت و قیمت ارزان، یكی از نام آشناترین بازارهایی است كه قدیمی‌ها آن را خوب می‌شناسند.

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران-60Qf9hEWZa
جالب است بدانید قدمت این محله به بیش از ۷۰ سال می‌رسد. بازار در محله عبدل آباد قرار دارد و به بازار ارزان فروشان یا بازارچه احسانی معروف است. در دهه ۳۰ بازار عبدل آباد جزو محدوده روستانشینان بود كه در مجاورت شهر ری و ساوه قرار داشت. اما با گسترش شهر تهران، این محله هم جزو مناطق جنوب تهران شد. مركز خرید عبدل آباد در جنوب تهران در منطقه ۱۹ قرار گرفته است. بازار، نام محله، یعنی عبدل آباد را دارد.برای رسیدن به آن باید به بزرگراه نواب صفوی، بزرگراه جوانه، شهرك شكوفه، خیابان احسانی برویم.در انتهای این مطلب چگونگی دسترسی به این بازار را برایتان مطرح كرده ایم .

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران-eBBKd3snWv

خرید پارچه و پوشاك در بازار عبدل آباد

اگر مترو عبدل آباد را برای رسیدن به این بازار انتخاب كردید، به محض بیرون آمدن از مترو با دستفروشانی روبه‌رو می‌شوید كه انواع خوراكی و غذا، شلوار، جین، كیف و كفش و… در بساط‌شان پهن كردند و فریاد حراجی می‌زنند. با كمی پیاده روی ابتدا به بازار پرده فروشی می‌رسید. تك و توك دست فروشانی در كنار خیابان هنوز بساط‌شان را پهن كردند. در اینجا انواع پرده زبرا، كركره‌ای، لوازم پرده، خدمات نصب پرده و… را می‌توانید به راحتی و با تنوع بالایی پیدا كنید. این بازار در خیابان گلاویز و خیابان زنهاری قرار گرفته است. كمی جلوتر كه بروید، مغازه‌های پوشاك به شما چشمك خواهند زد. اگر از خیاط‌كاران معروف و كاربلد، آدرس یك بازار پارچه فروشی خوب را بپرسید، بدون شك، بازار پارچه عبدل آباد در لیست بازارهایی است كه به شما می‌گویند. این بازار از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارهای تهران است كه به پارچه‌های متنوع و مختلفی كه دارد، معروف است.

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران-ZzuKWxxLhT

پارچه‌ها به صورت متری، كیلویی و تكه‌ای در عبدل آباد به فروش می‌رسد. احتمالا بدانید كه خرید پارچه‌های متری قیمت بیشتری دارد در حالی كه شما می‌توانید همان مقدار پارچه را به صورت كیلویی و با قیمتی به صرفه‌تر خریداری كنید. بنابراین، در صورتی كه مزون لباس دارید، خیاط هستید، طراح لباس بوده و یا به دنبال خرید عمده پارچه هستید، بازار عبدل آباد محلی به صرفه و متنوع برای خرید جنس و قیمتی است كه مدنظرتان دارید. حتی لباس‌های زنانه و بچگانه، كیف و كفش و … را نیز در طرح‌ها و نقش‌های مختلف در اینجا می‌توانید پیدا كرده و به صورت تك یا عمده خریداری كنید. در عبدل آباد، وارد بورس پارچه و لباس می‌شوید كه ارزان‌تر و باكیفیت‌تر از آن را در جای دیگری از تهران پیدا نخواهید كرد.

دست نیافتنی‌ترین مدل‌ها را می‌توانید در عبدل آباد پیدا كنید. انواع پارچه در رنگ و جنس‌ مختلف ساتن، گیپور، حریر، نخی، پنبه‌ای، تترون، پارچه چادری، پارچه متقال و… همگی در بازار بزرگ عبدل آباد وجود دارد.پیشهاد می‌كنیم اگر قصد خرید پرده دارید و می‌خواهید طرح لوكس و زیبایی برای پرده‌‌های خانه داشته باشید، منبع پارچه پرده را در بازار عبدل آباد تهران پیدا كنید. به اینجا آمده و از طرح‌های متنوع و شیك پارچه‌های پرده‌ای دیدن كنید. هم مرغوب است و هم باكیفیت!

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران-8S62XgQnKJ

بازار مبل عبدل آباد

یكی از پرطرفدارترین قسمت‌های مهم بازار عبدل آباد، مربوط به بازار مبل است. در اینجا می‌توانید همه نوع مبل زیبا و شیك با قیمت مناسب پیدا كنید كه خانه یا فضای كارتان را زیباتر كند. انواع مبل‌ از جمله مبل راحتی، كلاسیك، استیل، اداری، مبلمان چوبی، حتی میز و صندلی را می‌توانید در اینجا با تنوع‌های فوق‌العاده مشاهده كنید. از انواع بازارهای مبل در تهران، بازار مبل عبدل آباد بوده كه یكی از ارزان‌ترین مراكز فروش مبل است.

اینجا فقط بازار خرید مبل نیست. در صورتی كه می‌خواهید مبلمان‌تان را تعمیر كنید و یا مبل دست دوم خریداری كنید، در اینجا می‌توانید با توجه به بودجه‌ای كه برای این كار در نظر گرفتید، صاحب مبلمان شوید. در اینجا می‌توانید انواع وسایل تزئینی چوبی كه با مبلمان نیز ست می‌شود تهیه كنید.

قیمت‌ها در بازار عبدل آباد

علاوه بر كیفیت، عامل دیگری كه باعث می‌شود خیال‌تان از گشتن و خرید كردن در این بازار راحت باشد، قیمت است. تمام قیمت‌ها حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد پایین‌تر از هر كجای دیگر در تهران است. اگر شانس با شما یار باشد و به فروشگاهی برسید كه آخرین طاق پارچه، همان پارچه مورد نظرتان باشد، احتمالا با تخفیف بیشتری می‌توانید آن را خریداری كنید. در شرایطی كه برخی طاقه‌ها تمام شده باشد، فروشنده برای اینكه باقی مانده پارچه نیز سریع‌تر تمام شود، باقی مانده را با قیمت ارزان‌تر حراج می‌گذارد. گاهی این قیمت حتی به نصف هم می‌رسد. خلاصه كه آتش به مال خود می‌زنند و با تخفیف‌هایشان یك حال اساسی به خریداران می‌دهند.

البته تك و توك مغازه‌هایی هم می‌توان در آن پیدا كرد كه قیمت اجناس‌شان فرقی با فروشگاه‌های دیگر در سایر مناطق تهران ندارد. اما خب به نسبت می‌توان گفت با توجه به ناحیه و منطقه‌ای كه قرار گرفته، فروشنده‌ها نمی‌توانند قیمت‌های سرسام آوری همچون مركز خرید پالادیوم روی اجناس خود بگذارند.

 

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران-dxms8XnvtV

مسیرهای دسترسی به بازار عبدل آباد

برای رسیدن به بازار عبدل، راه‌های زیادی دارید.

در صورتی كه در شمال تهران هستید، می‌توانید با تاكسی‌ به میدان راه آهن و از آن‌جا به بازار عبدل آباد بروید. از طریق مترو نیز می‌توانید به ایستگاه علی آباد رفته و از آن جا سوار تاكسی‌های عبدل آباد شوید.
در صورتی كه از غرب تهران قصد دارید به بازار بروید، خودتان را به میدان آزادی برسانید و از آن جا با تاكسی به بازار بزرگ عبدل آباد بروید. با اتوبوس هم می‌توانید به مترو صادقیه رفته و سپس به پایانه سروری بروید.
از سمت شرق تهران هم سوار مترو شده و ایستگاه امام خمینی پیاده شوید. خط قرمز به سمت كهریزك را سوار شده و در ایستگاه علی آباد پیاده شوید. از آن جا سوار تاكسی عبدل آباد شوید. البته از سه راه تهرانپارس یا سه راه افسریه نیز می‌توانید به ترمینال جنوب و میدان بهمن و در نهایت به بازار برسید.
از سمت جنوب تهران هم به راحتی به نازی آباد رفته و با اتوبوس یا تاكسی به سمت بازار علی آباد حركت كنید. پیشنهاد رهی نو به شما برای رفتن به بازار بزرگ عبدل آباد، استفاده از خط مترو است. چون هم درگیر شلوغی و ترافیك و پیدا كردن جای پارك نمی‌شوید و هم سریع‌تر به بازار خواهید رسید.
در حال حاضر ایستگاه مترو عبدل آباد در خط سه مترو بوده كه با قرار گرفتن بین منطقه ۱۷،۱۸ و ۱۹ محله‌های عبدل آباد، نعمت آباد و شهرك ولیعصر را پوشش می‌دهد. در نتیجه شما از هر نقطه‌ای از تهران كه هستید، می‌توانید با طی چند ایستگاه مترو به بازار بزرگ عبدل آباد برسید.

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران-LDRJ2SlzD2

ساعت كار بازار عبدل آباد

بازار از صبح الطلوع باز است. البته بهتر است ساعت ۱۰، ۱۱ به بعد به بازار بروید كه تمام مغازه‌ها باز شده و جلوی دكان‌ها را آب و جارو كرده باشند. این بازار در روزهای تعطیل هم باز است و می‌توانید علاوه بر خرید، خدماتی از جمله دوخت، تعمیرات پوشاك، پرده، ابزار نصب پرده و .. را استفاده كنید.

بازار عبدل آباد از آن دست بازارهای قدیمی و پرجنب و جوشی است كه هر كوچه آن به كوچه دیگری می‌رسد. با توجه به تنوعی كه این بازار در خرید كالاهایش در اختیارتان قرار داده است، امكان ندارد دست خالی از اینجا بروید. انواع پوشاك دخترانه، پسرانه، مردانه، زنانه، كیف و كفش، انواع پارچه، انواع پرده، مبلمان و میز ناهارخوری و… همه و همه در میان كوچه پس كوچه‌های این بازار بزرگ، پهن شده است. در بازار عبدل آباد می‌توانید محصول مورد نظرتان را با قیمتی ارزان‌تر از سایر پاساژهای تهران با كیفیت مناسب خریداری كنید. عبدل آباد یكی از مراكز خرید و فروش عمده پارچه و پوشاك است. بنابراین اگر خودتان فروشنده هستید، مركز خرید عبدل آباد می‌تواند منبع مناسبی برای تامین كالاهایتان باشد.

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران-dfanNH9ydU

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران-YGSL7FtPcE

بازار عبدل آباد ، بازار پارچه در تهران-urPFlwgHxA