ریپورتاژ آگهی
هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز در مركز شهر كهن و تاریخی شیراز با بهترین دسترسی به اماكن گردشگری و مراكز تجاری و بازار اصلی واقع شده است
  • 1401/01/02
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان فارس, شیراز – خیابان كریم خان زند – خیابان رودكی

هتل صدرا شیراز در مركز شهر كهن و تاریخی شیراز با بهترین دسترسی به اماكن گردشگری و مراكز تجاری و بازار اصلی واقع شده است.هتل صدرا شیراز هتلی دوستاره واقع در خیابان زند است. موقعیت مكانی هتل از نظر دسترسی به جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر بسیار خوب است. با پیاده‌روی كمی می‌توانید از ارگ كریم‌خان و مجموعه وكیل بازدید كنید. حرم شاهچراغ (ع) و اماكنی جون نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملك و خانه زینت الملوك هم به راحتی از هتل قابل دسترس هستند.

آرامگاه حافظ و باغ جهان نما هم با ماشین كمتر از ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارند. اگر به دیدن فیلم علاقه دارید خوب است بدانید در اطراف هتل چندین سینما واقع شده‌است. همچنین به دلیل نزدیكی به ایستگاه اتوبوس و مترو می‌توانید به راحتی به دیگر نقاط شهر بروید. فاصله فرودگاه تا هتل هم حدود ۲۰ دقیقه است كه می‌توانید این مسیر را با مترو نیز طی كنید.

 

هتل صدرا شیراز-d4j3djNUaY

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و چیدمان ساده‌ای دارند. ضمن اینكه از امكانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، مبل، كمدلباس و یخچال هم از دیگر امكانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است. اگر به تنهایی قصد سفر به شیراز را دارید می‌توانید اتاق‌های یك تخته هتل را رزرو كنید. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» شامل دو تخت یك نفره آماده شده‌است.

زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های «دبل» كه یك تخت دونفره دارد، استفاده كنند. گروه‌های سه نفره هم می‌توانند اتاق‌های سه تخته را انتخاب كنند. این اتاق‌ها با ۱ تخت دونفره و ۱ تخت تك نفره تجهیز شده‌اند. اتاق‌های چهارتخته هم گزینه دیگری برای اقامت در هتل صدرا است. این اتاق‌ها یا به صورت یك اتاق كه ۱ تخت دونفره و ۲ عدد تخت یك نفره داراد ارائه شده و یا به صورت كانكت با دو اتاق كه توسط یك در به هم متصل می‌شوند.

هتل صدرا شیراز-S9YkqcrkK5

رستوران و كافی شاپ

رستوران هتل با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و عربی از میهمانان خود پذیرایی می‌كند. پیشنهاد می‌كنیم كلم‌پلو شیرازی این رستوران را حتما امتحان كنید. كافی‌شاپ هتل هم با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه مكان مناسبی برای استراحت و تازه كردن نفس بعد از یك روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهراست.

هتل صدرا شیراز-aILTxuOZhi

امكانات دیگر

با اقامت در هتل صدرا شیراز در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای‌فای (البته با محدودیت حجمی) دسترسی خواهید داشت. برای آن‌دسته از میهمانانی كه با خودرو شخصی سفر می‌كنند پاركینگ به صورت مسقف واقع در طبقه ۱- و غیر مسقف در محوطه جنب هتل با ظرفیت مجموعا ۲۰ خودرو فراهم شده‌است. یك سالن بیلیارد هم برای تفریح و سرگرمی‌ در هتل موجود است. لابی مبله آسانسور، صندوق امانات و خدمات خشك‌شویی نیز از دیگر تسهیلاتی است كه هتل به میهمانان خود عرضه می‌كند.

نحوه دسترسی

آدرس: شیراز – خیابان كریم خان زند – خیابان رودكی

 

هتل صدرا شیراز-xUegrvB4Yy

هتل صدرا شیراز-mOgOMLDHFq

هتل صدرا شیراز-3fQgBjJKeY

هتل صدرا شیراز-9YE1oCJ3y0

هتل صدرا شیراز-QcNdVSBPQx

هتل صدرا شیراز-77DpIyv5FC

هتل صدرا شیراز-VBLXkuSWI3

هتل صدرا شیراز-QgPCgeDcCy

هتل صدرا شیراز-WcSlHshUQG

هتل صدرا شیراز-5laKG24Td1

هتل صدرا شیراز-qnGdwTWvxs