ریپورتاژ آگهی
هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز در شهر تاریخی و كهن شیراز پذیرای شما می باشد.
  • 1401/01/02
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان فارس ، شیراز، بلوار آزادی، حدفاصل چهارراه حافظیه به میدان اطلسی هتل پرسپولیس شیراز.

هتل پرسپولیس شیراز در شهر تاریخی و كهن شیراز پذیرای شما می باشد. هتل پرسپولیس شیراز شامل ۷ طبقه و دارای ۱۰۴ اتاق دوتخته، سوییت، رویال سوییت، سوییت كانكت و آپارتمان با امكاناتی نظیر جدید ترین سیستم تهویه مطبوع ، امكان اتصال به اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون و ماهواره، خط مستقیم و… می باشد.هتل بین‌المللی پرسپولیس هتلی پنج‌ستاره واقع در شهر شیراز است. با اقامت در این هتل در نزدیكی بسیاری از مراكز گردشگری شیراز قرار می‌گیرید. به طوری كه با كمی قدم زدن به آرامگاه حافظ می‌رسید و می‌توانید در فضای دلنشین آن تفالی به دیوان حافظ زده و اوقات خوشی را سپری كنید. همینطور باغ جهان‌نما و دروازه قرآن هم در فاصله كمی از هتل قرار گرفته‌اند.. این هتل همچنین دسترسی راحتی به شاهچراغ، باغ ارم، آرامگاه سعدی، بازار وكیل و غیره دارد.

هتل پرسپولیس شیراز-oSQuklVZ2i

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۱۰۴ واحد‌اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. واحدها چیدمان مطلوبی داشته و به كلیه امكانات رفاهی مجهز هستند. سیستم تهویه‌مطبوع، دسترسی به اینترنت، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و حمام ازجمله امكانات موجود در همه واحدهای اقامتی هتل است. اتاق‌های یك‌تخته برای كسانی كه به تنهایی سفر كرده‌اند مناسب است. زوج‌ها و گروه‌های دونفره می‌توانند اتاق‌ها دوتخته به صورت دو تخت تك نفره یا یك تخت دونفره را انتخاب كنند. اتاق‌های سه‌تخته هم یكی از گزینه‌های دیگر اقامت در این هتل است. اتاق‌های كانكت چهارتخته هم با فضای بیشتر و اتصال بین اتاق‌ها برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه انتخاب بسیار مناسبی است. اما اگر اقامت راحت‌تر و امكانات بیشتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت دوخوابه چهارتخته رویال را رزرو كنید.

هتل پرسپولیس شیراز-JfgDGhM9fV

رستوران و كافی شاپ

رستوران «آپادانا» واقع در طبقه همكف هتل با سرو لذیذترین غذاهای ایرانی، بهترین غذاهای فرنگی، بوفه اردو و دسرهای خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان است. به‌علاوه در فضای دنج و دلنشین كافی‌شاپ و تریای «لوتوس» می‌توانید از سفارش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، كیك و دسرهای خوشمزه لذت برده و خاطرات خوبی از اقامت در این هتل به یاد داشته باشید. گفتنی است این كافه به صورت ۲۴‌ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی ‌است.

امكانات رفاهی

هتل بین‌المللی پرسپولیس شیراز با مجموعه‌ای از بهترین امكانات و خدمات از میهمانان خود استقبال می‌كند. برای مثال با اقامت در این هتل همواره و بدون محدودیت به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت. اما در صورت نیاز می‌توانید از كافی‌نت هتل استفاده كنید. برای آن‌دسته از میهمانانی كه با خودرو شخصی سفر كرده‌اند پاركینگ فراهم است. ضمن اینكه تاكسی‌سرویس هتل هم به صورت ۲۴‌ساعته آماده خدمت‌رسانی به میهمانان عزیز است. خدمات خشك‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت كثیف شدن لباس‌هایتان راحت می‌كند.
همچنین در این هتل دو تالار پذیرایی بزرگ جهت برگزاری انواع كنفرانس، همایش و مجالس عقد و عروسی اختصاص داده شده‌است.این سالن‌ها كه هركدام ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نفر را دارند به كلیه امكانات صوتی، تصویری و اینترنت مجهز هستند.

هتل پرسپولیس شیراز-uybQ9OpOFl
به‌علاوه هتل پرسپولیس به‌منظور اوقات فراغت میهمانان یك مجموعه ورزشی و تفریحی تدارك دیده‌است. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جكوزی به شما انرژی مضاعف میبخشد. دوست‌داران ورزش و تناسب‌اندام هم می‌توانند در سالن بدنسازی این مجموعه ورزش كنند. یك سالن بیلیارد هم برای تفریح و سرگرمی‌ در این مجموعه موجود است. بعد از ورزش و شنا می‌توانید در تریای اینبخش نوشیدنی و میان‌وعده‌ای سفارش دهید و نفسی تازه كنید. از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل می‌توان به دفتر خدمات توریستی، فروشگاه صنایع‌دستی، آرایشگاه و صرافی اشاره كرد

هتل پرسپولیس شیراز-XkAttBHZ3A

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان فارس ، شیراز، بلوار آزادی، حدفاصل چهارراه حافظیه به میدان اطلسی هتل پرسپولیس شیراز.

هتل پرسپولیس شیراز-vRbwFlViuQ

هتل پرسپولیس شیراز-MdewrXp2yF

هتل پرسپولیس شیراز-O0HfJDtrWW

هتل پرسپولیس شیراز-JDWjTYuxcO