ریپورتاژ آگهی
هتل توریست اصفهان

هتل توریست اصفهان

هتل توریست اصفهان با معماری بسیار زیبا و محیطی گرم و صمیمی واقع در محور تاریخی چهار باغ عباسی از با صفا ترین خیابانهای اصفهان می باشد .
  • 1401/01/02
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان اصفهان,اصفهان – چهارباغ عباسی – ابتدای خیابان عباس آباد

هتل توریست اصفهان با معماری بسیار زیبا و محیطی گرم و صمیمی واقع در محور تاریخی چهار باغ عباسی از با صفا ترین خیابانهای اصفهان می باشد . این هتل در نزدیكی اماكن تاریخی از قبیل سی و سه پل ، چهل ستون ، میدان نقش جهان و مدرسه چهار باغ واقع شده است، این هتل با پرسنلی مجرب ، كارآزموده ، مهربان و صمیمی افتخار میزبانی شما میهمانان گرامی را دارند.

هتل توریست اصفهان یكی از هتل‌های سه ستاره شهر اصفهان است. برای مثال اگر بخواهید با پای پیاده به تماشای سی و سه پل بروید به ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارید و كاخ هشت‌بهشت هم فاصله چندانی از هتل ندارد. همینطور با حدود ۱۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به میدان معروف نقش‌جهان برسید و از جاذبه‌های تاریخی متعدد آن دیدن كنید. دسترسی راحت به بازارها و مراكز خرید نیز از دیگر مزایای هتل به شمار می‌رود.

 

هتل توریست اصفهان-q5taG3heEU

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۳۵ واحد‌اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. واحدها تمیز و مرتب بوده و چیدمان مطلوبی دارند. ضمن اینكه از امكانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، كمدلباس و یخچال هم از دیگر امكانات ارائه شده‌است. همچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.

اگر به تنهایی قصد سفر به اصفهان را دارید می‌توانید اتاق‌های «دوتخته برای یك نفر» را رزرو كنید. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» شامل دو تخت یك نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های «دبل» كه یك تخت دونفره دارد، استفاده كنند. اتاق‌های سه تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. این اتاق‌ها با ۱ تخت دونفره و ۱ تخت تك نفره یا ۳ تخت تك نفره تجهیز شده‌اند. اما اگر به دنبال فضای بیشتر و امكانات بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب كنید. این سوئیت‌ها با ظرفیت‌های دونفره و چهارنفره ارائه می‌شوند و دارای فضای نشیمن و آشپزخانه بدون امكان پخت‌و‌پز هستند.

هتل توریست اصفهان-uIs87RiH11

رستوران و كافی شاپ

صبحانه هر صبح در سالن صبحانه‌خوری هتل سرو می‌شود. البته برای وعده‌های دیگر هم نگران نباشید. می‌توانید غذای خود را در دو رستوران معروف نزدیك هتل یعنی شهرزاد و رسالت نوش‌جان كنید. كافی‌شاپ هتل هم كه «فیروزه» نام دارد با فضایی دلنشین و منو متنوعی از انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه مكان مناسبی برای استراحت و سپری كردن لحظاتی خوش در كنار هم‌سفران است. به علاوه چنانچه مایل به سرو غذا در اتاق خود بودید می‌توانید در هرساعت از شبانه‌روز از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده كنید.

هتل توریست اصفهان-smCQISGgLx

امكانات رفاهی

هتل توریست اصفهان امكانات قابل قبولی برای میهمانان خود فراهم كرده است. برای مثال اینترنت پرسرعت كه امروزه یك نیاز ضروری به حساب می‌آید در فضای هتل در دسترس است و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پاركینگی كه از طرف هتل برای میهمانان درنظر گرفته شده و تنها ۱۰۰ متر با هتل فاصله دارد، استفاده كنید. (لازم به ذكر است پاركینگ به صورت مسقف و رمپینگ بوده و قابلیت ماشین شاسی بلند را ندارد)
تاكسی سرویس هتل هم آماده است تا در هر ساعت از شبانه‌روز شما را به هر نقطه از شهر كه خواستید برساند. لابی مبله، آسانسور، صندوق‌امانات و خدمات خشك‌شویی نیز از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.

هتل توریست اصفهان-9Pz4Sb72ya

نحوه دسترسی

آدرس: اصفهان – چهارباغ عباسی – ابتدای خیابان عباس آباد

هتل توریست اصفهان-PkJvWjhZ5O

هتل توریست اصفهان-YRsjpYZHJb

هتل توریست اصفهان-vmhYF1tk2u

هتل توریست اصفهان-gJFml1Aj7V

هتل توریست اصفهان-5SeCJ5TkQs

هتل توریست اصفهان-rKGWeau6Sr

هتل توریست اصفهان-ImgJxkmDec

هتل توریست اصفهان-hWrE9AaX5X