ریپورتاژ آگهی
هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان در اسفند ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل دارای ۲ طبقه مشتمل بر ۷۰ واحد اقامتی می باشد
  • 1401/01/02
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان اصفهان,اصفهان، خیابان هاتف، روبروی كوچه ی مشیر(كوچه ی نور)

هتل آوین اصفهان در اسفند ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل دارای ۲ طبقه مشتمل بر ۷۰ واحد اقامتی می باشد. اتاق های هتل آوین به دو دسته طلائی و نقره ای تقسیم می شوند، كه اتاق های نقره ای متراژ كمتری نسبت به اتاق های طلائی دارند و فاقد پنجره می باشند. قرار گیری هتل چهار ستاره آوین اصفهان در محدوده مركز شهر، دسترسی مهمانان به مقاصد گردشگری از جمله كاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف الله، سرای سارونقی، زاینده رود و نقش جهان را به آسانی امكان پذیر ساخته است و از این حیث، این هتل مورد توجه گردشگران و مسافران گرامی می باشد.

هتل آوین اصفهان یكی از هتل‌های چهارستاره شهر تاریخی اصفهان است. موقعیت مكانی مناسب هتل امكان دسترسی به مركز شهر و جاذبه‌های دیدنی آن را به راحتی فراهم ساخته است. برای مثال اگر بخواهید از هتل به میدان معروف نقش‌جهان بروید به چیزی حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی نیاز خواهید داشت. كاخ هشت‌بهشت هم كه یكی دیگر از امكان دیدنی شهر به شمار می‌رود ۱۵ دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد. همینطور با ۱۰ دقیقه رانندگی به زاینده‌رود و پل تاریخی سی و سه پل می‌رسید. مسیر فرودگاه تا هتل را در ۲۵ دقیقه و مسیر ترمینال مسافربری تا هتل را در عرض ۱۵ دقیقه طی خواهید كرد.

هتل آوین اصفهان-wOSLHSQB6F

اتاق و سوئیت

ساختمان هتل دوطبقه بوده و ۷۰ واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت را درون خود جای داده است. تمامی ‌واحدها از چیدمان مطلوب و امكانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال همگی به تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، مبلمان، میزآرایش و یخچال به همراه مینی‌بار هم از دیگر امكانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.اتاق‌های هتل در دو نوع طلایی و نقره‌ای ارائه می‌شوند. اتاق‌های نقره‌ای متراژ كمتری داشته، فاقد پنجره و دارای نورگیر هستند و طبیعتا قیمت كمتری هم دارند.

 

هتل آوین اصفهان-bPH7kvce1o

اگر به تنهایی قصد سفر به اصفهان را دارید می‌توانید اتاق‌های «دوتخته برای یك نفر» را رزرو كنید. اتاق‌های دوتخته یا به صورت «توئین» با ۲ تخت یك نفره و یا به صورت «دبل» با ۱ تخت دونفره ارائه می‌شوند. اتاق‌های سه تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل هستند. این اتاق‌ها با ۱ تخت دونفره به همراه ۱ تخت تك نفره یا ۳ تخت تك نفره تجهیز شده‌اند. اما اگر به دنبال فضای بیشتر و امكانات بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب كنید. این سوئیت‌ها دارای اتاق خواب و سالن نشیمن هستند و اقامت راحت تری را برای میهمانان فراهم می‌كنند.

 

هتل آوین اصفهان-th9b6poShG

رستوران و كافی شاپ

رستوران هتل با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی در هرسه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمان است. همچنین هرگاه بعد از گشت‌و‌گذار در شهر خسته به هتل بازگشتید می‌توانید سری به كافی‌شاپ در قسمت لابی بزنید و ضمن استراحت از صرف یك نوشیدنی یا دسر خوشمزه در فضایی دنج و دلنشین لذت ببرید.

هتل آوین اصفهان-nmaZZwzxTU

امكانات رفاهی

هتل آوین اصفهان امكانات و خدمات مطلوبی برای میهمانان خود تدارك دیده است. برای مثال اینترنت كه امروزه یك نیاز ضروری محسوب می‌شود در فضای هتل به صورت بی سیم در دسترس است. همینطور در صورتی كه با اتومبیل شخصی خود سفر می‌كنید می‌توانید از پاركینگ واقع در طبقه -۲ با ظرفیت ۷۰ خودرو استفاده كنید. ضمن اینكه تاكسی‌سرویس هتل هم به صورت ۲۴ساعته آماده خدمت‌رسانی به میهمانان گرامی ‌است. همچنین هتل دارای یك كلوپ ورزشی برای علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام است. برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی هم می‌توانید از خدمات ماساژ بهره مند شوید. لابی مبله، آسانسور، صندوق‌امانات و خدمات خشك‌شویی هم از دیگر تسهیلاتی است كه در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

هتل آوین اصفهان-PiI3CVv65h

نحوه دسترسی

آدرس:اصفهان، خیابان هاتف، روبروی كوچه ی مشیر(كوچه ی نور)

هتل آوین اصفهان-bdbGNWMOch

هتل آوین اصفهان-wbw0ICU05f

هتل آوین اصفهان-wtcA7mMA25

هتل آوین اصفهان-Aef5kose4s

هتل آوین اصفهان-jWKDod7G4S

هتل آوین اصفهان-3LSNh14uAB

هتل آوین اصفهان-TeFZ5AFdDd

هتل آوین اصفهان-Av4ZmLGBJv

هتل آوین اصفهان-Ao2pSf56hj

هتل آوین اصفهان-vAzkQhWcVz

هتل آوین اصفهان-Za2SfndRFr

هتل آوین اصفهان-8FKrMiUK1d

هتل آوین اصفهان-NxRbHKhCOG

هتل آوین اصفهان-Fo4yamf3fh

هتل آوین اصفهان-P6cEOTIUGh

هتل آوین اصفهان-cuVS41g1Ec

هتل آوین اصفهان-667Jrua2Wm

هتل آوین اصفهان-lZ4IdMnwpH

هتل آوین اصفهان-cuFiZeUual

هتل آوین اصفهان-bt0r0gjhJm