ریپورتاژ آگهی
معرفی هتل های لوكس تهران در سایت ایران توریسم ؛ رزرو با تخفیف ویژه

معرفی هتل های لوكس تهران در سایت ایران توریسم ؛ رزرو با تخفیف ویژه

اگر بنا باشد به یكی از هتل‌های لوكس تهران قدم بگذارید، كدام هتل را انتخاب می‌كنید؟ اگر تجربه سفر به تهران را داشته باشید، به خصوص در روزهای تعطیل كه در هتل‌ها و اقامتگاه‌های نوروزی، جای سوزن انداختن نیست،
  • 1401/01/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : هتل ها
آدرس : هتل های لوكس تهران

اگر بنا باشد به یكی از هتل‌های لوكس تهران قدم بگذارید، كدام هتل را انتخاب می‌كنید؟ اگر تجربه سفر به تهران را داشته باشید، به خصوص در روزهای تعطیل كه در هتل‌ها و اقامتگاه‌های نوروزی، جای سوزن انداختن نیست، احتمالا تجربه جستجو كردن و پیدا نشدن حتی یك اتاق را داشته باشید.
در این صورت در سفرهای بعدی‌تان به تهران، تصمیم خواهید گرفت كه پیش از حركت، یكی از هتل‌های تهران را انتخاب كرده و برای خود رزرو كنید. تا پس از رسیدن به مقصد، با جمله «اتاق خالی نداریم» روبه رو نشوید. از طرفی شناختن هتل‌های لوكس تهران به شما كمك خواهد كرد تا یك انتخاب فوق العاده را از میان گزینه‌های زیر داشته باشید. پس پیش به سوی تهران!

هتل نووتل تهران

در ضلع جنوبی ترمینال اصلی در فرودگاه امام خمینی، احتمالا چشم‌تان به ساختمان بلندی خورده باشد كه همان هتل نووتل تهران است. ساختمانی ۱۱ طبقه با ۱۹۶ باب اتاق و امكانات رفاهی مناسب كه اقامت در این هتل را لذتبخش كرده است. ضمن اینكه نزدیكی آن به فرودگاه نیز خیال‌تان را از به موقع رسیدن برای پرواز راحت می‌كند. دوری از هیاهو و شلوغی شهر و نزدیكی آن به فرودگاه از نقاط مثبت این هتل است. جالب است بدانید هتل نووتل تهران یكی از اولین‌ هتل‌های فرودگاهی كشور از هتل‌های اكور فرانسه است.
آدرس: تهران – كیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم) – ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) – مقابل ترمینال مسافربری شماره یك
تلفن : ۰۲۱-۴۷۶۲۳۳

 

 

معرفی هتل های لوكس تهران در سایت ایران توریسم ؛ رزرو با تخفیف ویژه-HHiGX6vqwe

هتل پارسیان انقلاب تهران

به یكی از باشكوه‌ترین و خوش آوازه‌ترین هتل های تهران خوش آمدید. اینجا هتل پارسیان یا همان رویال گاردن قدیمی در قلب پایتخت نشسته است. این هتل چهار ستاره از خانواده هتل‌های پارسیان ایران است كه دارای ۱۲ واحد اقامتی و امكاناتی بوده كه از یك هتل چهارستاره انتظار دارید. واحدهای تجاری، تاكسی سرویس، آژانس مسافرتی، سلن‌های همایش و تالار، مجموعه ورزشی، استخر، رستوران‌های فوق‌العاده به همراه اولین رستوران گردان كه در طبقه شانزدهم قرار گرفته است، اقامتی دلنشین را برایتان رقم می‌زند. امكانات دیگر هتل از مطب پزشكی تا فروشگاه‌های صنایع دستی و آتلیه عكاسی، به همراه پرسنل مجرب و كارآزموده، خاطره خوبی را از اقامت در این هتل برایتان به همراه خواهد داشت.
آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بین حافظ و ولیعصر
تلفن:۸۸۹۳۷۲۵۱-۰۲۱

 

معرفی هتل های لوكس تهران در سایت ایران توریسم ؛ رزرو با تخفیف ویژه-8ZJIkRaSxx

هتل هما تهران

در یكی از مناطق خوش آب و هوای تهران قرار گرفته و جزو هتل‌های سرد و گرم چشیده تهران است. برجی ۱۶ طبقه با چشم اندازی بی نظیر، دارای ۱۷۷ اتاق مدرن بوده كه با شاه‌راه‌های اصلی فاصله كمی دارد. هتل ۵ ستاره هما تهران دارای امكاناتی همچون زمین تنیس، استخر، مجموعه آبی، رستوران‌هایی با سرآشپزان حرفه‌ای، سالن‌های بزرگ و مجهز برای برگزاری همایش، جشن، كنفرانس و… بسیاری از امكانات دیگر است. اتاق‌های هتل هما شامل اتاق توئین، دبل، سوئیت جونیور، هما كلاس، سوئیت رویال است. هتل هما تهران از مجموعه هتل همای ایران، یكی از بهترین و دلنشین‌ترین خاطره اقامت را برایتان رقم خواهد زد.
آدرس: تهران، میدان ونك، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱
شماره تلفن: ۴۳۹۶۹ (۲۱ ۰ ) – ۴۳۹۴۱ (۲۱ ۰)

هتل استقلال تهران

اگر از قدیمی‌های تهران بپرسید، این هتل را با عنوان هتل رویال هیلتون سابق می‌شناسند. یكی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران كه از زمان شاهنشاهی همچنان روزهای زیادی را به خود دیده است. البته با وجود قدیمی‌ بودن هتل، به امكانات و تجهیزات لوكس و مدرن مجهز شده است. این را از برج غربی هتل به وضوح خواهید فهمید. برج شرقی هتل البته بازسازی شده است. هتل استقلال تهران را یكی از بزرگترین هتل‌های بین المللی تهران می‌شناسند.
اگر می‌خواهید به پیست توچال نزدیك باشید و یا بازدیدتان از كاخ‌های سعد آباد و نیاوران به راحتی انجام شود، این هتل در موقعیت مكانی خوبی نسبت به این مكان‌ها قرار گرفته است. ضمن اینكه در نزدیكی خیابان ولیعصر، یكی از زیباترین و طولانی‌ترین خیابان‌های تهران قرار گرفته است و دسترسی خوبی به سالن اجلاس سران و نمایشگاه‌های بین المللی و…دارد. در این هتل، پایتخت زیر پایتان قرار دارد. وجود امكاناتی همچون انواع رستوران، چایخانه سنتی، سالن پذیرایی و همایش، مجموعه ورزش‌های آبی، بانك و صرافی، باشگاه و زمین تنیس و هر آن چیزی كه از یك هتل پنج ستاره انتظار دارید، استقلال تهران را به یكی از بهترین و لوكس‌ترین هتل‌های تهران تبدیل كرده است.
آدرس هتل: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران
تلفن: ۲۵-۲۲۶۶۰۰۱۱-۰۲۱

هتل ویستریا تهران

از آن دست هتل‌های شیك و تازه سازی كه در سال ۹۸ افتتاح شد. یك هتل پنج ستاره كه تركیبی از معماری ایرانی و كانادایی را در آن می‌بینید. هتل در یكی از مرتفع‌ترین نقاط شهر و در جوار یكی لاكچری‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری تهران قرار گرفته است. این هتل با امكانات مدرن و تجهیزات پیشرفته دارای ۹۸ اتاق و ۲۰ طبقه است. حتی اگر ساكن هتل نباشید می‌توانید برای جشن و مراسمات و همایش‌هایتان از سال‌های مجهز هتل ویستریا تهران استفاده كنید. هتل دارای مركز سلامت، سالن ماساژ، حمام تركی، مجموعه آبی و سالن ورزشی است كه با تجهیز هر كدام سعی كرده اقامت آرامبخشی را برای مهمانانش فراهم كند.
آدرس هتل: تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، ابتدای خیابان احمدی زمانی، پلاك ۱
تلفن: ۰۲۱-۷۲۰۷۱

هتل پارسیان اوین تهران

یكی دیگر از زیباترین هتل‌های چهارستاره تهران، هتل پارسیان اوین است. موقعیت مكانی مناسب و قابل دسترس، اتاق‌های مجهز، رستوران با سرآشپزان ماهر، سالن تشریفات و امكانات اقامتی این هتل، آن را تبدیل به یكی از گزینه‌های مناسب برای اقامت كرده است. هتل دارای ۱۵۰ باب اتاق است كه با امكانات یك هتل چهارستاره خاطره خوبی را برایتان به ارمغان می‌آورد.
آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین
تلفن: ۰۹۳۵۱۲۷۷۸۶۷

معرفی هتل های لوكس تهران در سایت ایران توریسم ؛ رزرو با تخفیف ویژه-cUJ38nQn7q
رزرو هتل های لوكس تهران با بیشترین تخفیف در سایت ایران توریسم
از آن جایی كه رزرو این هتل‌ها قبل از سفرتان به تهران بسیار اهمیت دارد، یك سامانه رزرواسیون آنلاین كمك می‌كند تا به تمام هتل‌های لوكس دسترسی داشته باشید. یكی از بهترین سامانه رزرواسیون آنلاین هتل، سایت رهی نو است كه می‌توانید هتل‌های لوكس تهران را با بیشترین تخفیف در این سایت مشاهده كنید. ضمن اینكه در بازه‌های مشخصی، رهی نو با تخفیف‌های شگفت‌انگیزی كه می‌گذارد، با قیمت مناسب می‌توانید این هتل‌ها را رزرو كنید. در این سایت تجربه افراد دیگری كه قبل از شما سفر كردند، برای انتخاب دقیق‌تر كمك‌تان می‌كند. شما برای تعطیلات آخر هفته، كدام هتل را انتخاب كردید؟