ریپورتاژ آگهی
رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

موقعیت مكانی هفت خوان دروازه قرآن را كه پشت سر بگذارید هفت خوان با هیبتی باشكوه و جلوه ای دیدنی با معماری خاص و منحصر بفرد خود و با آمیختن سنت و مدرنیته با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و زیربنایی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع در قالب پنج رستوران و دو كافی شاپبنا شده است.
  • 1401/01/01
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : ایران، استان فارس، شیراز، بلوار جدید قرآن، نبش كوچه هفدهم-07132270000

رستوران هفت بخش یا به اصطلاح هفت خوان دارد :
خوان هفتم ۵ رستوران هفت خوان – بوفه –سیندخت : صبحانه : بوفه صبحانه و كله پاچه ، ناهار: ارائه انواع غذاهای لذیذ ایرانی، سالاد ها و دسر ها
خوان ششم ۴ رستوران هفت خوان – نوفل : ارایه انواع غذاهای ایرانی و ملل در محیطی آرام – به همراه موسیقی زنده تكنولوژی پیانو
خوان پنجم ۳ رستوران هفت خوان باربیكیو – گرسیوز : رستورانی سنتی بر روی پشت بام مجموعه با ارایه انواع خوراك های كبابی،شاورما لبنانی،مرغ و برگرهای مخصوص
خوان چهارم ۲ كافی شاپ بین المللی گیسیا : ارایه انواع نوشیدنی های سرد و گرم،كیك،بستنی و انواع پیتزا ایتالیایی طبخ شده در تنور مخصوص ، محیطی آرام و به دور از هیاهوی شهر.
خوان سوم ۱ فست فود هفت خوان – بلیان : انواع پیتزاها،ساندویچ ها و مرغ سوخاری – با امكان استفاده از محیط سالن یا بالكن مجموعه .
خوان دوم همكف- كافی شاپ هفت خوان – زریر : ارایه انواع نوشیدنی سرد و گرم ،انواع بستنی،كیك ها و دسرها
خوان اول -۱ رستوران سنتی فرود : رستوران سنتی با ارایه انواع خوراك های اصیل ایرانی،نوشیدنی ها ،و عرقیات شیرازو دسرها . با موسیقی زنده سنتی در فضایی منحصر بفرد

فعالیت ساخت و ساز پروژه هفت خوان از سال ۱۳۸۲ شروع و طی دوره هفت ساله، در سال ۱۳۸۹ با هزینه ای هنگفت و با هدف ایجاد مجموعه ای بی نظیر و در خور و شأن شیراز و مقابل رقابت در سطح ملی و بین المللی راه اندازی شد.
از شروع كار افراد و گروه های متخصص در این مجموعه مشغول به كار شدند كه به یاری ایزدمنان زحمات و تلاش ها به بار نشست و زمینه اشتغال حداقل ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و بالغ بر ۱۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم از عزیزان این مرز و بوم فراهم شده است.
موقعیت مكانی هفت خوان دروازه قرآن را كه پشت سر بگذارید هفت خوان با هیبتی باشكوه و جلوه ای دیدنی با معماری خاص و منحصر بفرد خود و با آمیختن سنت و مدرنیته با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و زیربنایی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع در قالب پنج رستوران و دو كافی شاپبنا شده است.
مجموعه هفـت خوان در راستای ارائـــه سـرویس و خـدمات بهتـر به میهمانان این مجموعـه تصمیم بر آن گرفتند تا طبقه آخـر (پشت بام) این مجموعه كه رستوران باربیكیـو در آن واقع است را به یكی از مجهـزترین سیستـم های اتوماتیك سقف ها و دیواره های جمع شونده تجهیز نمایند تا میهمانان این طبقه بتوانند بصورت چهار فصل از این فضا استفاده نمایند و پدیده های جوی مثل برف و باران، تابش آفتاب، گرما و سرما و یا وزش باد نتواند مانع استفاده این عزیـزان از فضای زیبای این رستوران و مشاهده منظره پانورامای شهر شیراز در هنگام صرف غذا در این طبقه شوند. علاوه بر آن، سقف های جمع شونده، این امكان را فـراهم می آورند تا میهمانان حاضر در زمان هایی كه شـرایط جـوی پایدار است بتوانند علاوه بر منظره زیبایی شهر شیراز از فراز بام هفت خوان، آسمان پر ستاره را نیز رویت نمایند. لازم به یادآوری است كه اجرای موسیقی زنده در این طبقه نیز همچـون طبقات دیگر مجموعه، لحظاتی فراموش ناشدنی را برای شما عزیـزان رقــم خواهد زد.

رستوران باربیكیو گرسیوز

جگر سیاه منبع غنی ویتامین A می باشد كه نقش ویژه ای در رشد، سلامت پوست و سلامت بینایی و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. لازم به ذكر است كه جگر مصرفی بصورت روزانه تهیه می گردد و قبل از آماده سازی، كلیه مراحل كنترل كیفی و سلامتی را پشت سر می گذارد. در تهیه شاورما نیز از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می گردد كه باعث میگردد گوشت در معرض مستقیم حرارت قرار نگیرد و لذا مواد مغذی خود را از دست ندهد.

آدرس:شیراز.بلوار جدید قران. نبش كوچه هفدهم
سایت
تلفن : ۲۲۷۰۰۰۰ , ۲۲۸۰۰۰۰ , ۰۹۱۷۷۸۷۸۹۰۰

رستوران هفت خوان شیراز-6KzuAzIbCP

رستوران هفت خوان شیراز-8Nj2K3qdKL

رستوران هفت خوان شیراز-14VO6QYZRm

رستوران هفت خوان شیراز-ekXGd22KhR

رستوران هفت خوان شیراز-RJvu33Ls7V

رستوران هفت خوان شیراز-kIwhmxkDjX

رستوران هفت خوان شیراز-oAhhVBJZDR

رستوران هفت خوان شیراز-VbcucG9Rfa

رستوران هفت خوان شیراز-xeXEVukTaq

رستوران هفت خوان شیراز-7usi5QBifL

رستوران هفت خوان شیراز-lJVQcZHzHB

رستوران هفت خوان شیراز-Ld9UlhyX8O

رستوران هفت خوان شیراز-ARrLINxWJr

رستوران هفت خوان شیراز-JqRSBTvpPe

رستوران هفت خوان شیراز-hOZdcVRGtd

رستوران هفت خوان شیراز-fk8Iy2UxXB

رستوران هفت خوان شیراز-6NJWGupEHn