ریپورتاژ آگهی
هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس اصفهان یكی از هتل‌های سه ستاره شهر تاریخی اصفهان است.
  • 1401/01/01
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : اصفهان ، خیابان چهار باغ عباسی، بعد سه راهی ، خیابان آمادگاه ، هتل ونوس ، هتل ونوس

هتل ونوس اصفهان یكی از هتل‌های سه ستاره شهر تاریخی اصفهان است.این هتل با معماری سنتی و مدرن با مساحتی حدود ۷۰۰ مترمربع و ۵۰۰۰ مترمربع بنا، در ۵ طبقه، دارای ۵۷ باب اتاق ۱ و ۴ تخته و سوئیت های مجلل كه همگی دارای امكاناتی خاص و منحصر به فرد می باشد، در خدمت مهمانان گرامی است. هتل ونوس در مركز شهر اصفهان واقع شده است.موقعیت مكانی مناسب هتل امكان دسترسی به مركز شهر و جاذبه‌های دیدنی آن را به راحتی فراهم ساخته است. برای مثال با كمی پیاده‌روی می‌توانید از كاخ هشت‌بهشت بازدید كنید. اگر بخواهید از هتل به پل تاریخی سی و سه پل بروید تنها ۵ دقیقه رانندگی نیاز خواهید داشت. میدان معروف نقش‌جهان هم كمتر از ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد. همچنین مسیر ترمینال مسافربری تا هتل را در ۲۰ دقیقه و مسیر فرودگاه تا هتل را در عرض ۴۰ دقیقه طی خواهید كرد.

هتل ونوس اصفهان-84uEodJu4I

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و از امكانات رفاهی كاملی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، میزوصندلی، كمدلباس، میزآرایش و یخچال هم از دیگر امكانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.
اگر به تنهایی قصد سفر به اصفهان را دارید می‌توانید اتاق‌های «دوتخته برای یك نفر» را رزرو كنید. اتاق‌های دوتخته یا به صورت «توئین» با ۲ تخت یك نفره و یا به صورت «دبل» با ۱ تخت دونفره ارائه می‌شوند. برای خانواده‌ها و گروه‌های سه نفره دو گزینه موجود است. اتاق‌های سه تخته با ۱ تخت دونفره و ۱ تخت یك نفره و نیز سوئیت‌های سه تخته كه دارای سالن نشیمن مجزا به وسیله پارتیشن هستند. اتاق‌های چهارتخته با ۱ تخت دونفره و ۲ تخت یك نفره هم انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها و گروه‌های چهارنفره به شمار می‌رود.

هتل ونوس اصفهان-SwjxdvUZjc

رستوران و كافی شاپ

 

رستوران هتل در طبقه همكف واقع شده و با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان است. علاوه براین هتل یك كافی‌شاپ هم دارد كه مكان مناسبی برای استراحت و صرف یك نوشیدنی عصرگاهی است.

هتل ونوس اصفهان-lL0OefRYXg

امكانات تفریحی

هتل ونوس اصفهان با مجموعه‌ای از بهترین امكانات و خدمات از میهمانان خود پذیرایی می‌كند. برای مثال اینترنت پرسرعت كه امروزه یك نیاز ضروری به حساب می‌آید در فضای هتل در دسترس است و برای آن‌دسته از میهمانانی كه با خودرو شخصی سفر می‌كنند پاركینگ به صورت مسقف واقع در طبقه ۱- (البته با ظرفیت محدود) مهیا است. این هتل همچنین دارای یك مجموعه آبی با امكانات متنوع است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا در سونا و جكوزی ریلكس كنید. برای تجدید قوای جسمی و روحی خود هم می‌توانید از خدمات ماساژ بهرمند شوید و خستگی سفر را از تن به در كنید. گفتنی است امكانات مجموعه آبی برای میهمانان مقیم هتل با تخفیف ویژه ارائه می‌شود. لابی مبله، آسانسور، صندوق‌امانات و خدمات خشك‌شویی هم از دیگر تسهیلاتی است كه هتل به میهمانان خود عرضه می‌كند.

هتل ونوس اصفهان-flf3ffdMoF

نحوه دسترسی

آدرس : اصفهان ، خیابان چهار باغ عباسی، بعد سه راهی ، خیابان آمادگاه ، هتل ونوس ، هتل ونوس

هتل ونوس اصفهان-rjh6Wv0Y4a

هتل ونوس اصفهان-a8evbxBCLi

هتل ونوس اصفهان-StV2uptOYW

هتل ونوس اصفهان-DwL4lLjFgD

هتل ونوس اصفهان-c1OAB4oXwB

هتل ونوس اصفهان-bYtj5svukE

هتل ونوس اصفهان-sRNAD93s5Q

هتل ونوس اصفهان-OpMPkmdPEG

هتل ونوس اصفهان-GJhwHcmIUk

هتل ونوس اصفهان-TbtcwoKoDH



هتل ونوس اصفهان-PYcNICHPtl

هتل ونوس اصفهان-TrVKIy0dsu

هتل ونوس اصفهان-cfea6X69ts

هتل ونوس اصفهان-iUHQZcRIeI

هتل ونوس اصفهان-s24XeHd3t4