ریپورتاژ آگهی
هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان ، هتل چهار ستاره می باشد كه در گذشته هتل داریوش نام داشت
  • 1401/01/01
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : اصفهان،میدان امام حسین ، ابتدای چهارباغ پایین

هتل پیروزی اصفهان ، هتل چهار ستاره می باشد كه در گذشته هتل داریوش نام داشت . هتل چهار‌ستاره پیروزی (داریوش سابق) در مركز شهر اصفهان واقع شده‌است. ویژگی برجسته هتل نزدیكی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری اصفهان است. ازجمله آن‌ها می‌توان از میدان نقش‌جهان، عالی‌قاپو، عمارت هشت‌بهشت و سی‌و‌سه پل نام برداین هتل در قلب شهر گنبدهای فیروزه ای ، با افتخار اعلام میدارد با تجربه ای بیش از ۳۵ سال آمادگی دارد سفری خاطره انگیز به دیار هنر و ادب برایتان به ارمغان آورد ، هتلی در مجاورت باغ و عمارت چهلستون ( ۵ دقیقه ) و در كمترین فاصله از مجموعه عظیم نقش جهان، مسجد امام ، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف اله و بازار بزرگ اصفهان و… (۸ دقیقه ) باغ و عمارت هشت بهشت ( ۵ دقیقه ) مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر (۱۰ دقیقه) موزه تاریخ طبیعی ( تالار تیموری ) ، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی ( ۵ دقیقه ) مجموعه تاریخی علیقلی آقا شامل بازارچه و حمام و مسجد ( ۱۰ دقیقه)، بر حاشیه ی سبز چهارباغ كهن ، خیابانی كه میتواند شما را به واسطه ی مسیری كه شاه عباس صفوی در ۳۵۰ سال پیش در آن قدم می نهاد به رودخانه ی زیبای زاینده رود و پل های تاریخی و زیبای آن چون سی و سه پل ، خواجو ، مارنان و …. برساند..هتل پیروزی با بیش از ۴۰ سال سابقه در تلاش است اقامتی به یاد‌ماندنی برای میهمانان گرامی ‌فراهم كند.

هتل پیروزی اصفهان-Zt3uYd5Yj7

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و مجهز هتل چیدمان مطلوبی داشته و از امكانات رفاهی كاملی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، میز و صندلی، كتری برقی، یخچال به همراه مینی‌بار هم از دیگر امكانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید از صندوق‌امانات اتاق خود استفاده كنید. حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی فرنگی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
همچنین روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته در این هتل فراهم است.

هتل پیروزی اصفهان-1Fex4FTCuu

رستوران و كافی شاپ

میهمانان می‌توانند از صرف غذاهای ایرانی و فرنگی، فست‌فودهای لذیذ و سالم و نوشیدنی‌های متنوع در رستوران هتل لذت ببرند.همچنین تجربه طعم انواع دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد در كافی‌شاپ هتل امكان‌پذیر است.

هتل پیروزی اصفهان-p5IKQYM0e7

سالن همایش

در هتل پیروزی اصفهان به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت. همینطور در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پاركینگ هتل استفاده كنید. خدمات خشك‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان راحت می‌كند. به‌علاوه در این هتل چندین سالن مجلل با امكانات و تجهیزات كامل جهت برگزاری انواع همایش‌، جشن‌ و سمینار اختصاص داده شده‌است.

نحوه دسترسی

آدرس: اصفهان،میدان امام حسین ، ابتدای چهارباغ پایین
تلفن :۰۳۱۳۲۰۰۹

 

هتل پیروزی اصفهان-jjd10URQYa

هتل پیروزی اصفهان-ekGLswwoUr

هتل پیروزی اصفهان-VG94pJlslC

هتل پیروزی اصفهان-wZJMWMq6rC

هتل پیروزی اصفهان-TmXddDdzRm

هتل پیروزی اصفهان-pRw5cX1Wrf

هتل پیروزی اصفهان-i9cOe4wP91

هتل پیروزی اصفهان-K2iszmqctJ

هتل پیروزی اصفهان-VTR8KdiSuh

هتل پیروزی اصفهان-qRl8OmsURs