ریپورتاژ آگهی
هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان اصفهان هتل سه ستاره تاپ با خدمات ۴ ستاره از اولین اقامتگاه های استاندارد اصفهان است
  • 1401/01/01
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : اصفهان – خیابان استانداری – انتهای خیابان فرشادی

هتل سپاهان اصفهان هتل سه ستاره تاپ با خدمات ۴ ستاره از اولین اقامتگاه های استاندارد اصفهان است. این هتل كه دارای موقعیت مكانی بسیار مناسبی ادر مركز شهر و در نزدیكی بناهای تاریخی مثل میدان نقش جهان و مساجد شیخ لطف الله و امام و میدان كهنه قرار گرفته است. هتل كلیه امكانات رفاهی را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهد كه از جمله جاذبه های این هتل چشم انداز میدان نقش جهان در طبقه سوم است كه میهمانانش را به تماشای دلنوازی هایی از زیباترین جاذبه های تاریخی شهر دعوت می كند.میدان نقش‌جهان، بازار شهر اصفهان، سی و سه پل و كاخ هشت‌بهشت ازجمله اماكنی هستند كه پیاده از این هتل می توان رفت . همچنین فاصله هتل تا پایانه مسافربری با ماشین حدود ۲۰ دقیقه و تا فرودگاه حدود ۳۰ دقیقه است.

هتل سپاهان اصفهان-rk9f4EGxnc

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۴۲ باب اتاق در سه طبقه است. اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و از امكانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، فضای نشیمن، میزآرایش، كمدلباس و یخچال هم از دیگر امكانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. حمام به‌همراه سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

اگر به تنهایی قصد سفر به اصفهان را دارید می‌توانید اتاق‌های یك تخته هتل سپاهان را رزرو كنید. اتاق‌های دوتخته یا به صورت «دبل» با ۱ تخت دونفره یا «توئیین» با ۲ تخت یك نفره ارائه می‌شوند. برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر هم اتاق‌های سه تخته، چهارتخته و پنج تخته در نظر گرفته شده‌است.

 

هتل سپاهان اصفهان-Du1sOMOAZp

رستوران و كافی شاپ

رستوران هتل در طبقه سوم واقع شده و فضایی زیبا و دلنشین دارد. ضمن اینكه با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. همچنین كافی‌شاپ هم در همان محل با سرو انواع نوشیدنی و دسر مكان مناسبی برای استراحت و معاشرت با هم‌سفران است.

 

هتل سپاهان اصفهان-HIyF7Sb4TZ

دیگر امكانات هتل

با اقامت در هتل سپاهان پارسیان در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و آن‌دسته از میهمانانی كه با خودرو شخصی سفر كرده‌اند می‌توانند از پاركینگ مسقف هتل استفاده كنند. (البته ظرفیت پاركینگ ۱۵ خودرو است)
برای رفتن به نقاط مختلف شهر هم می‌توانید از تاكسی سرویس هتل كمك بگیرید. لابی، صندوق‌امانات، آسانسور و خدمات خشك‌شویی نیز از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.

 

هتل سپاهان اصفهان-z3zxKinlVD

نحوه دسترسی

آدرس : اصفهان – خیابان استانداری – انتهای خیابان فرشادی
تلفن :۰۳۱۳۲۲۲۱۲۳۵

 

هتل سپاهان اصفهان-UkBIDeSEep

هتل سپاهان اصفهان-tVJ6tAqFb1

هتل سپاهان اصفهان-hBATSRHN3g

هتل سپاهان اصفهان-BetSwZeJEY

هتل سپاهان اصفهان-uK1RIvH2Nh

هتل سپاهان اصفهان-yZ99yrbysv