ریپورتاژ آگهی
هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز در یكی از بهترین مناطق شهر شیراز و در اوایل سال ۱۳۹۴ افتتاح شد
  • 1400/12/29
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : شیراز – بلوار هجرت – نرسیده به ارگ كریمخان

هتل زندیه شیراز در یكی از بهترین مناطق شهر شیراز و در اوایل سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل با زیربنای ۹۰۰ متر مربع دارای ۳ طبقه اقامتی مشتمل بر ۷۲ باب اتاق، سوئیت و ۲ طبقه منفی می باشد. سالن اجتماعات، بخش اداری، رستوران سنتی و پاركینگ در طبقه ۱- و مجموعه آبی و ورزشی نیز در طبقه ۲- قرار دارد. هتل زندیه با نمایی منحصر به فرد و با الهام از هنر معماری اصیل شهر شیراز بنا شده است. موقعیت مكانی مناسب در خیابان هجرت و واقع بودن در مركز شهر، از مزایای اقامت در هتل پنج ستاره زندیه می باشداین هتل در مجموعه زندیه قرار گرفته و از موقعیت مكانی بسیار خوبی برخوردار است. به ارگ كریم‌خان، مجموعه وكیل و آرامگاه شاهچراغ نزدیك بوده و دسترسی بسیار راحتی به دیگر نقاط شهر دارد.

هتل زندیه شیراز-TOk9DKAiHe

اتاق و سوئیت

به‌منظور آسایش خاطر میهمانان بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل فراهم شده‌است. تمامی ‌این واحدهای اقامتی بسیار زیبا چیدمان شده و بهترین امكانات را به خود اختصاص داده‌اند. برای مثال در فضای اتاق‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امكانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل است.

اتاق‌های یك نفره برای كسانی مناسب است كه به تنهایی سفر می‌كنند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یك نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل كه یك تخت دونفره دارد، استفاده كنند. اما اگر فضای بیشتر و امكانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب كنید. سوئیت‌ دوتخته «بیزنس» با دسترسی به امكاناتی چون كامپیوتر، پرینتر و فكس یكی از این گزینه‌هاست. انتخاب دیگر سوئیت‌ دو‌تخته «لوكس» است كه اقامتی ویژه برای میهمانان فراهم می‌كنند. سوئیت دوتخته «ماه عسل» نیز مناسب زوج‌های جوانی است كه برای ماه عسل قصد اقامت در این هتل را دارند. ضمن اینكه امكان سفارش تزئینات مخصوص این سوئیت هم وجود دارد.

هتل زندیه شیراز-ls4z9uOKDb

رستوران و كافی شاپ

در رستوران‌های هتل می‌توانید طعم لذیدترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را بچشید. ازجمله رستوران «كلاسیك» كه در فضایی شیك با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می‌كند. همینطوررستوران «سنتی» كه با طراحی اصیل ایرانی و فضایی آرامشبخش تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف انواع غذاهای سنتی را برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. اما اگر دلتان می‌خواهد غذای خود را در فضای باز میل كنید حتما سری به رستوران «حیاط باغ» هتل بزنید. این رستوران با نورپردازی و آب‌نمای زیبای خود محیطی مناسب برای لذت از صرف غذا در هوای دلچسب شیراز فراهم آورده است.
لابی لانج و كافی‌شاپ هتل هم با سرو انواع نوشیدنی، دسر و میان وعده‌های متنوع در فضایی دنج و دلنشین لحظات خوشی را برای میهمانان رقم می‌زند.

هتل زندیه شیراز-UAmtz7ofHH

مجموعه ورزشی

از امكانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره كرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متنوعی تشكیل شده‌است. اگر می‌خواهید در سفر هم از ورزش و تناسب اندام دور نمانید می‌توانید با خیال راحت در سالن بدنسازی هتل ورزش كنید یا می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار روزانه در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا و جكوزی بزنید. حمام سنتی ایرانی ازجمله خـدمات منحصربه‌فردی است كه در این هتل ارائه می‌شود. این حمام با معماری جذاب، محلی خاص برای پاكی و آرامش جسم و روان میهمانان سنت دوست است. ضمن اینكه می‌تواند محلی برای احیای مراسم‌های سنتی چون حنابندان، حمام عروس، حمام داماد، حمام زایمان و دیگر سنت‌های ایرانی باشد.

هتل زندیه شیراز-168MwvcTj6

سالن همایش

در این هتل همچنین یك سالن همایش با ظرفیت بالغ بر ۱۳۰ نفر مجهز به جدیدترین تكنولوژی‌های روز به‌منظور برگزاری انواع كنفرانس، همایش و كنگره‌ها اختصاص داده شده‌است. به‌علاوه یك سالن چند منظوره با ظرفیت ۱۵۰ نفر نیز جهت برپایی مراسم مختلف ازجمله جشن‌ها و میهمانی‌ها طراحی شده‌است.
اگر قصد خرید هدیه و سوغات دارید حتما سری به فروشگاه صنایع‌دستی هتل بزنید. یك آژانس مسافرتی هم در هتل موجود است كه می‌توانید برای اطلاع از انواع تورهای گردشگری به آن مراجعه كنید.

 



هتل زندیه شیراز-9fKIeL0AJf

امكانات هتل زندیه شیراز

عمومی :فروشگاه و غرفه/پاركینگ/ماهواره/آسانسور/روزنامه/نمازخانه/فروشگاه صنایع دستی/صندوق امانات/لابی/سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/سرویس بهداشتی ایرانی در لابی/سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو/تاكسی سرویس.
غذا و نوشیدنی:كافی شاپ/رستوران/رستوران فضای باز/رستوران سنتی.
جلسه و همایش:سالن همایش/سالن چند منظوره.
خارج از هتل:باغچه/فضای باغ در هتل/فضای سبز/فضای بیرون هتل برای نشستن/فضای تابستانه.
ورزشی و تفریحی:سالن بدنسازی/استخر/سونا خشك/سونا بخار/جكوزی.
خاص هتل:حمام سنتی ایرانی
مدیا و دیجیتال:كافی نت/اینترنت در لابی/اینترنت در اتاق/امكان شارژ وسایل الكترونیكی در لابی
دید(View) در برخی اتاق ها:نمای شهر/نمای رو به حیاط
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان عربی/مسلط به زبان انگلیسی/ایتالیائی.
خدمات:پذیرش ۲۴ ساعته/خشكشویی/خدمات بیدار باش/خدمات اتو/دستگاه واكس كفش/ خدمات تور/ فكس/ اتاق چمدان/ اتاق VIP/ خدمات تهیه بلیط/ فتوكپی/ آژانس مسافرتی/ خدمات باربری/ روم سرویس ۲۴ ساعته/ خدمات اینترنتی.

نحوه دسترسی

آدرس: شیراز – بلوار هجرت – نرسیده به ارگ كریمخان

 

هتل زندیه شیراز-xT9rtjjKyz

هتل زندیه شیراز-XdicfqfXyK

هتل زندیه شیراز-rD0y34b3dh

هتل زندیه شیراز-LoglPfL5sQ

هتل زندیه شیراز-WY7mO6eD15

هتل زندیه شیراز-QjEuarOYSn

هتل زندیه شیراز-F1e3SSliXq

هتل زندیه شیراز-ESDPg39MtA

هتل زندیه شیراز-y0upaJfShx

هتل زندیه شیراز-Q60pU7UoTe

هتل زندیه شیراز-hbmuo0fhNZ

هتل زندیه شیراز-6BO9JzMhPG

هتل زندیه شیراز-4770jzsMoa

هتل زندیه شیراز-9UqFTeiuBW

هتل زندیه شیراز-TAF9PWD8GB

هتل زندیه شیراز-PYtecREJzm

هتل زندیه شیراز-TwXwCmnefS

هتل زندیه شیراز-ZDZK1klae8

هتل زندیه شیراز-yIoHfLIjKA