ریپورتاژ آگهی
بهترین رستوران های قم

بهترین رستوران های قم

قم یكی از شهرهای زیارتی ایران است كه سالانه مسافران زیادی از كشورهای همسایه و شهرهای ایران به قم برای زیارت حضرت معصومه و رفتن به مسجد جمكران می آیند .خ
  • 1400/12/29
  • استان : قم
  • شهر : قم
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : بهترین رستوران های قم

قم یكی از شهرهای زیارتی ایران است كه سالانه مسافران زیادی از كشورهای همسایه و شهرهای ایران به قم برای زیارت حضرت معصومه و رفتن به مسجد جمكران می آیند .خیلی‌ها برای زیارت به این شهر سفر می‌كنند و خیلی‌ها هم در مسیر سفرشان ترجیح می‌دهند چند ساعتی را در این شهر بگذرانند و هم زیارت و هم استراحت بكنند. اگر شما هم گذرتان به قم افتاد و خواستید یك وعده غذای خوشمزه را در این شهر تجربه كنید، با ما همراه باشید و با بهترین رستوران های قم آشنا شوید:

رستوران بزرگ خادم

یكی از رستوران های خوب و با كیفیت شهر قم “رستوران خادم” با تنوع بالا در منو و دكوراسیون شیك هست. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی در منو دیده میشه ولی چلو گردن اینجا خیلی معروفه و از غذاهای پرطرفدار این رستوران می باشد.

آدرس :قم بلوار شهید صدوقی (زنبیل آباد)، نرسیده به فلكه صدوق ، بین كوچه ۲۰-۲۲

بهترین رستوران های قم-UtPQsnchti

رستوران ارگ سالاریه قم

اگر دست‌جمعی به رستوران بروید و سلیقه غذایی گروهتان با هم همخوانی نداشته باشد، رستوران ارگ سالاریه بهترین انتخاب برایتان خواهد بود، چون منوی متنوع این رستوران همه سلیقه‌ها را در نظر گرفته است. در منوی رستوران ارگ سالاریه هم می‌توانید فست‌فودهایی مثل پیتزا و ساندویچ را پیدا كنید و هم غذاهای سنتی‌‌ایرانی مثل كباب و دیزی. همچنین فضای باز رستوران و اتاقك‌های مجزا با تخت‌های سنتی و نان تازه‌ای در كه رستوران پخته می‌شود این رستوران را به یكی از بهترین رستوران های قم تبدیل كرده است. چلوكباب برگ و جوجه‌ كباب‌های رستوران سالاریه از غذاهای محبوب این رستوران هستند.

آدرس: قم، بلوار امین، جنب سه‌راهی سالاریه

بهترین رستوران های قم-VQaUILVXBw

خانه ماكارونی قم

یك رستوران كاملا ایتالیایی با دیزاین زیبا و غذا های ایتالیایی بسیار خوشمزه، كه با مشتری رفتار بسیار خوبی دارند و خیلی حرفه ای سرویس دهی می كنند.

آدرس :قم ابتدای خیابان دور شهر، روبروی پاساژ طوبی

بهترین رستوران های قم-XdUXI4IKbG

رستوران البرز قم

برای صرف غذا در شهر قم “رستوران البرز” پیشنهاد خوبی می‌تواند باشد. در منو اینجا انواع غذاهای ایرانی دیده میشود و چلو كباب و ماهی این رستوران هم تعریفیه. در روزهای تعطیل هم چلو ماهیچه به منو غذاها اضافه میشود كه می‌توانید نوش جان كنید.

آدرس : قم بلوار امین ، نبش كوچه۲۷

بهترین رستوران های قم-S7r86G1yhO

رستوران مدائن قم

در سال ۱۳۷۰ رستوران مدائن توسط آقای جواد مبصری و با تجربه ۲۵ ساله ایشان در زمینه رستوران داری در استان قم راه اندازی شد.با توجه به كیفیت بالا و سلامت غذایی مورد ارائه به مشتریان، این رستوران در سال ۱۳۸۲ اولین بوفه آزاد را در قم افتتاح نمود.
در سال ۱۳۹۴ و همراه با شروع تغییرات و بروز رسانی ، سعی كرده است در فضای جدید وبا تنوع بیشتر در منوی غذایی این رستوران، همه روزه در دو نوبت ظهر و شب آماده پذیرای مشتریان خود باشد.رستوران مدائن با تجهیز اتاق VIP با گنجایش ۲۰ نفر، آماده برگزاری جلسات اداری، جشن تولد، میهمانی های خانوادگی و … میباشد.این اتاق همراه با سرویس متفاوت، آماده پذیرایی میهمانی های شما میباشد.

آدرس :بلوار محمد امین(ص)- بین كوچه ۱۵ و۱۷

بهترین رستوران های قم-hmBao4EVLf

مرغ بریان طاهری قم

مرغ بریان طاهری كه تاریخ تاسیسش به سال ۵۹ برمی گردد، قدیمی ترین مرغ بریان قم هست، و مرغ هاش فراوری شده با سركه , ادویه مخصوص ,زعفران و آبلیموی طبیعیه می باشد پیشنهاد میكنم حتما امتحان كنید.

آدرس :قم خیابان چهار مردان , نبش عمار یاسر

بهترین رستوران های قم-dvrsx0vYAv