ریپورتاژ آگهی
هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز هتلی چهارستاره كه یكی از بهترین هتل های شیراز می باشد
  • 1400/12/29
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان فارس ، شیراز – معالی آباد – كوی پزشكان – پلاك ۲۰ – هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز هتلی چهارستاره كه یكی از بهترین هتل های شیراز می باشد .اگر عازم دیار حافظ هستید و می‌خواهید در هتلی آرام و به دور از ازدحام اقامت داشته باشید، هتل الیزه شیراز را انتخاب كنید. این هتل در یكی از مدرن‌ترین مناطق شهر شیراز در فضایی كاملاً مسكونی واقع شده است. هتل الیزه شیراز، هتلی لوكس با طراحی سنتی و صمیمی و دكوراسیونی مدرن است و دسترسی خوبی به امكانات شهری و مراكز تجاری دارد. شما می‌توانید در این هتل در محیطی آرام و زیبا اقامتی بسیار دل‌نشین را تجربه كنید.

این هتل در كوی پزشكان خیابان معالی آباد واقع شده و به بسیاری از مراكز خرید نزدیك است. همچنین به دلیل نزدیكی به كمربندی و ایستگاه مترو دسترسی راحت و كم‌هزینه‌ای به دیگر نقاط شهر ارائه می‌كند.

هتل الیزه شیراز-7AZPw9Qkr9

اتاق و سوئیت

به‌منظوراقامتی توام با آرامش برای میهمانان بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل فراهم شده‌است. تمامی ‌این واحدهای اقامتی بسیار زیبا چیدمان شده و بهترین امكانات را به خود اختصاص داده‌اند. برای مثال در فضای اتاق‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. مبل، میز و صندلی و تلویزیون هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امكانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل است.

اتاق‌های یك نفره برای كسانی مناسب است كه به تنهایی سفر می‌كنند (به صورت فصلی در مواقع غیر شلوغی قابل رزرو هستند). برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یك نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل كه یك تخت دونفره دارد، استفاده كنند. اتاق‌های چهارتخته كانكت هم انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است. اما اگر فضای بیشتر و امكانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب كنید. سوئیت‌ سه‌تخته «جونیور» یكی از این گزینه‌هاست. انتخاب دیگر سوئیت‌ سه‌تخته «VIP» است كه اقامتی ویژه برای میهمانان فراهم می‌كنند.

 

هتل الیزه شیراز-E0aC5LJZE4

رستوران و كافی شاپ

رستوران «مارلین» واقع در انتهای لابی با فضایی گرم و صمیمی محلی برای صرف غذایی تهیه شده از تازه‌ترین مواد با مزه خانگی است. در این رستوران می‌توانید از صرف غذاهایی سالم به‌همراه نان داغ تازه و بوفـه‌ای از تازه‌تریـن سبزیجات و دسرهای خوشمزه لذت ببرید.
لابی لانژ هتل كه در قلب لابی واقع شده‌است، قهوه‌هایی كه به صورت سنتی در حضور شما خرد می‌شوند، انواع آبمیوه‌های فصلی تازه و دسرهایی كه به صورت روزانه آماده می‌شوند در تمامی ‌ساعات روز آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. تركیب بوی خوش قهوه و صدای گوش‌نواز پیانو فضای لابی لانژ را به مكانی مناسبی برای معاشرت‌های دوستانه و ملاقات‌های مهم كاری تبدیل كرده است.

هتل الیزه شیراز-jVpedmm6Br

مجموعه ورزشی

مجموعه ورزشی هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا، جكوزی و اتاق ماساژ است. بعد از یك روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید از خدمات ماساژ هتل بهره مند شوید و فعال و با‌نشاط تر برنامه‌های سفر خود را دنبال كنید. ویتامین بار موجود در این مجموعه نیز با ارائه آبمیوه‌های تازه و اسنك‌های متنوع مكمل تجربه لذت‌بخش میهمانان است.

هتل الیزه شیراز-LLUB7STVfE

سالن همایش

سالن‌های برلیان و زمرد كه به پیشرفته‌ترین امكانات روز تجهیز شده‌اند جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله میهمانی‌های خصوصی، نشست‌های تجاری، همایش‌ها و كنفرانس شركت‌ها و برندهای معتبر اختصاص داد شده‌اند.
در این هتل همچنین انواع تورهای گردشگری یك روزه و نیم روزه برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شیراز تدارك دیده شده‌است. تور حافظ، تور سعدی و تور باستانی تخت جمشید ازجمله تورهای ارائه شده هستند.

هتل الیزه شیراز-tgGZxz0mRd

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان فارس ، شیراز – معالی آباد – كوی پزشكان – پلاك ۲۰ – هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز-PkGXYhtIx9

هتل الیزه شیراز-zofH2MWLyX

هتل الیزه شیراز-DvkwcHbmDq

هتل الیزه شیراز-aKYnwgZNcQ

هتل الیزه شیراز-BLKtFcSKgC

هتل الیزه شیراز-gPkFSyQeLk

هتل الیزه شیراز-qo0oeRcnXE

هتل الیزه شیراز-cD4IDiYoY8

هتل الیزه شیراز-mc8f3wMBvb

هتل الیزه شیراز-CUkTKe6mvT

هتل الیزه شیراز-ZsInnGfoI9

هتل الیزه شیراز-xAhimiQoqE

هتل الیزه شیراز-57n9bCLjbX

هتل الیزه شیراز-PO932nRr2J

هتل الیزه شیراز-g0DYqO0Ydy

هتل الیزه شیراز-6CjLxlQUxM

هتل الیزه شیراز-BZm9VUd4T3

هتل الیزه شیراز-lOodL88TeO

هتل الیزه شیراز-SAEsqz2djg

هتل الیزه شیراز-B03O23fFLu

هتل الیزه شیراز-BXezFb64Kj