ریپورتاژ آگهی
هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز بر فراز شهر شیراز ، زادگاه هنر و فرهنگ ایرانی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در همسایگی دروازه قرآن بنا گردیده است.
  • 1400/12/29
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : ورودی شمالی شیراز- جنب دروازه قرآن – هتل شیراز

هتل بزرگ شیراز بر فراز شهر شیراز ، زادگاه هنر و فرهنگ ایرانی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در همسایگی دروازه قرآن بنا گردیده است. این هتل زیبا با زیربنا بالغ بر ۴۰۰۰۰ متر مربع در ۱۳ طبقه با رعایت استاندارهای ۵ ستاره بین المللی هتل های دنیا تجهیز گردیده است. از ویژگی های منحصر بفرد هتل شیراز می توان ارائه بهترین سرویسها و مهیاكردن فضای آرام و دلنشین برای میهمانان اشاره كرد. نزدیكی به اماكن تاریخی ، زیارتی و تفریحی از مزایای هتل شیراز است.. تاریخ افتتاح هتل اول آبان ماه ۱۳۹۲ می باشد.

نزدیكی به جاذبه‌های گردشگری شهر نظیر خواجوی كرمانی، حافظیه، باغ جهان‌نما، آرامگاه سعدی و دسترسی راحت به فرودگاه و مسیرهای اصلی شهر موجب شده هتل از موقعیت مكانی بسیار خوبی برخوردار باشد. گفتنی است رستوران هفت خوان كه یكی از معروف‌ترین رستوران‌های شیراز است در فاصله بسیار كمی از هتل واقع شده كه پیشنهاد می‌كنیم حتما آن را امتحان كنید. اگر به دنبال اقامتی رویایی و لوكس در كنار بهره‌مندی از بهترین امكانات در شهر حافظ و سعدی هستید هتل بزرگ شیراز محل اقامت ایده‌آلی برای شماست.

هتل بزرگ شیراز-fgpjFpBdFd

اتاق و سوئیت

اتاق‌های هتل بسیار شیك چیدمان شده و از امكانات كامل رفاهی برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت پرسرعت در همه اتاق‌ها در دسترس است. برای راحتی بیشتر مبلمان نشیمن هم در اتاق‌ها قرار داده شده‌است. اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها در صندوق‌امانات اتاق نگهداری كنید. تلویزیون، میزآرایش، چای‌ساز، یخچال و حمام هم از دیگر امكانات موجود در همه اتاق‌ها است.

اتاق‌های یك‌تخته برای كسانی مناسب است كه به تنهایی سفر كرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یك نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل كه یك تخت دونفره دارد، استفاده كنند. یكی دیگر از گزینه‌های اقامت در این هتل اتاق‌های كانكتد با ظرفیت چهار نفر است. این اتاق‌ها فضایی بیشتری داشته و از دو اتاق كه توسط یك در وسط به هم متصل شده‌اند تشكیل شده‌است. این اتاق‌ها گزینه بسیار مناسبی برای اقامت خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است.

هتل بزرگ شیراز-iTpbuecbTH

رستوران و كافی شاپ

هتل بزرگ شیراز مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها را برای میهمانان خود فراهم كرده‌است. ازجمله رستوران «ایرانی» واقع در طبقه چهارم كه با دارا بودن لژ خانوادگی و ارائه لذیذترین غذاهای ایرانی نظیرانواع پیش‌غذاهای سرد و گرم، كباب‌ها، خورش‌ها و دسرهای خوشمزه تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. در این رستوران ضمن صرف غذا از تماشای دورنمای شهر و اجرای موسیقی زنده لذت خواهید برد. رستوران دیگر هتل رستوران «پانورامیك» بوده كه در طبقه ۱۳ واقع شده و چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر و كوه‌های اطراف دارد و در آن می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری را نوش‌جان كنید.

هتل بزرگ شیراز-ETVsxzYwGp

اگر هوس خوردن یك غذای دریایی تازه مانند یك ماهی خوشمزه، خوراك میگو یا لابستر كره‌ای د می‌توانید به رستوران دریایی هتل كه بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران به شمار می‌رود مراجعه كنید. این رستوران در لابی طبقه ششم واقع شده و در فضایی مجلل از میهمانان خود پذیرایی می‌كند. می‌توانید در تراس زیبای این رستوران منظره زیبای شهر را به تماشا بنشینید. علاوه بر این‌ها هتل یك رستوران ایتالیایی هم دارد. این رستوران هم دارای فضای خانوادگی و خصوصی به‌همراه موسیقی آرام و گوش‌نواز است و با منوی متنوعی از انواع غذاهای ایتالیایی میزبان میهمانان عزیز است.

كافی‌شاپ اصلی هتل در لابی اصلی قرار گرفته و با فضایی آرام، موسیقی زنده و دلنشین پیانو در كنار چشم‌اندازی فوق‌العاده بر فراز شهر مكان مناسبی برای استراحت، گپ و گفت‌های دوستانه و ملاقات‌های كاری است. در این كافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، كیك و دسر سرو می‌شود. هتل همچنین یك كافه در طبقه ششم و دو كافه هم در مجموعه ورزشی آقایان و بانوان دارد.

هتل بزرگ شیراز-rEAtwpzTxp

مجموعه ورزشی

از امكانات هتل می‌توان به دو مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان اشاره كرد. این مجموعه‌ها با دارا بودنبخش ‌های متعدد نظیر باشگاه بدنسازی، استخر، سونای خشك و بخار، جكوزی و اتاق ماساژ فضایی سالم و شاد جهت تندرستی و نشاط هرچه بیشتر میهمانان هتل فراهم كرده‌است. گفتنی است در مجموعه آقایان امكانات ورزش هیجان‌انگیز صخره‌نوردی هم مهیا شده‌است كه در نوع خود منحصربه‌فرد است. بعد از ورزش و تفریح می‌توانید در كافی‌شاپ اینبخش استراحت كرده و با سفارش میان‌وعده و نوشیدنی خوشمزه‌ نفسی تازه كنید.

 

هتل بزرگ شیراز-ggjxhYoeeA

سالن و تالار

همچنین به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف سالن‌های ویژه‌ای در هتل اختصاص داده شده‌است. سالن‌های فرصت‌ شیرازی، شوریده شیرازی، وصال شیرازی، همای شیرازی و لابی همایشات ازجمله این سالن‌ها هستند كه همگی از پیشرفته‌ترین امكانات و تجهیزات برخوردار بوده و با بهره‌گیری از پرسنل مجرب آمادگی برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، كنفرانس‌ها، جلسات كاری و اداری، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها را دارند.

در صورتی كه با اتومبیل شخصی خود سفر كرده‌اید یا برای شركت در مراسمی به این هتل رفته‌ای د می‌توانید از پاركینگ سرپوشیده و بزرگ هتل استفاده كنید. در این هتل همچنین دو آرایشگاه لوكس و مجهز مردانه و زنانه در نظر گرفته شده‌است. این آرایشگاه‌ها با بهره‌گیری از آرایشگران حرفه‌ای آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی و آرایشی به میهمانان عزیز هستند.

هتل بزرگ شیراز-UENgo1MGck

نحوه دسترسی

 

آدرس: ورودی شمالی شیراز- جنب دروازه قرآن – هتل شیراز

فاصله تا فرودگاه:۱۵ دقیقه

هتل بزرگ شیراز-GxX3iAc1e6

هتل بزرگ شیراز-53knDJKghF

هتل بزرگ شیراز-9tocnLmVQk

هتل بزرگ شیراز-i5W4lnGh2L

هتل بزرگ شیراز-gLv1JXta1g

هتل بزرگ شیراز-t4ZKR4YxDp

هتل بزرگ شیراز-vQemGfU9Il

هتل بزرگ شیراز-z3d1rvfAL5

هتل بزرگ شیراز-6iU1o77nEE

هتل بزرگ شیراز-5nAMnSZFUc

هتل بزرگ شیراز-rMEVqwdI1q

هتل بزرگ شیراز-IqWI8ZGCtq

هتل بزرگ شیراز-Z4erWjHH09

هتل بزرگ شیراز-KRa3P5QS36

هتل بزرگ شیراز-mOKp6pO0JM

هتل بزرگ شیراز-gVYz8XAQE4

هتل بزرگ شیراز-mPYMOGwuI8

هتل بزرگ شیراز-vyFnXFH8xn

هتل بزرگ شیراز-49ay5P2y8D

هتل بزرگ شیراز-RXkBSoHaq1

هتل بزرگ شیراز-LqrDcAIvfT