ریپورتاژ آگهی
هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد از گروه هتل های هما هتلی ۵ ستاره و لوكس در منطقه ای آرام و موقعیت مناسب نسبت به جاذبه های شهر مشهد و نمایشگاه بین المللی مشهد واقع شده است.
  • 1400/12/29
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : : استان خراسان رضوی ، مشهد، خیابان خیام، هتل هما دو مشهد.

هتل هما دو مشهد از گروه هتل های هما هتلی ۵ ستاره و لوكس در منطقه ای آرام و موقعیت مناسب نسبت به جاذبه های شهر مشهد و نمایشگاه بین المللی مشهد واقع شده است. با اینكه هتل از حرم امام رضا (ع) فاصله دارد اما با ارائه سرویس‌های رفت و برگشت به حرم این مشكل را حل كرده است. به‌علاوه این هتل دسترسی راحتی به اماكن گردشگری شهر ازجمله كوهسنگی، پارك ملت، شاندیز و طرقبه دارد و مراكز خریدی نظیر الماس شرق، زیست خاور و پروما هم در فاصله كمی از هتل واقع شده‌اند.همچنین اگر برای شركت در یكی از نمایشگاه‌های بین‌المللی به مشهد سفر كرده اید خوب است بدانید فاصله هتل تا محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی با ماشین تنها پنج دقیقه است.

هتل هما دو مشهد-YQMfOQTMih

اتاق و سوئیت

در این هتل واحدهای اقامتی به صورت سوئیت‌هایی متنوع شامل سوئیت‌های معمولی، ویژه، لوكس و رویال ارائه می‌شوند. تمامی ‌سوئیت‌ها از امكانات كامل رفاهی برخوردارند. برای مثال در فضای سوئیت‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم در همه سوئیت‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آنها را در صندوق‌امانات سوئیت خود نگهداری كنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امكانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل است.
سوئیت‌های یك نفره برای كسانی مناسب است كه به تنهایی در این هتل اقامت دارند. اگر امكانات بهتری می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های یك نفره ویژه را رزرو كنید. سوئیت‌های دونفره هم به صورت یك تخت دونفره یا دو تخت تك نفره ارائه می‌شوند. اما دو نفره‌ها گزینه‌های دیگری هم برای اقامت در این هتل دارند. سوئیت‌های ویژه، لوكس و رویال كه به ترتیب امكانات بیشتر و اقامتی لوكس تر را برای میهمانان فراهم می‌كنند. خانواده‌ها و گروه‌های چهارنفره هم می‌توانند سوئیت‌های كانكت چهارتخته كه در آن‌ها دو سوئیت به هم متصل شده را انتخاب كنند. اما لوكس‌ترین اقامت به سوئیت‌های چهارتخته رویال مربوط می‌شود. این سوئیت‌ها بسیار مجلل بوده و از امكاناتی منحصربه‌فرد برخوردارند. پذیرایی بزرگ، مبلمان لوكس و فضایی مدرن ازجمله ویژگی‌های این نوع از واحدهای اقامتی هتل است.

هتل هما دو مشهد-v13AdADQ04

رستوران و كافی شاپ

در این هتل امكانات پذیرایی متنوعی تدارك دیده شده‌است. ازجمله رستوران «راه ابریشم» كه با لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی از میهمانان پذیرایی می‌كند. همچنین می‌توانید از صرف خوش‌طعم‌ترین غذاها در فضای باز و سرسبز رستوران «تابستانی» هتل لذت ببرید. در «چایخانه سنتی» هتل كه فضایی دلنشین و آلاچیق‌هایی زیبا دارد می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را نوش‌جان كنید. پخش موسیقی سنتی لذت صرف غذا در این محل را دوچندان می‌كند. برای استراحت و صرف انواع نوشیدنی، كیك و دسر می‌توانید سری به چایخانه «خیام» بزنید و در محیط گرم و صمیمی آن لحظاتی خوش در كنار دوستان و خانواده تجربه كنید.

مجموعه ورزشی

از امكانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره كرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متنوعی تشكیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا در سالن بدنسازی ورزش كنید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار روزانه در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا، جكوزی، حمام تركی و سالن ماساژ این مجموعه بزنید. زمین تنیس و پارك تفریحی كودكان همبخش دیگری از امكانات تفریحی و ورزشی هتل است.

 

هتل هما دو مشهد-rjPt3PZM2f

سالن و تالار

همچنین به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها كه به امكانات كامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، كنفرانس‌ها، جلسات كاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به كار می‌روند. ضمن اینكه امكان استفاده از خدمات كافی‌نت، پرینت، فكس و فتوكپی نیز برای میهمانان هتل یا شركت كنندگان در همایش‌ها فراهم شده‌است.
علاوه بر این‌ها در هتل به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت. همینطور در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پاركینگ اختصاصی هتل استفاده كنید. همچنین سرویس رفت و برگشت به حرم طبق برنامه مشخص شده برای میهمانان فراهم است. خدمات خشك‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌كند. به طور خلاصه در هتل هما ۲ مشهد هرآنچه برای یك اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز دارید فراهم شده‌است.

 

هتل هما دو مشهد-x6beg6CJQr

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان خراسان رضوی ، مشهد، خیابان خیام، هتل هما دو مشهد.

هتل هما دو مشهد-fKPUoWKujV

هتل هما دو مشهد-anuj4H7Iuj

هتل هما دو مشهد-gajLpLWCE7

هتل هما دو مشهد-DuYgjXlvT1

هتل هما دو مشهد-Cv2SJitZpf

هتل هما دو مشهد-mJTgFGSbwh