ریپورتاژ آگهی
هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

، در تاریخ ۱۳۸۷ توسط آقای حاج محمود سزاوار پدر صنعت هتلداری ایران پایه گذاری و در شهریور ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید.
  • 1400/12/29
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد

هتل قصر طلایی مشهد ، در تاریخ ۱۳۸۷ توسط آقای حاج محمود سزاوار پدر صنعت هتلداری ایران پایه گذاری و در شهریور ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید. با مساحتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع و ۱۶ طبقه و ۳۵۷ واحد اقامتی پذیرای میهمانان بارگاه ملكوتی حضرت رضا (ع) می باشد. هتل قصر طلائی در بیست طبقه و زیربنای ۷۰ هزار متر مربع در ۲ فاز، دارای پیشرفته ترین امهمچنین با طراحی مجموعاً ۶۱۰ واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، كانكت، دبل، سینگل، با دكوراسیون متنوع كه با تصویر دلنوازی از حرم امام رضا (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم در طبقات مختلف هتل همراه می شود، خاطره ای وصف نشدنی را در طول مدت اقامت برای میهمانان خود به تصویر كشیده است.اگر هم قصد خرید داشتید می‌توانید به راحتی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مركز خرید آسمان كه در فاصله نزدیكی تا هتل دارند، بروید. همچنین به دلیل نزدیكی به ایستگاه مترو و اتوبوس هتل دسترسی راحت و كم‌هزینه‌ای به دیگر مراكز گردشگری و تجاری شهر ارائه می‌كندكانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد.

هتل قصر طلایی مشهد-3Z9BR3p9id

اتاق و سوئیت

این هتل واحدهای اقامتی متنوعی را به صورت اتاق‌، سوئیت‌ و آپارتمان برای میهمانان خود تدارك دیده است. واحدها طراحی داخلی زیبایی داشته و بسیار شیك چیدمان شده‌اند. ضمن اینكه از امكانات كامل رفاهی هم برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه واحدها در دسترس است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. تلویزیون، مبلمان، یخچال و حمام هم از دیگر امكانات موجود است.
گفتنی است واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر شیك بودن فضایی دنج و راحت دارند، به طوری‌كه از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت.

هتل قصر طلایی مشهد-Lhqcf960u8

رستوران و كافی شاپ

هتل با مجموعه كاملی از رستوران‌ها و كافه‌ها از میهمانان خود پذیرایی می‌كند. در مجموع شش رستوران و پنج كافه در هتل قصر طلایی موجود است. در تمامی ‌این رستوران‌ها بهترین و لذیذ‌ترین غذاهای ایرانی و بین المللی طبخ می‌گردد. رستوران «ترنم»، رستوران سنتی «ترمه» و رستوران تابستانی «بارگاه» ازجمله این رستوران‌ها هستند. در كافه‌های متنوع هتل هم می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و میان وعده‌های خوشمزه را نوش‌جان كنید. همه این رستوران‌ها و كافه‌ها در تلاش هستند تا تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا در این هتل برای میهمانان به یادگار بماند.

هتل قصر طلایی مشهد-ABNZZzzJBE

مجموعه ورزشی

از امكانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره كرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متنوعی تشكیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید. همچنین اگر می‌خواهید در سفر هم از ورزش و تناسب اندام دور نمانید می‌توانید با خیال راحت در سالن بدنسازی هتل ورزش كنید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار روزانه در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا، جكوزی، حمام تركی و اتاق نمك بزنید یا از خدمات ماساژ بهره مند شوید. همینطور مجموعه‌ای نشاط آور با انواع بازی‌‌های رایانه‌ای برای پر كردن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته شده‌است. سالن بازی كودكان هم می‌تواند لحظاتی خوش برای شما و عزیزانتان فراهم آورد. ضمن اینكه خدمات نگهداری از كودك هم در این هتل ارائه می‌شود.

 

هتل قصر طلایی مشهد-4dgdVrPnWl

سالن و تالار

همچنین به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها كه به امكانات كامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، كنفرانس‌ها، جلسات كاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به كار می‌روند. ضمن اینكه امكان استفاده از خدمات پرینت، فكس و فتوكپی نیز برای میهمانان هتل یا شركت كنندگان در همایش‌ها فراهم شده‌است.
به‌علاوه ترنسفر فرودگاهی و راه آهن هم برای میهمانان عزیز مهیا است. همینطور اگر با اتومبیل شخصی سفر كرده اید می‌توانید از پاركینگ اختصاصی هتل استفاده كنید. آتلیه عكس و آرایشگاه زنانه و مردانه هم از دیگر خدماتی است كه در هتل قصر طلایی ارائه می‌شود.

هتل قصر طلایی مشهد-WaaombdBvp

نحوه دسترسی

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ ، هتل قصر طلایی ، هتل قصر طلایی

 

هتل قصر طلایی مشهد-mI45SVhNv5

هتل قصر طلایی مشهد-C5mFyg0zvA

هتل قصر طلایی مشهد-zUupdbRwQc

هتل قصر طلایی مشهد-mZXRYcWnpx

هتل قصر طلایی مشهد-s5Dg6kC04E

هتل قصر طلایی مشهد-9Z0wFAqfi0

هتل قصر طلایی مشهد-7XF7KdSdc5

هتل قصر طلایی مشهد-RJeFvzMU68

هتل قصر طلایی مشهد-tGzrsL2zb6

هتل قصر طلایی مشهد-IoWXA4kG3w

هتل قصر طلایی مشهد-wBZdG6TuxT

هتل قصر طلایی مشهد-sg6LiBqRna

هتل قصر طلایی مشهد-Z0NOqHxVGR

هتل قصر طلایی مشهد-49wbtqIWCc

هتل قصر طلایی مشهد-2fPB0Ty61e

هتل قصر طلایی مشهد-WWoAQvudXh

هتل قصر طلایی مشهد-4vCOfWAUun

هتل قصر طلایی مشهد-cBNlldLneK