ریپورتاژ آگهی
هتل هما شیراز

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز، در كنار بوستان آزادی شیراز، با چشم اندازی زیبا در مركز شهر شیراز واقع شده است
  • 1400/12/29
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : شیراز – خیابان مشكین فام – جنب پارك آزادی – هتل هما شیراز

هتل هما شیراز، در كنار بوستان آزادی شیراز، با چشم اندازی زیبا در مركز شهر شیراز واقع شده است. این هتل امكانات مورد نیاز یك هتل شیك تجاری را در كنار امكانات یك هتل لوكس تفریحی به مسافران اهدا می كند. هتل همای شیراز با امكانات كامل رفاهی، امكانات ورزشی، رستوران های مختلف و خدمات مطابق با استانداردهای جهبا اقامت در این هتل در نزدیكی بسیاری از مراكز گردشگری شیراز قرار می‌گیرید. آرامگاه حافظ، باغ جهان‌نما، ارگ كریمخان، مجموعه وكیل و باغ ارم در فاصله كمی از هتل هما واقع شده‌اند. به‌علاوه اماكنی مثل حرم شاهچراغ (ع)، آرامگاه سعدی، باغ دلگشا و بسیاری از مراكز خرید شهر هم به راحتی از این هتل قابل دسترسی هستند. با انتخاب هتل همای شیراز علاوه بر دسترسی‌های بسیار خوبی كه دارید، می‌توانید از امكانات بی‌نظیر و خدمات باكیفیت آن بهره‌مند شوید و خاطراتی فراموش‌نشدنی از سفر به شیراز یادگار داشته باشید.انی، پذیرای میهمانان گرامی شهر شیراز می باشد.

هتل هما شیراز-D04tvvaGJZ

اتاق و سوئیت

به‌منظور رفاه حال میهمانان بهترین واحدهای اقامتی در این هتل فراهم شده‌است. هتل در مجموع ۲۳۲ واحد اقامتی داشته كه به صورت اتاق‌های دوتخته ، سه‌تخته و سوئیت‌های دونفره ارائه می‌شوند. تمامی ‌اتاق‌ها بسیار شیك و با تلفیقی از سبك كلاسیك و مدرن چیده شده‌اند و از امكانات كامل رفاهی برخوردارند. برای مثال در فضای اتاق‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه اتاق‌ها به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امكانات ارائه شده در اتاق‌های این هتل است. با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب كنید.

هتل هما شیراز-LngVKwQNPO

رستوران و كافی شاپ

هتل همای شیراز برای پذیرایی از میهمانان خود متنوع‌ترین و بهترین رستوران‌ها را گرد هم آورده است. رستوران «پرنیان» با طراحی داخلی منحصربه‌فرد و چشم‌اندازی رو به محوطه سرسبز هتل لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را سرو می‌كند. این رستوران را می‌توانید جهت برگزاری جشن‌ها و میهمانی‌های خود نیز انتخاب كنید. رستوران «گلستان» دیگر رستوران هتل است كه با استفاده از سرآشپزان حرفه‌ای و ارائه انواع غذاهای ابتكاری در فضایی مجلل، تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا را برای شما خلق می‌كند. رستوران «تابستانی» هتل هم در شب‌های تابستان با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی تهیه شده از مواد تازه فصلی در فضایی با صفا و خنك با منظره‌ای رو به باغ از میهمانان پذیرایی می‌كند.

انواع نوشیدنی، میان‌وعده و دسرهای سبك را هم می‌توانید در رستوران بوستان نوش‌جان كنید.
علاوه بر این‌ها كافی‌شاپ هتل واقع در قسمت لابی هم با فضایی بزرگ و دكوراسیونی زیبا مكان مناسبی برای قرارهای دوستانه و ملاقات‌های كاری است. در این كافه با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، كیك، بستنی و دسر از شما پذیرایی می‌شود. پیشنهاد می‌كنیم فالوده شیرازی این كافه را حتما امتحان كنید.

هتل هما شیراز-rJab8T0LHn

مجموعه ورزشی

از امكانات هتل می‌توان به مجموعه تفریحی و ورزشی آن اشاره كرد. این مجموعه از بخش‌های متعددی تشكیل شده‌است.اگر به ورزش و تناسب اندام علاقه دارید می‌توانید در سالن بدنسازی مجهز هتل ورزش كنید. مجموعه آبی هتل هم به شما انرژی مضاعف میبخشد. می‌توانید از شنا در استخر لذت برده و در سونا و جكوزی كمی ریلكس كنید. زمین تنیس اختصاصی، امكان پیاده‌روی و پارك بازی كودكان از دیگر امكانات تفریحی هتل است.

هتل هما شیراز-SdM01Z5YaF

سالن و تالار

این هتل همچنین دارای چندین سالن پذیرایی چندمنظوره جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عقد و عروسی، میهمانی‌ها، كنفرانس‌ها، جلسات كاری و اداری، همایش‌ها و سمینارهاست. این سالن‌ها به امكانات كامل صوتی و تصویری مجهز بوده و با توجه به هدف برگزاری رویداد، امكان تغییر چیدمان هم دارند. از دیگر امكانات هتل اینترنت پرسرعت بوده كه در تمام هتل در دسترس است. برای آن‌دسته از میهمانانی كه با اتومبیل شخصی سفر كرده‌اند هم پاركینگ اختصاصی فراهم شده‌است. ضمن اینكه تاكسی‌سرویس هتل هم آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. خدمات خشك‌شویی هتل هم لباس‌هایتان را تمیز و اتو شده تحویل می‌دهد.

 

هتل هما شیراز-G7ocuywiMa

نحوه دسترسی

آدرس هتل: شیراز – خیابان مشكین فام – جنب پارك آزادی – هتل هما شیراز

 

هتل هما شیراز-UzMpQpUul0

هتل هما شیراز-XIFouEB4Eg

هتل هما شیراز-YSuICin2DX

هتل هما شیراز-0SPYHrXiL6

هتل هما شیراز-pzjXN7xnaB

هتل هما شیراز-bBbrFqgnf2

هتل هما شیراز-WCSekc4fUK

هتل هما شیراز-3a7pz47bqV