ریپورتاژ آگهی
هتل پارسیان كوثر اصفهان

هتل پارسیان كوثر اصفهان

هتل پارسیان كوثر اصفهان به سان نگینی درخشان در مركز شهر اصفهان با موقعیتی استثنایی و منحصر به فرد در دل آبی مناظر بدیع و دیدنی در حاشیه زاینده رود و مشرف به پل تاریخی ا… وردی خان یا همان سی و سه پل معروف قرار گرفته است.
  • 1400/12/29
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان اصفهان, اصفهان – سی و سه پل – بلوارملت

هتل پارسیان كوثر اصفهان به سان نگینی درخشان در مركز شهر اصفهان با موقعیتی استثنایی و منحصر به فرد در دل آبی مناظر بدیع و دیدنی در حاشیه زاینده رود و مشرف به پل تاریخی ا… وردی خان یا همان سی و سه پل معروف قرار گرفته است. به دلیل نزدیكی به جاذبه‌های گردشگری، مراكز تجاری و اداری شهر، هتل از موقعیت مكانی ایده‌آلی برخوردار است. خیابان تاریخی چهارباغ، میدان نقش‌جهان، كاخ هشت‌بهشت و بازار اصفهان ازجمله اماكن دیدنی هستند كه به راحتی از هتل پارسیان كوثر قابل دسترسی هستند.

هتل بین المللی پارسیان كوثر اصفهان با دارا بودن ۲۲۵ باب اتاق دوتخته، سوئیت معمولی ، رویال سوئیت ،سوئیت دوبلكس ،اتاق ماه عسل وبیزنس روم در ۷ طبقه در ۲ فاز با تمامی امكانات وتجهیزات ویژه یك هتل پنج ستاره ، سالن های همایش ومراسم ،رستورانهای متعدد و یكی از مدرن ترین مجموعه های ورزشی در سطح شهر اصفهان آماده پذیرائی از میهمانان عزیز میباشد، همچنین این هتل در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ نشان استاندارد ملی ایران به عنوان اولین هتل ۵ ستاره در ایران گردید.

هتل پارسیان كوثر اصفهان-iic994fGa4

اتاق ها و سوئیت ها

هتل بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را با بهترین امكانات برای میهمانان خود فراهم كرده است. این واحدهای اقامتی در دو ساختمان مجزا، یكی قدیمی و دیگری مدرن به نام «فیروزه» قرار گرفته‌اند. همه واحدها از چیدمانی شیك و امكانات رفاهی كامل برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. تلویزیون، مبلمان، یخچال و حمام هم از دیگر امكانات موجود است. اتاق‌های یك‌تخته و دو تخته، سوئیت‌های كوچك دو‌تخته و سوئیت رویال دو‌تخته ازجمله واحدهای اقامتی ارائه شده در این هتل هستند. بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب كنید.

هتل پارسیان كوثر اصفهان-L6yrNFcFsH

رستورانها و كافی شاپ ها

در این هتل با مجموعه كاملی از رستوران‌های متنوع از میهمانان پذیرایی می‌شود. رستوران «پارسه سیمین» در فضایی زیبا وشیك با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خاطره‌ای خوش برای شما به یادگار می‌گذارد. در رستوران سنتی «سرو» می‌توانید از صرف انواع غذاهای اصیل اصفهانی مانند بریانی در فضایی سنتی به‌همراه اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. رستوران «زرین» واقع در لابی هم با چشم‌اندازی رو به فضای باغ با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان است.

دیگر رستوران هتل «سبز» نام دارد كه اولین و بزرگ‌ترین رستوران روباز شهر اصفهان بوده و با سرو انواع استیك، پیتزا، پاستا وغذاهای گیاهی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا ارائه می‌كند. ویژگی منحصربه‌فرد این رستوران سقف متحرك اتوماتیك، دیوارهای بازشو و بدنه چوبی آن است. اگر به غذاهای كبابی و باربیكیو علاقه دارید حتما به رستوران فصلی «آبشار» سر بزنید. این رستوران در مجاورت فضای سرسبز باغ هتل و در كنار استخر واقع شده‌است. صدای دلنشین فواره‌های استخر لذت صرف غذا در این رستوران را دو چندان می‌كند.

در نهایت لابی لانج فیروزه كه در لابی هتل قرار گرفته با سرو انواع نوشیدنی، كیك و دسر مكان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه و ملاقات‌های مهم كاری به شمار می‌رود.علاوه بر این‌ها چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده كنید.

هتل پارسیان كوثر اصفهان-lctjAanvcO

مجموعه ورزشی

از امكانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره كرد. این مجموعه كه یكی از بهترین و مدرن‌ترین مجموعه‌های ورزشی است، از‌ بخش‌های متنوعی تشكیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید و در سالن بدنسازی ورزش كنید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار روزانه در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا، جكوزی، حمام تركی و سالن ماساژ این مجموعه بزنید. كافی‌شاپ و آرایشگاه هم از دیگربخش ‌های این مجموعه است.

مركز خرید

همچنین هتل دارای یك مركز تجاری با فروشگاه‌ها و غرفه‌های متعدد است. ازجمله آن‌ها فروشگاه صنایع‌دستی، گز و سوغات اصفهان، نقره و فیروزه، تابلو و صنایع چوبی، طلا و جواهر، عطر و اودكلن، پوشاك و دستگاه عابربانك است. میهمانان می‌توانند در این مركز تجاری بسیاری از نیازهای خرید خود را با صرف كمترین زمان برآورده كنند.

هتل پارسیان كوثر اصفهان-rWXn0rFlI1

سالن ها و تالار پذیرایی

به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است. این سالن‌ها كه به امكانات كامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، كنفرانس‌ها، جلسات كاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به كار می‌روند.

علاوه بر این‌ها در هتل كوثر اصفهان به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت. همچنین امكان استفاده از كافی‌نت و خدمات منشی‌گری هم برای میهمانان هتل و شركت كنندگان همایش‌ها فراهم شده‌است. به‌علاوه اگر با اتومبیل شخصی سفر كرده‌اید می‌توانید از پاركینگ اختصاصی هتل استفاده كنید. تاكسی‌سرویس هتل هم به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. خدمات خشك‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌كند. در صورت نیاز هم می‌توانید از انبار چمدان هتل استفاده كنید. به طور خلاصه در هتل پارسیان كوثر اصفهان هرآنچه برای یك اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز دارید فراهم شده‌است.

 

هتل پارسیان كوثر اصفهان-3cN1Y4ccdl

نحوه دسترسی

آدرس :اصفهان – سی و سه پل – بلوارملت

تلفن :۳۵۰۴۵۰-۰۳۱

هتل پارسیان كوثر اصفهان-URdOkGV6JQ

هتل پارسیان كوثر اصفهان-EcrQxhMhEE

هتل پارسیان كوثر اصفهان-mvxX3DHgEo

هتل پارسیان كوثر اصفهان-6GdvHbvuNh

هتل پارسیان كوثر اصفهان-7DIELj9JZD

هتل پارسیان كوثر اصفهان-rJly65R45K

هتل پارسیان كوثر اصفهان-apgYhcKb6X

هتل پارسیان كوثر اصفهان-wdJg9gvbin

هتل پارسیان كوثر اصفهان-Y2AAjBMjbQ

هتل پارسیان كوثر اصفهان-kctJ1lHoP1

هتل پارسیان كوثر اصفهان-5lzFRor8w4