ریپورتاژ آگهی
كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران

كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران

امروزه اكثر دورهمی های دوستانه و خانوادگی در كافه ها و كافی شاپ ها برگزار می شود . در تهران و دیگر شهرها هم تعداد كافی شاپ ها روز به روز زیادتر می شوند،
  • 1400/12/28
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران

امروزه اكثر دورهمی های دوستانه و خانوادگی در كافه ها و كافی شاپ ها برگزار می شود . در تهران و دیگر شهرها هم تعداد كافی شاپ ها روز به روز زیادتر می شوند، ولی برخی از دختران و بانوان ترجیح می دهند كه در كافه های خاص كافه هایی كه عمومی نیستند و تمام پرسنل آنها نیز ترجیحا خانم هستند مراجعه كنند . در این مطلب كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران را معرفی كرده ایم تا اگر شما نیز علاقه به رفتن به این نوع كافی شاپ ها را داشتید راحتتر انتخاب كنید

بوفه كتاب دوستانه تهران

بوفه كتاب دوستانه با شعار “ورود آقایان ممنوع” یكی از جالب ترین كافی شاپ های تهران است. این رستوران با طراحی بسیار جالب و خانومانه محیط عالی برای دورهمی های بانوان و دختران جوان فراهم می كند. برخلاف بسیاری از كافی شاپ ها این محیط با استفاده از نورپردازی مناسب و رنگ های شاد طراحی آرامش بخشی دارد.
آدرس بوفه كتاب دوستانه: رسالت، شهید غلامحسین كرد

كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران-74q0ZTZskm

كافه شهربانو

یكی از كافی شاپ های معروف در غرب تهران كافه شهربانو است. در این كافی شاپ كه مخصوص بانوان می‌باشد علاوه بر میان وعده، شام به صورت سلف سرویس همراه با موسیقی زنده در اختیار مشتریان قرار می گیردد.
آدرس كافه شهربانو تهران: شهرك غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج فارس

كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران-coaFpuBFCu

كافه كراسه

كافه كراسه Keraseh Cafe یكی از جالب ترین كافی شاپ های مخصوص بانوان است. عموما در مناسب های خاص در این كافی شاپ بازارچه‌ای برگزار می شود و دست سازه های بانوان هنرمند در اختیار بازدیدكنندگان قرار می گیرد.

فضای امن و آرام و شاد برای نشست های دختران و همچنین تهیه غذای اسلامی از جمله مزیت های این كافه است. در حال حاضر این كافه تنها در روزهای یكشنبه برای بانوان دایر است.
آدرس كافه كراسه: بلوار كشاورز، خیابان۱۶آذر، خیابان پورسینا، پلاك۲۵

كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران-qL5OA8K9RG

كافه حجاب بنیتا

یكی از مهمترین ویژگی های كافی شاپ حجاب بنیتا Benitta Hijab محیط باز و زیبای آن است. در این فروشگاه انواع نوشیدنی و وعده های غذایی گرم و سرد ارائه می شود.این كافی شاپ تمامی روزهای هفته به جز تعطیلات رسمی باز است و از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعالیت می كند. در كنار كافه مزون حجاب بنیتا قرار دارد كه می توانید محصولات حجاب را خریداری كنید.
آدرس كافه بنیتا: قلهك، خیابان دولت، بین بلوار كاوه و چهار راه قنات، بن بست طلاكوب، پلاك ۲، طبقه ۲

 

كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران-HUmvI2aT3i

كافه ویكولو تهران

از مهمترین و جالب ترین ویژگی های كافی شاپ ویكولو طراحی آن می باشد كه الهام گرفته از سبك معماری اروپاست و به خوبی تداعی كننده فضای شهرهای كهن اروپایی مانند ونیز ایتالیا، فرانسه و سوئیس است.
آدرس كافه ویكولو: تهران، الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه

كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران-chUJ0pLiog

رستوران هتل لاله تهران

هتل پنج ستاره بین المللی لاله تهران یا هتل اینتركنتینانتال كه در بهترین نقطه از شهر تهران قرار دارد این بار به سراغ بازار بانوان رفته است.مدیران هتل لاله یك رستوران بین المللی برای بانوان طراحی كردند تا بدون نیاز به حجاب و در یك محیط صمیمانه فرصت خوبی برای دورهمی و بانوان ایرانی فراهم كنند.جالب است بدانید رستوران بین المللی بانوان هتل لاله نام خاصی ندارد و می توانید جهت رزرو از شماره تماس هتل لاله استفاده كنید.
آدرس هتل لاله: تهران، خیابان فاطمی، جنب خیابان حجاب، هتل لاله تهران

 

كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران-KqWXuvxuP7

كافی شاپ و رستوران كومه

این كافی شاپ و رستوران با منوی متنوع و جذاب در منطقه دارآباد تهران قرار دارد. این مجموعه مناسب پذیرایی و رزرو تعداد زیادی مشتری برای مراسم ها است.اجرای موسیقی زنده نیز از مهمترین ویژگی های مجموعه كافی شاپ و رستوران كومه است. توجه داشته باشید رستوران به نام ” رستوران سنتی عشایری كومه” غذاهای بسیار لذیذ عشایری را در منطقه دارآباد تهران ارائه می دهد.
آدرس: تهران، دارآباد، بعد از موزه حیات وحش، خیابان افتخاری، خیابان رجبی، كوی صومعه زاده پلاك ۵

كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران-dFjTlRjU0D

كافه دُرسا

كافی شاپ درسا اگرچه محیط مخصوص بانوان نیست اما به دلیل تقسیم بندی فضاهای كافی شاپ می تواند گزینه خوبی برای دورهمی بانوان باشد. مجموعه كافی شاپ شامل فضای مسقف و روباز است. ساعت كار كافی شاپ از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد.
آدرس كافه درسا: خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه كلاه دوز، بالاتر از تقاطع یخچال، خانه درسا، طبقه سوم

كافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران-JlBsfp5FMe