ریپورتاژ آگهی
ساحل خزر آباد ساری

ساحل خزر آباد ساری

ساحل خزر آباد ساری در ۳۵ كیلومتری این شهر زیبا و در استان مازندران است. ساحل خزرآباد از قسمت‌های امن و مناسب برای شنا كردن است. همچنین امكان شنا برای خانم‌ها در ساحل خزرآباد وجود دارد.
  • 1400/12/28
  • استان : مازندران
  • شهر : ساري
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : در كنار دریای خزر و ۳۵ كیلومتری شمال شهر ساری
تلفن : 66059000-021

ساحل خزر آباد ساری در ۳۵ كیلومتری این شهر زیبا و در استان مازندران است. ساحل خزرآباد از قسمت‌های امن و مناسب برای شنا كردن است. همچنین امكان شنا برای خانم‌ها در ساحل خزرآباد وجود دارد. از دیگر خبرهای خوش اینكه با اقدامات انجام شده توسط اداره بهزیستی شهر ساری، در این ساحل مكانی برای استفاده معلولین محترم نیز فراهم شده است. در ساحل خزر آباد امكان استفاده از ورزش‌های آبی مانند جت اسكی نیز وجود دارد. ساحل خزرآباد اختصاصی بوده و برای افراد موسسات و ارگان‌های خاصی است. البته امروزه با همكاری شهرداری شهر ساری اقداماتی برای استفاده عموم از ساحل خزرآباد فراهم شده است.

از جاذبه های تفریحی و گردشگری در شمال كشور می توان به ساحل خزرآباد ساری اشاره كرد. این ساحل كه در منطقه خزر آباد واقع شده است فرصت مناسبی است تا دل را به دریا زد و از تفریحات آبی این منطقه بهره مند شد. جالب است بدانید كه خبرهای تازه ای برای عمومی و همگانی شدن ساحل زیبا در شهر ساری به گوش می رسد كه در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

ساحل خزر آباد ساری-2T2aYBegxe

ساحل خزرآباد ساری یك مكان گردشگری شناخته می شود كه می تواند قطب توریستی ایده آلی جهت جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی به شمار آید. این ساحل زیبا كه در سی و پنج كیلومتری شهر ساری قرار گرفته مدت ها به صورت اختصاصی مورد استفاده ی افراد و مؤسسات خاصی قرار می گرفت. ولی در سال های اخیر مسئولین این شهر تلاش های بسیاری برای آزادسازی آن انجام داده اند.
انحصاری بودن این ساحل باعث شده بود كه برخی از افراد به تأسیس رستوران و كافه های اطراف این ساحل اقدام كنند كه این موضوع نیز مورد بررسی مسئولین ذیربط قرار گرفته است. آزاد سازی ساحل خزرآباد ساری توسط شهرداری این شهر در حال بررسی است تا عموم به راحتی بتوانند از امكانات این ساحل زیبا استفاده نمایند. اگر قصد سفر به مناطق شمالی كشور را دارید توصیه می كنیم به هیچ عنوان این ساحل بكر را از دست ندهید.
ساحل خزرآباد ساری به مانند برخی از مكان های توریستی و گردشگری این شهر دارای موقعیت مكانی و جغرافیایی ویژه و منحصر به فردی است كه این موضوع باعث پر رنگ شدن نقش توریستی این ساحل زیبا شده است. ارتباط میان این منطقه با ساحل زیبای دریای خزر با استفاده از بلوار و همچنین جاده فرح آباد میسر شده و این شرایط براساس موقعیت جغرافیایی این منطقه فراهم شده است.

 

ساحل خزر آباد ساری-HODdqVV9bv

ساحل خزر آباد ساری-nVh83Qcibf

امكانات رفاهی ساحل خزرآباد ساری برای معلولین

افراد معلول در جامعه با توجه به محدودیت های جسمی كه دارند كمتر می توانند از امكانات رفاهی و تفریحی برخوردار شوند و این موضوع در روحیه ی آن ها تأثیرات نامطلوبی به همراه خواهد داشت.ساحل خزرآباد ساری یك مكان مناسب و ایده آل برای این افراد محسوب می شود چرا كه امكانات رفاهی استانداردی برای آن ها در نظر گرفته شده است. اداره ی بهزیستی این شهر با تدابیری كه در نظر گرفته توانسته مكانی را برای این عزیزان در ساحل خزرآباد ساری اختصاص دهد تا آن ها نیز بتوانند از امكانات تفریحی این ساحل برخوردار شوند.

تفریحات دریایی ساری در ساحل خزر آباد و مجتمع تفریحی فرح آباد متنوع می باشند. قایق سواری، موج سواری و همچنین پیاده روی از جمله تفریحات دریایی این مناطق محسوب می شوند. در ادامه به مكان های تفریحی ساری بیشتر خواهیم پرداخت.

تفریحات دریایی ساری

در سفر به ساری می توانید تفریحات مختلفی را در مناطق گردشگری این شهر تجربه نمایید. در شهر ساری مكان های گردشگری و تفریحی بسیاری وجود دارد كه می توانند تفریحات دریایی و آبی را برای مسافران عزیز فراهم كنند. افراد بسیاری برای این نوع تفریحات عازم شمال كشور می شوند تا به قول معروف تنی به آب بزنند و از آرامش دریا بهره مند گردند.

اگر بخواهیم بهترین مراكز گردشگری ساری كه دارای تفریحات آبی متعددی هستند را به شما عزیزان معرفی كنیم مسلما به چند مورد مهم برخواهیم خورد كه در این مطلب به آنها بیشتر خواهیم پرداخت. مجتمع تفریحی و گردشگری فرح آباد، سواحل خزر آباد و چندین مكان تفریحی دیگر در این لیست جای دارند و با توجه به این كه از تفریحات دریایی ساری برخوردارند بهترین گزینه محسوب می شوند.

 

ساحل خزر آباد ساری-BTeKvnlEVg

تفریحات دریایی ساری در مجتمع فرح آباد
از مكان های تفریحی و گردشگری پرطرفدار و محبوب در شهر ساری مجتمع فرح آباد می باشد. این مكان با قدمتی كه دارد یك گزینه مناسب برای بهره مند شدن از تفریحات دریایی ساری محسوب می شود. تنوع تفریحات آبی در مجتمع گردشگری فرح آباد به قدری است كه افراد در انتخاب آنها دچار تردید می شوند. قایق سواری و موج سواری از مهمترین تفریحات دریایی این منطقه به شمار می روند. از دیگر تفریحات این مجتمع می توان به تیوپ سواری و همچنین اسكی روی آب نیز اشاره داشت.

سواركاری و ماسه بازی نیز در مجتمع تفریحی فرح آباد از محبوبیت خاصی برخوردار است. جالب است بدانید كه در سواحل این منطقه افراد بسیاری ساعت ها به پیاده روی می پردازند و این امر را یكی از تفریحات سالم در این مجتمع بر می شمارند. از مهمترین تفریحات این منطقه می توان به اتوبوس های دریایی آن اشاره كرد. مدت ها می توان سوار بر این اتوبوس شد و از طبیعت زیبای ساحل لذت برد.

ساحل خزر آباد ساری-TVXlhAIgaH

تفریحات دریایی ساری در ساحل چپكرود
اگر به دنبال منطقه ای هستید تا بتوانید از تفریحات آبی در كنار مناظر بكر و طبیعی آن بهره مند شوید ما به شما عزیزان ساحل چپكرود را پیشنهاد می كنیم. ساعت ها می توانید در كنار ساحل نام برده به تفریح و گردش بپردازید و از طبیعت بكر و دیدنی آن لذت ببرید.

این ساحل در مازندران واقع شده است و می توانید از تفریحات دریایی آن استفاده نمایید. تفریحات دریایی ساری در این ساحل نیز به چشم می خورند كه از مهمترین آنها می توان به قایق سواری و شنا در این منطقه اشاره كرد. پیاده روی جزو تفریحاتی است كه نه تنها در این ساحل بلكه در دیگر مناطق ساحلی شهر ساری از محبوبیت بسیاری برخوردار است، چرا كه ساعت ها بدون دغدغه و در آرامش كامل می توان از این امكان برخوردار شد. در زمان استفاده از تفریحات دریایی این شهر توصیه می كنیم به چند نكته مهم توجه كنید كه در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
نكته ای در رابطه با تفریحات دریایی ساریتفریحات دریایی ساری در ساحل خزر آباد، فرح آباد و دیگر مكان های توریستی این شهر از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. در زمان تفریح كردن در كنار سواحل این شهر توصیه می كنیم كه از آسیب زدن به طبیعت و آلوده كردن آب سواحل خودداری نمایید. قطعا چهره این مناطق با رعایت بهداشت و عدم آلودگی زیبا است.

مجتمع رفاهی و اقامتی خزرآباد

مجموعه خزرآباد مجهز به اقامتگاهی است كه درساحل دریای خزر و در ۳۵ كیلومتری شهر ساری واقع شده است. مسافران اقامتگاه خزرآباد به امكانات محوطه چون ساحل اختصاصی، پاركینگ، امكان استفاده از ورزش های آبی و… دسترسی دارند. آدرس مجتمع اقامتی خزرآباد ساری: استان مازندران، شهر ساری، بلوار خزرآباد، ۲۰۰ متر قبل از دریا(سمت چپ)، جاده پلاژ، كیلومتر ۱۱، بعد از مجتمع هوانیروز می‌باشد.

نحوه دسترسی به ساحل خزرآباد

خزرآباد در شمال شهر ساری واقع شده و جزئی از ساحل شهر فرح آباد استان مازندران است. فاصله ساحل خزرآباد از شهر ساری تقریبا ۳۵ كیلومتر است. فاصله خزرآباد تا شهر نكاء مازندران تقریبا ۳۷ كیلومتر و تا شهر بابلسر ۶۳ كیلومتر می‌باشد. همچنین ساحل خزر آباد از شهر تهران تقریبا ۳۰۰ كیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به خزرآباد در جاده فیروزكوه ادامه مسیر دهید و با گذر از زیرآب، شیرگاه و قائم شهر به سمت شهر ساری بروید. از شمال شهر ساری وارد جاده فرح آباد شوید. جاده فرح آباد را تا رسیدن به مجموعه تفریحی خزرآباد ادامه دهید. برای رسیدن به خزرآباد به چیزی در حدود چهار ساعت و نیم زمان نیاز دارید. همچنین می‌توانید از ترمینال شرق سفر خود را با اتوبوس آغاز كنید. امروزه سفر با اتوبوس‌های وی آی پی(اتوبوس‌های درجه یك با امكانات ویژه) به دلیل راحتی سفر و قیمت مناسب طرفداران بسیاری دارد. اگر علاقه‌ای به سفر زمینی ندارید می‌توانید با هواپیما نیز به شهر ساری سفر كنید. طول پرواز شما از تهران به سمت شهر ساری تقریبا ۴۳ دقیقه می‌باشد.

ساحل خزر آباد ساری-3S8SHcMO65