ریپورتاژ آگهی
كافه های معروف بوشهر

كافه های معروف بوشهر

كافه های معروف بوشهر را در این مطلب جمع آوری كرده ایم تا اگر سفری به این شهر زیبا داشتید خواستید در گوشه ای دنج چای یا قهوه ای بنوشید به این كافه ها رفته و لذت ببرید .
  • 1400/12/26
  • استان : بوشهر
  • شهر : بندر بوشهر
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : كافه های معروف بوشهر

كافه های معروف بوشهر را در این مطلب جمع آوری كرده ایم تا اگر سفری به این شهر زیبا داشتید خواستید در گوشه ای دنج چای یا قهوه ای بنوشید به این كافه ها رفته و لذت ببرید . همانطور كه می دانید در طول سال تعداد زیادی گردشگری، دانشجو و كسانی كه برای كار یا ماموریت به این بندر سفر می كنند. كافه گردی در مناطق ساحلی یكی از تجربیات دل انگیز مسافران در نقاط جنوب كشور است. برخی از كافه های معروف شهر بوشهر نیز در مناطق ساحلی احداث شده اند. اگر به این شهر جنوبی با مردمانی خون گرم و صمیمی مسافرت كرده اید و به دنبال بهترین كافه شهر بوشهر هستید، پس با ما همراه باشید .

كافه حاج رییس بوشهر

كافه حاج رییس در بین بیشتر مردم بوشهر و گردشگران به عنوان بهترین كافه ها شناخته شده است . شاید نام این كافه و یا حتی عكس هایی كه از آن تهیه شده است قدری انسان را به اشتباه بیاندازد، اما قطعا سرو یك فنجان قهوه در این كافی شاپ محبوب و همچنین یك ساعت كافه نشینی در آن، این واقعیت را برای شما اثبات می كند كه در بهترین كافی شاپ شهر بوشهر هستید.هزینه سفارشات شما در این كافه چندان زیاد نیست، چرا كه كافه حاج رئیس در زمره كافی شاپ های متوسط از حیث قیمت و هزینه قرار دارد. این كافه یك سبك كلاسیك و البته بهتر است بگوییم یك سبك سنتی یا تلفیقی دارد.فضای بسیار آرام و دل انگیز این كافه همه روزه بسیاری از مردم شهر بوشهر را به سمت خود می كشاند. اگر به دنبال فضایی بسیار آرام هستید رفتن به كافی شاپ حاج رئیس را به شما پیشنهاد می دهیم.

آدرس: خیابان ششم بهمن، خیابان كلیسا، كوچه روبروی نانوایی

 

كافه های معروف بوشهر-6AL91Lhfdl

كافه دلفین بوشهر

كافه دلفین بوشهر یك كافه ساحلی است كه یكی از بی نظیرترین كافی شاپ های بوشهر است . این كافه كه سبك استوایی دارد بسیاری از هنرمندان و ورزشكاران و زوجهای جوان را در سفر به بوشهر به سمت خود می كشد . بسیاری از مهندیسن و كارمندان شركت نفت نیز این كافه را برای یك ساعت استراحت انتخاب می كنند . هرگز تصور نكنید كه این كافه با چنین شرایط رویایی و خاطره انگیزی یك كافه گران قیمت است و صرفا افراد متمول می توانند در آن به سرو قهوه و سایر نوشیدنی های بپردازند. خیر! هزینه های مربوط به این كافه نیز با هزینه های كافه گردی در سایر شهرها و بخصوص شهر بوشهر برابر است یا دارای اختلاف بسیار اندك و جزیی هستند.

بنابراین اگر می خواهید تجربه كافه گردی در كنار خلیج فارس با صدای امواج آب و مرغان دریایی را به دست آورید بدون اینكه نگران هزینه ها باشید به كافی شاپ دلفین مراجعه كنید.

آدرس كافه دلفین بوشهر: خیابان خیلج فارس، اسكله ساحلی، روبروی باغ پرندگان

كافه های معروف بوشهر-CsF9PwmM2j

كافه مظفر بوشهر

 

اگر دوست دارید در یكی از گران ترین كافه های شهر بوشهر اوقات خود را سپری كنید، می توانید به كافه مظفر بروید. این كافه سبك ویژه ای دارد و مانند آن را هیچ كجای استان بوشهر پیدا نخواهید كرد.كافه مظفر منوی خاصی دارد و البته قیمت نوشیدنی ها و خوراكی های منوی آن در زمره گران ترین های استان بوشهر است. اجرای موسیقی كلاسیك و فاخر در كنار سرو یك فنجان قهوه خوش عطر و طعم را در این كافه تجربه خواهید كرد.این كافه یك فضای آرام را در اختیار شما می گذارد. پذیرایی در این مجموعه به بهترین شیوه ممكن صورت گرفته و در آنجا می توانید بسیاری از افراد متمول جامعه و بخصوص كارمندان شركت نفت بوشهر را مشاهده كنید. هر چند هزینه مراجعه به كافه مظفر بسیار بالاست با این حال كیفیت منو و خدمات ارائه شده تمامی هزینه های مورد نظر را توجیه می كند.

آدرس كافه مظفر بوشهر: خیابان شهید رجایی، خیابان فنس، نبش باهنر

كافه های معروف بوشهر-WI7cPsc5xy

كافه نیمكت بوشهر

 

بسیاری از جوانان به كافه گردی در كافه های مدرن و امروزی علاقه بیشتری دارند. كافه نیكمت در میان كافه های شهر بوشهر به عنوان مدرن ترین كافه از حیث طراحی و دكوراسیون داخلی شناخته می شود، با این حال یك فضای آرام و دنجی را فراهم نمی كند.اگر هدف شما از كافه گردی استراحت و خلوت كردن است، به هیچ وجه كافه نیمكت را پیشنهاد نمی دهیم، اما اگر می خواهید با دوستان خود ساعات خوب و خوشی را سپری كنید و بدون نگرانی از اعتراض دیگران به گپ و گفت و خنده بپردازید بهترین گزینه ممكن همین كافه نیمكت است.هچنین كافه نیمكت در یك فاصله نه چندان دور از دانشگاه بوشهر قرار دارد. این كافه تا پیش از شیوع گسترده كرونا به عنوان بهترین كافه بوشهر از منظر دانشجویان انتخاب شده بود. همه روزه و بخصوص روزهای آخر هفته تعداد بسیار زیادی از دانشجویان به این كافه مراجعه كرده و لحظات خوش و خرمی را در كنار دوستان خود سپری می كنند.

آدرس كافه نیمكت بوشهر: خیابان عاشوری، انتهای خیابان بهارستان ۱۲

كافه های معروف بوشهر-orIY1jDDhr

كافی شاپ كلبه بوشهر

اگر هوس صرف یك صبحانه اروپایی و بخصوص صبحانه فرانسوی به سرتان زده است می توانید صبح زود به كافه كلبه بروید. طعم بی نظیر صبحانه در كافی شاپ كلبه را نمی توان با قلم و كاغذ بیان نمود.علاوه بر طعم دل انگیز صبحانه و قهوه های تلخ و خوش رایحه باید به نمای ظاهری میز و صندلی ها و فضای داخلی اشاره كرد كه با استفاده از پترن های چوبی یك حس ویژه را به انسان القا می كند.كافه كلبه فضای آرام و دل انگیزی دارد. ناگفته نماند كه این كافه یك كافه – رستوران است و علاوه بر سرو قهوه و نوشیدنی، انواع غذاها را نیز سرو می كند، با این حال بیشتر به خاطر قهوه و كافه آن معروف شده است و فضای موجود نیز بیشتر به كافه شباهت دارد تا رستوران! در هر صورت بد نیست بدانید كه اولین و بزرگترین كافه – رستوران استان بوشهر است.

آدرس كافی شاپ كلبه بوشهر: ابتدای خیابان باهنر

 

كافه های معروف بوشهر-U9bWq2hq97

كافه هنر بوشهر

 

كافه هنر به علت سبك زیبای معماری و طراحی داخلی به همراه نام خاص و با مسمای خود و همچنین حس و حال هنری بسیار زیادی كه در آن موج می زند مورد توجه هنرمندان و هنردوستان بوشهر است.از ابتدای تاسیس كافه هنر تا كنون این محل به عنوان یكی از بهترین كافه های بوشهر برای اجرای موسیقی و شعر خوانی بوده است.اصولا بسیاری از افرادی كه به این كافه مراجعه می كنند، كافه نشینی را مهم تر از كافه گردی می دانند و در روزهای خاصی از هفته به این كافه می روند. فضای چوبی و كلاسیك موجود در كافی شاپ هنر یك حس نوستالوژیك را به انسان القا می كند. فرهنگ و هنر ایرانی با نشانه هایی از نفوذ فرهنگ غرب در تمامی زوایای این كافه دیده می شود.

آدرس كافه هنر بوشهر: خیابان چمران، بعد از خیابان خیبر، كوچه ساحل ۱

كافه های معروف بوشهر-wjkjPF2fqg

كافه كهن

بر خلاف آن چیزی كه تصور می كنید، اغلب كسانی كه به كافه كهن می روند جوانان بوشهری هستند. طراحی داخلی این كافه برگرفته از سبك سنتی در ایران است و نفوذ سبك های غربی یا اسلامی در آن دیده نمی شود.درهای چوبی و كوچك به همراه پنجره های ارسی، تراس های كوتاه چوبی و گل و گلدان های كوچك و بزرگ به همراه رایحه خاك نم زده در كنار میز و صندلی های چوبی و آهنگ سنتی یك حس فوق العاده را به انسان القا می كند.این حس و حال عجیب در كنار سرو یك فنجان قهوه شما را به اعماق آرامش می برد. این كافه كه در میان مردم بومی با عنوان كافه فرهنگ و هنر نیز شناخته می شود، به شدت مورد توجه هنر دوستان و هنرمندان بوده و شما در آنجا افراد خاصی را مشاهده خواهید كرد. اگر به دنبال فضایی خاص برای دور شدن از محیط های پرسر و صدای شهری و دغدغه های روزانه هستید به این كافه بروید.

آدرس كافه كهن بوشهر: خیابان انقلاب، قبل از خیابان آهنگران

كافه های معروف بوشهر-y2BwplzvXY

كافه ژاله بوشهر

این كافه بیش از آنكه با قهوه و نوشیدنی های تلخ معروف شده باشد، به علت سرو نوشیدنی های خنك و متنوع شهرت یافته است. به این كافه كه می روید انواع نوشیدنی های رنگارنگ را مشاهده می كنید. به احتمال بسیار زیاد انتخاب یك نوشیدنی در میان منوی شلوغ و پرگزینه این كافه كار دشواری باشد. این كافه بیش از آنكه به عنوان یك محل آرامش و خلوت كردن شناخته شود یك كافه زیبا برای جمع های صمیمی و دوستانه است.

آدرس كافه ژاله بوشهر: خیابان امام رضا، خیابان نیدی ( بال نقره ای )

كافه های معروف بوشهر-Qt3KJONHbA

كافه آبرنگ بوشهر

اگر می خواهید یك كافه دیگر در نزدیكی سواحل خلیج فارس را به شما معرفی كنیم باید از كافه آبرنگ نام ببریم. نام بسیار زیبا و هیجان انگیز این كافه مدرن بسیاری از مهمانان شهر بوشهر را به سمت این كافه می خواند. در این كافه می توانید با گوش سپردن به امواج خلیج فارس یك نوشیدنی گرم یا حتی انواع نوشیدنی های خنك را امتحان كنید. این كافه در جاده ساحلی شهر بوشهر قرار دارد.

آدرس كافه آبرنگ بوشهر: جاده ساحلی بوشهر

 

كافه های معروف بوشهر-r21N4iaqsb