ریپورتاژ آگهی
كارالند( شهر مشاغل ) مشهد

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد

كارالند شهر مشاغل كودك در مركز خرید آرمیتاژ گلشن در مشهدواقع شده است .كارالند مجموعه است تفریحی – آموزشی با هدف تجربه
  • 1400/12/23
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : بلوار هفت تیر مشهد و در طبقه سوم برج تجاری آرمیتاژ
تلفن : 66059000-021

كارالند شهر مشاغل كودك در مركز خرید آرمیتاژ گلشن در مشهدواقع شده است .كارالند مجموعه است تفریحی – آموزشی با هدف تجربه مشاغل مختلف در قالب بازی برای كودكان رده سنی ۳ تا ۱۲ سال. این مجموعه در واقع به شكل یك شهر كوچك ساخته شده است و توسط كودكان اداره می شود و در آن مشاغل متنوعی مثل پزشكی، خلبانی، خوانندگی و …وجود دارد.این مجموعه كه مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر دارد، حاوی تجهیزات و اماكن مخصوص به مشاغلی نظیر دندان پزشكی، پزشكی، خلبانی، آتش نشانی، بانكداری، گالری نقاشی، آكادمی موسیقی، آرایشگری، هایپر ماركت، شیرینی سرا، كلینیك فنی، رالی خودرو و آموزش رانندگی است. هر كودك بنا به علاقه و استعداد خود یكی از این مشاغل را انتخاب می نماید.

 

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-F2WWB4TU6l
اغلب ابزار مربوط به هر یك از شغل های فوق، واقعی هستند. همچنین لباس مختص به هر شغل نیز در محوطه كاری مخصوص به آن در اختیار كودكان قرار داده می شود. این امر كمك می كند تا كودك خود را در شرایط واقعی تصور نماید. در نتیجه اغلب مشاغل این مجموعه سر گرم كننده، رنگ و بوی حقیقی به خود گرفته اند.

كارالند در دو طبقه در سال ۱۳۹۶ در مركز خرید آرمیتاژ گلشن واقع در خیابان هفت تیر مشهد افتتاح شده است و با مساحت ۱۰۰۰ مترمربع بیش از ۲۰ شغل را در خود جای داده است.

مجموعه كارالند مشهد با درنظر گرفتن اهدافی نظیر آشنایی با مشاغل، تجربه فرآیند هزینه و درآمد، تقویت استقلال شخصیتی كودك، تجربه عملی، تفكر اقتصادی وتقویت روحیه كار تیمی، مشاغل گوناگون را به صورت بازی ایجاد كرده است.

 

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-fvYITtxkZk
یك كودك با حضور در كارالند با مشاغل گوناگونی آشنا می گردد. او با قرار گیری در كنار هم سن و سالان خود، روحیه كار تیمی را در خود تقویت می كند و به یك تفكر اقتصادی دست می یابد. برای مثال او با ایفای نقش یك پزشك، علاوه برآشنایی با ابزار پزشكی، تجربه یك فرآیند كسب درآمد و هزینه را خواهد داشت. او در این شغل احساس استقلال كرده و برای شاغلان واقعی در این زمینه، احترام خاصی قائل خواهد شد.

نكته جالب دیگر درباره این مجموعه هیجان انگیز این است كه تمام مراكز مرتبط به هر شغل در فضایی جداگانه طراحی شده اند كه به وسیله خیابان های مختلف به هم متصل شده اند. در حقیقت فضای كارالند نمایان گر شهری در تصرف كودكان است. در این شهر می توان راننده ای را دید كه كمتر از ۱۲ سال سن دارد. همچنین می توان به پزشكی مراجعه كرد كه بیش از ۱۲ سال ندارد.

 

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-uokiYc8FeI

نحوه دسترسی به شهر مشاغل كارالند

برای رفتن به مجموعه كارالند ابتدا باید به استان خراسان رضوی، شهر مشهد مقدس سفر كرد. كارالند در بلوار هفت تیر این شهر و در طبقه سوم برج تجاری آرمیتاژ قرار دارد. برای طی مسیر دسترسی به این مكان جذاب و دیدنی، علاوه بر خطوط واحد، می توانید از مترو نیز استفاده كنید.
آدرس : بلوار هفت تیر مشهد و در طبقه سوم برج تجاری آرمیتاژ

 

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-1cTPvsddsj

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-kz6rtgTub4

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-Tipt8VXYD4

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-5oLWjLNCxJ

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-WertHU5aMf

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-4ch1nQDhq8

كارالند( شهر مشاغل ) مشهد-vFCS1rRwKF