ریپورتاژ آگهی
مجتمع تجاری سپهر شیراز

مجتمع تجاری سپهر شیراز

مجتمع تجاری سپهر شیراز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با زیر بنایی حدود ۸۵۰۰ متر مربع طراحی و اجرا شده است. این مجموعه دارای
  • 1400/12/23
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : فارس- شیراز- خیابان عفیف آباد- پاساژ سپهر
تلفن : 66059000-021

مجتمع تجاری سپهر شیراز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با زیر بنایی حدود ۸۵۰۰ متر مربع طراحی و اجرا شده است. این مجموعه دارای دو بخش اداری و تجاری می باشد كه در قسمت تجاری آن ۵۱ واحد تجاری فعال وجود دارد.این مجتمع دارای نمایی مدرن است كه طراحان داخلی كشور آن را طراحی كرده ند. این نمای متفاوت باعث شده تا بنای سپهر منحصر به فرد شود و توجه عموم را به خود جلب كند. ساختمان مجتمع سپهر در سال ۱۳۹۰ بنا شد و در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید. این مجموعه دارای ۱۰ طبقه می باشد كه پاركینگ مجموعه در طبقات وجود دارد و شامل ۷۴ واحد پاركینگ و ۳۰ واحد انباری می شود.

 

مجتمع تجاری سپهر شیراز-c0hTPb1Bsv

بخش اداری مجموعه كه برای پشتیبانی و مدیریت طراحی شده است در ۱۶ واحد قرار می گیرد. از ویژگی های مجموعه سپهر می توان به موارد زیر اشاره كرد :
چشم اندازی عالی و بی نظیر از باغ های ستارخان و باغ عفیف آباد، نحوه ی چیدمان كارآمد واحد های تجاری، نمای پارامتریك و مدرن كه از كامپوزیت و سنگ و فلز تركیب شده است، نورپردازی زیبا در شب و …

مركز خرید سپهر شیراز در بخش تجاری خود واحد های فروش متفاوتی دارد كه در زمینه پوشاك، كیف و كفش، ساعت و عینك، عطر و ادكلن، شال و روسری، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، زیورآلات و بدلیجات، تجهیزات موبایل و لوازم جانبی و … فعالیت می كنند. این واحد ها دارای برند های تجاری معتبر و معروف می باشند. در واحد های اداری آن می توان دفترهای فنی، دفاتر تبلیغاتی و بازرگانی را مشاهده كرد.

 

مجتمع تجاری سپهر شیراز-0kFrER1CA6

نحوه دسترسی به مجتمع تجاری سپهر شیراز

آدرس : خیابان عفیف آباد، پاساژ سپهر

 

مجتمع تجاری سپهر شیراز-1eBbBmH2ff

مجتمع تجاری سپهر شیراز-8ghT2TDS7I