ریپورتاژ آگهی
اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی ،با ۲۱۰ سال قدمت دارای ۴ اتاق می باشد. مكان های زیبا و دلنشین در این اقامتگاه مانند تالار آینه، حوضخانه، نگارخانه و …
  • 1400/12/22
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان فارس, شیراز

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی ،با ۲۱۰ سال قدمت دارای ۴ اتاق می باشد. مكان های زیبا و دلنشین در این اقامتگاه مانند تالار آینه، حوضخانه، نگارخانه و … باعث شده تا مهمانان با خاطراتی خوش در این خانه اقامت داشته باشند و از لحظات خود لذت ببرند.در بدو ورود به این خانه تاریخی معماری باشكوهی را مشاهده خواهید كرد كه قدمتش به دوران زندیه و اوایل دوران قاجار بر می‌گردد. شما می‌توانید با رزرو اقامتگاه خانه شیرازی علاوه بر بهره‌مند شدن از معماری تماشایی، دكوراسیونی بی‌نظیر را در اتاق های این اقامتگاه ببینید كه با طرح‌هایی سنتی تزیین شده‌اند. تزییناتی كه نشان از هنر دست استادان شهر شیراز در روزگاران گذشته دارد و اقامت در آن می‌تواند برای هر فرد هنردوستی جالب به نظر برسد. خوب است بدانید این اقامتگاه تاریخی در مدت زمان طولانی كاربری منزل مسكونی داشت كه خانواده‌ای به نام خانواده پوست فروش در آن زندگی می‌كردند. در حال حاضر این خانه تاریخی به اقامتگاه خانه شیرازی شناخته می‌شود كه در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ مورد مرمت قرار گرفته است.

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی-2Knd5oROJA

اقامت در این خانه همانند اقامت در یك موزه زیبا از لحاظ معماری و دقت در جزئیات معماری و اصول زیبایی شناسی دكوراسیون داخلی میباشد.

امكانات تكمیلی اقامتگاه

رستوران و كافه خانه شیرازی با رزرو قبلی آماده پذیرایی از مهمانان برای صبحانه، ناهار و شام است. صبحانه در مكان عمومی دلخواه میهمان سرو می‌گردد.
خدمات ترانسفر از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه بصورت رایگان برای مهمانان اجرا می‌گردد.
اقامتگاه دارای اینترنت پر سرعت رایگان و پاركینگ است.
مهمانان در طول اقامت خود می‌توانند یك بار از جكوزی اقامتگاه استفاده كنند.
سرویس بهداشتی فرنگی و حمام داخل اتاق است.
برای سرمایش و گرمایش از اسپیلت استفاده می‌شود.
لوازم بهداشتی، ملحفه و حوله تمیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
هزینه‌ی اقامت شامل صبحانه رایگان است.

 

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی-mTcWWfqXbj

بهترین زمان سفر به شیراز

شیراز را به بهارنارنج‌هایش می‌شناسند؛ بنابراین اواخر اسفند و اوایل بهار بهترین وقت سفر به شیراز است. در این فصل است كه زیبایی‌های این شهر چندبرابر می‌شود. در این روزهای سال هوای شهر معتدل است و همین‌ كه در خیابان‌هایش قدم بگذارید، عطر بهارنارنج شما را مست می‌كند. البته باید حواس‌تان باشد بهترین وقت سفر به شیراز به‌معنای شلوغ‌ترین روزهای شهر هم هست و مسافرهای زیادی در شهر اقامت دارند و ظرفیت بیشتر هتل‌ها از یك ماه قبل تكمیل می‌شود.

 

نحوه دسترسی به خانه شیرازی

آدرس:شیراز، دروازه اصفهان، خیابان تیموری (خیابان كشاورز)، كوچه شماره ۳۰، ضلع جنوبی ورزشگاه سید ذوالفقار

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی-ERMIoFTivu

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی-dF2xxSjHeI

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی-REiyMKTEbX

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی-nk78KcsLS0