ریپورتاژ آگهی
هایپر استار اصفهان

هایپر استار اصفهان

هایپر استار اصفهان ، یكی از مراكز تجاری و تفریحی اصفهان است كه مردم می توانند برای خرید مایحتاج روزانه خود به این مركز رفته علاوه بر خرید می توانند از مراكز تفریحی و رفاهی این مجموعه استفاده كنند
  • 1400/12/22
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : بزرگراه شهید دست جردی، رو به روی سپاهان شهر، مجموعه سیتی سنتر
تلفن : 66059000-021

هایپر استار اصفهان ، یكی از مراكز تجاری و تفریحی اصفهان است كه مردم می توانند برای خرید مایحتاج روزانه خود به این مركز رفته علاوه بر خرید می توانند از مراكز تفریحی و رفاهی این مجموعه استفاده كنند . سیتی سنتر اصفهان بزرگ ترین مجوعه تجاری، تفریحی و توریستی ایران و پنجمین مركز خرید بزرگ دنیاست. هایپر استار اصفهان یكی از مراكز خرید سیتی سنتر به شمار می آید. فروشگاه هایپر استار اصفهان با ۱۴,۰۰۰ متر مربع مساحت، بزرگ ترین مركز خرید چند منظوره در اصفهان می باشد.هدف از طراحی و احداث این مجموعه پاسخگویی به نیاز های روزانه شهروندان اصفهانی بوده است. این مجموعه شامل ۷ طبقه می باشد كه از این هفت طبقه، دو طبقه به صورت پاركینگ مسقف با ظرفیت ۵۵۰۰ دستگاه خودرو در اختیار عموم قرار می گیرد. سه طبقه شامل مركز خرید هایپر استار و واحدهای تجاریست، دو طبقه ی آخر شامل مجموعه سینمایی، سالن چند منظوره، فود كورت و سالن های مختلف است.

هایپر استار اصفهان-jXybh6iCpM

مجموعه بزرگ اصفهان سیتی سنتر كه شهركی برای گذراندن اوقات فراغت و خرید می باشد در چندین فاز شروع به ساخت كرده است. این مجموعه بزرگ كه شامل هتل، مجموعه اقامتی، برج های اداری و تجاری است در فازهای مختلف به بهره برداری می رسد و تا كنون مركز خرید سیتی سنتر و هایپر استار آن شروع به فعالیت كرده اند. این مجموعه بزرگ اصفهان از شهریور ماه سال ۱۳۹۱ فاز اول ساخت و ساز را شروع و با هدف ایجاد بزرگترین های خاورمیانه فعالیت كرده اند. تا به امروز بخش اعظم پروژه رو به پیشرفت بوده و قسمت های مختلفی از جمله سینما، مركز خرید، فضای سبز، سرزمین عجایب و آمفی تئاتر افتتاح گردیده است.

 

هایپر استار اصفهان-hDUiWAfeAJ

از ویژگی های منحصر به فرد پروژه می توان به موارد زیر اشاره كرد :

خرید امن و سالم گردشگران و شهروندان در كنار خانواده
بروز رسانی كسب و كار برای مردم شهر اصفهان
كارآفرینی برای دوران ساخت پروژه و بعد از اتمام پروژه
جلوگیری از واردات كالای غیر مجاز در كشور با شركت كردن تولید كنندگان اجناس خارجی به عنوان نمایندگی در مجموعه
ارئه دهنده مستقیم اجناس خارجی به دست مشتری با كیفیت و قیمت مناسب
همجواری با دو پروژه ی مدرن و بروز مركز تجارت جهانی و نمایشگاه بین المللی

مجتمع سیتی سنتر اصفهان متشكل از بخش ها و حوزه های مختلفی است كه برای آشنایی بیشتر با مجموعه به هر كدام اشاره می كنیم. این كاربری ها به شرح زیر می باشند :

مجتمع تجاری این مجموعه شامل بخش های مختلفی از جمله فروشگاه های مارك ایران و دنیا، شعب بانك، دفاتر هواپیمایی، رستوران های ملل، نماز خانه و … كه در سه طبقه و دارای ظرفیت ۷۵۰ واحد می باشد. هایپر ماركت جزو پر مخاطبترین بخش این مجموعه به حساب می آید و دارای فروشگاه های زنجیره ای و مراكز فروش بزرگ است كه در یك طبقه در نظر گرفته شده است. مجتمع تفریحی سینمایی سیتی سنتر در دو طبقه و با ۱۰ سالن فعال شروع به كار كرده است، بخشی از سالن ها به شرح سالن سینمایی، سالن های بازی كودكان و گیم نت ها و شهر اسباب بازی ها می باشند.

در مركز سیتی سنتر اصفهان برای راحتی و آسایش مردم از خدماتی ویژه و خاص بهره گرفته شده، به طور مثال می توان به پاركینگ مدرن و پیشرفته ی آن اشاره كرد. این پاركینگ مسقف، دارای ظرفیت ۵۵۰۰ دستگاه خودرو در دو طبقه می باشد و دارای تاسیسات، انبار ها و سرویس نگهداری اتومبیل VIP است.

 

هایپر استار اصفهان-0LWW4nRUFZ

از دیگر ویژگی های خاص این مجموعه فضای سبز آن، آب نماهای بزرگ، رقص نور و آب نمای موزیكال آن است كه خستگی خریداران و گردشگران را رفع كرده و شادی و طراوت را به محیط می بخشد. این مجموعه جزو ۱۰ مركز خرید مجلل ایران می باشد كه با شعار زندگی لوكس راه اندازی شده اند.

این فروشگاه بعد از هایپراستار باكری در تهران كه اولین هایپر تاسیس شده در ایران بود و همزمان با دومین هایپر استار و در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید و از آن روز تا كنون توانسته است تمامی نیازهای مراجعه كنندگان خود را مرتفع كند و تبدیل به یكی از محبوب‌ترین مراكز خرید اصفهان شده است. از اواخر سال ۱۳۹۸ و با شیوع ویروس كرونا در ایران و جهان و از همان روزهای اول، هایپر استار اصفهان با مراعات تمام مسائل بهداشتی و تلاش در حفظ فاصله اجتماعی ازائه خدمات خود به مردم عزیز اصفهان را قطع نكرد و تلاش كرد بهترین كیفیت را ارائه كند.

هایپر استار اصفهان-YKHxX3mzjF

از جمله اقدامات پیشگیرانه هایپراستار برای مقابله با ویروس كرونا می توان به موارد زیر اشاره كرد:

تهیه و توزیع دستكش رایگان و مواد ضدعفونی كننده دست برای مراجعین محترم
تب سنجی مراجعین و كارمندان
ضدعفونی چرخ دستی‌ها، صندوق و تمام سطوح مجتمع
نصب برچسب برای حفظ و رعایت فاصله گذاری اجتماعی
اختصاص ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۰۰ برای خرید افراد بالای ۶۰ سال و سایر گروه‌های در معرض خطر
الزام استفاده از ماسك، دستكش و گارد برای كارمندان

یكی از نكاتی كه بسیار مورد استقبال مردم و ساكنین اصفهان در زمان خرید از سیتی سنتر اصفهان قرار گرفته‌است، پیشنهادات ویژه و تخفیف‌هایی هست كه فروشگاه هایپراستار اصفهان بر روی محصولات و كالاهای مورد نیاز اعمال كرده‌است. همچنین صدور كارت عضویت مشتریان و برگزاری قرعه كشی‌های منظم ماهانه و هفتگی دلیلی بر محبوبیت و مقبولیت این سیتی سنتر است. همچنین قیمت كالاها نیز به نسبت دیگر فروشگاه‌ها ارزان‌تر است و شما می‌توانید تمامی كالاهای مورد نیاز و مایحتاج خانه خود را در سیتی سنتر اصفهان خریداری كنید و دیگر نیازی نیست به چند فروشگاه برای خرید لوازم مورد نیاز خود مراجعه كنید.

هایپر استار اصفهان-5atpeup6yd

همچنین از فودكورت سیتی سنتر و فروشگاه‌های پوشاكی كه در هایپر اصفهان قرار دارند نیز می‌توانید استفاده كنید و غذاهای خوش طعم و تازه میل كنید و لباس‌های برند و با كیفیت را ببینید و خریداری كنید.

سینما بروید و از اكران جدیدترین فیلم‌ها با خبر شوید و برای اوقات فراغت خود برنامه ریزی كنید و با خانواده و دوستان خود فیلم ببینید، كودكان خود را در سرزمین عجایب خوشحال و خندان ببینید و ساعاتی را به دور از دغدغه و فكر و خیال مشكلات روزمره؛ لذت ببرید و فقط زندگی كنید. مجتمع سیتی سنتر اصفهان تمامی نیازهای شما را برای گردش و تفریح برآورده خواهد كرد.

نحوه دسترسی به هایپر استار اصفهان

آدرس : بزرگراه شهید دست جردی، رو به روی سپاهان شهر، مجموعه سیتی سنتر

هایپر استار اصفهان-d3LDB63EPE