ریپورتاژ آگهی
بازار اطلس مشهد

بازار اطلس مشهد

از بازارها و مراكز خرید مشهد می توان به بازار بزرگ اطلس اشاره كرد كه یك مركز تخصصی برای خرید جهیزیه و لوازم منزل می باشد. این مركز
  • 1400/12/22
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : بازارهای ایران
آدرس : مشهد، بزرگراه شهید كلانتری، میدان حافظ، بلوار كوشش جنوبی
تلفن : 66059000-021

از بازارها و مراكز خرید مشهد می توان به بازار بزرگ اطلس اشاره كرد كه یك مركز تخصصی برای خرید جهیزیه و لوازم منزل می باشد. این مركز یكی از بروزترین و مدرن ترین مراكز خرید مشهد است كه در منطقه كوی پلیس قرار گرفته است.بازار اطلس دارای قسمت های مختلفی برای عموم مردم طراحی شده تا در هنگام خرید بتوانند از لذت بیشتری در امر خرید بهره مند شوند. این مجموعه در تقاطع خیابان های كوشش و بلوار نماز می باشد.مركز تجاری اطلس مشهد در بخش خدماتی و رفاهی خود دارای فودكورت، باجه بانك انصار، كافی شاپ، بیش از ۳۰ هزار متر مربع پاركینگ طبقاتی هوشمند، پردیس سینمایی اطلس، نگارخانه با آثار هنری داخلی و خارجی، بیمه، دفتر خدمات مسافرتی، دفتر خدمات ارتباطی و كافی شاپ است.

 

بازار اطلس مشهد-GiL4lPgtka

مركز خرید اطلس مشهد در بخش تجاری خود كه در ۵ طبقه توزیع شده است انواع برندهای لوازم خانگی را محیا و دربرگرفته است.اطلس مال مشهد دارای سه طبقه و تراز همكف، بیش از ۱۲۰۰ واحد پاركینگ طبقاتی، آسانسورهای متعدد، پله و رمپ های برقی، دوربین مدار بسته، سیستم اعلام و اطفای حریق و سایر خدمات رفاهی برای سهولت در امر خرید مشتریان می باشد.

بازار اطلس مشهد مجموعه ای از واحدهای اداری را در بالاترین طبقه خود جای داده كه مكملی برای فضای تجاری هستند. در این طبقه واحدهای پشتیبانی برندهای مجموعه مشغول به فعالیت هستند.خریداران و مشتریان مجموعه اطلس می توانند با در نظر گرفتن نوع خرید از برندهای مورد نظر خود در این بازار خرید داشته باشند.
مجتمع تجاری اطلس مشهد در زمینی به مساحت ۱۰۸۸۶ متر مربع با زیربنایی بالغ بر ۱۱۴ هزار متر مربع طراحی و اجرا شده است. این مجموعه دارای سه ورودی اصلی غیر همسطح می باشد كه یكی از نقاط شاخص این مجموعه می باشد.

 

بازار اطلس مشهد-zaSOvax4LT

نحوه دسترسی به بازار اطلس مشهد

امر دسترسی به مراكز خرید یك موضوع بسیار مهم است كه بازار اطلس در مشهد تمامی این موارد را در نظر گرفته است. اگر با وسیله شخصی برای خرید به این بازار مراجعه می كنید از سمت بزرگراه شهید كلانتری، بلوار نماز و بلوار كوشش می توانید تردد داشته باشید. در صورتی كه می خواهید با وسایل حمل و نقل عمومی تردد كنید بهتر است از خط اتوبوسی ۷۱ و یا ۷۱/۱، تاكسی های بلوار نماز و یا مترو در ایستگاه ۱۷ شهریور استفاده كنید.
ساعت بازدید مجموعه تجاری اطلس مشهد بین ۹ صبح الی ۲۳ در تمام ایام هفته می باشد.
آدرس : مشهد، بزرگراه شهید كلانتری، میدان حافظ، بلوار كوشش جنوبی

 

بازار اطلس مشهد-CNnnybTZ4x