ریپورتاژ آگهی
مركز خرید چهار باغ اصفهان

مركز خرید چهار باغ اصفهان

مركز خرید چهار باغ اصفهان یك مجتمع تجاری خاص با طراحی متفاوت از دیگر مراكز خرید است.ظراحی این مجموعه از اولین چیزهایی است
  • 1400/12/22
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : اصفهان، زاینده رود، خیابان چهار باغ بالا، مجتمع تجاری چهارباغ
تلفن : 66059000-021

مركز خرید چهار باغ اصفهان یك مجتمع تجاری خاص با طراحی متفاوت از دیگر مراكز خرید است.ظراحی این مجموعه از اولین چیزهایی است كه هر فردی را به خود جلب می كند تا درون آن را مشاهده كند. این مجتمع تجاری – اداری مدرن از متریال تركیبی سنگ، شیشه و كامپوزیت در نما بهره گرفته است. در قسمت ورودی این ساختمان قوسی با زوایای مورب خاص وجود دارد كه با شیشه های برش خرده بازتاب محیط اطراف را به صورت رنگی القا می كنند.بازار چهار باغ اصفهان در زمینی با مساحت ۲۳۵۷ مترمربع و با زیربنایی حدود به ۱۶۳۷۰ متر مربع ساخته شده است كه زیر بنای مفید تجاری این مركز خرید بزرگ ۴۰۴۰ متر مربع و زیر بنای مفید اداری آن ۲۶۵۷ مترمربع می باشد. این مجموعه بزرگ و مدرن در ۸ طبقه ساخته شده است. وجود محیطی شیشه ای در كنار توده ساختمان اصلی این مجتمع است كه چشم را به خود خیره می كند.

 

مركز خرید چهار باغ اصفهان-2pf64Lhf3s

مركز خرید چهار باغ اصفهان دارای قسمت های تجاری مناسبی برای خرید می باشد. از این مجموعه می توانید انواع پوشاك آقایان و بانوان، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات كودك و سیسمونی، شال و روسری، ساعت، محصولات ورزشی و اسپرت و … را تهیه كنید. در این مركز خرید می توانید محصولات برند و معتبر داخلی و بین المللی را جستجو كنید، دیگر محصولات نیز در كنار برندها ارائه می شوند. پشتیبانی محصولات در بخش اداری مجموعه فعالیت می كنند.

مجتمع تجاری اداری چهار باغ در راستای اصلی منتهی با زاینده رود قرار گرفته است و در خیابان اصلی چهار باغ می باشد. خیابان چهار باغ بالا به پل سی و سه پل می رسد كه خود یك جاذبه ی فرهنگی و تاریخی برای گردشگران است. برای دسترسی به این مجموعه می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی و خودروهای شخصی خود استفاده كنید. ظرفیت پاركینگ طبقاتی مجموعه به اندازه ای می باشد كه كلیه خریداران و همشهریان با خیالی آسوده و راحت بتوانند خرید خود را انجام دهند.

نحوه دسترسی به مركز خرید چهار باغ اصفهان

آدرس : اصفهان، زاینده رود، خیابان چهار باغ بالا، مجتمع تجاری چهارباغ

 

مركز خرید چهار باغ اصفهان-K5EJHXNdbw