ریپورتاژ آگهی
ارگ جهان نما اصفهان

ارگ جهان نما اصفهان

مجتمع تجاری اداری و فرهنگی ارگ جهان نما اصفهان از مراكز خرید اصفهان است كه با متدها واصول خرید و فروش مدرن در خیابان
  • 1400/12/22
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : اصفهان، میدان امام حسین
تلفن : 66059000-021

مجتمع تجاری اداری و فرهنگی ارگ جهان نما اصفهان از مراكز خرید اصفهان است كه با متدها واصول خرید و فروش مدرن در خیابان امام حسین به بهره برداری رسیده است.مجتمع عظیم ارگ اصفهان با مساحت زیربنایی ۷۸۰۰۰ متر مربع در بازه حدفاصل چهارباغ عباسی (دروازه دولت) و خیابان های طالقانی و شمس آبادی بنا شده است. این مجتمع از بزرگترین مجتمع های تجاری و تفریحی ایران به حساب می آید كه دارای ۳۶۴ واحد تجاری، ۳ سالن سینما، ۴گالری، ۱۲ مركز صنایع دستی ودفاتر اداری با كاربری های متنوع می باشد. از دیگر امكانات موجود در این مجتمع كه موجب شده این مركز همچون شهری بزرگ دارای تمامی امكانات رفاهی و خدماتی معرفی شود، وجود هتلی مجهز با ۱۵۰ اتاق می باشد.

 

ارگ جهان نما اصفهان-DSuFSvLh4W
ارگ جهان نمای اصفهان دارای ۳۶۴ واحد تجاری است كه این واحد ها در كاربری های متنوع و متفاوتی مورد استفاده ی افراد مختلف قرار می گیرد. از جمله فروشگاه های موجود در این مجتمع میتوان به انواع بوتیك هایی اشاره كرد كه برندها و اجناس گوناگون را به مشتریان متفاوت ارائه می دهند.اولین آبنمای موزیكال اصفهان نیز در این مركز قرار دارد و توجه مراجعه كنندگان را به خود جلب می كند.

 

ارگ جهان نما اصفهان-6jmLvtxZGx

ارگ عظیم جهان نما اصفهان دارای خدماتی از قبیل پاركینگ اختصاصی، هتل جهت اقامت افرادی كه نیاز به فضایی جهت استراحت دارند. رستوران و كافی شاپ در چند واحد با انواع غذاهای سنتی و امروزی، پذیرای مشتریان این مجتمع می باشد. انواع غرفه های صنایع دستی با داشتن صنایع سنتی و اصیل اصفهان، سینما و نمایشگاه از دیگر امكانات این مجتمع بزرگ می باشد. سرویس بهداشتی، خودپرداز و پله برقی نیز از خدمات موجود در مجتمع تجاری و فرهنگی ارگ اصفهان می باشد.نكته قابل توجه درمورد مجتمع این است كه اولین نوبانك شهر اصفهان (VTM) نیز در این مركز به بهره برداری رسیده است.

نحوه دسترسی

آدرس : اصفهان، میدان امام حسین

 

ارگ جهان نما اصفهان-r1U7EOxXZ8

ارگ جهان نما اصفهان-es0LQseFsW

ارگ جهان نما اصفهان-rlO2XhbPMH

ارگ جهان نما اصفهان-houloXe3tY