ریپورتاژ آگهی
بوتیك هتل سنتی داروش

بوتیك هتل سنتی داروش

بوتیك هتل سنتی داروش در شهر بسیار زیبای شیراز واقع شده است
  • 1400/12/22
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : مناطق توریستی ایران
آدرس : استان فارس, شیراز، محله‌ تاریخی سنگ سیاه، خیابان ۹ دی، كوچه سر باغ، پلاك ۱۱۸
تلفن : 66059000-021

بوتیك هتل سنتی داروش در شهر بسیار زیبای شیراز واقع شده است . شهری غنی از فرهنگ و تاریخ ایران كه زیبایی چشم گیری دارد.هتلی كه طرفداران زیادی نیز پیدا كرده است و مقصد خوبی برای اقامت مسافران عزیز می باشد.بوتیك هتل داروش در دل بافت قدیم شیراز، محله‌ زیبا و تاریخی سنگ سیاه، میان كوچه پس‌كوچه‌های باریك و قدیمی قرار گرفته‌ است. اقامتگاه زیبا، گرم و صمیمی كه آماده پذیرایی از مهمانان خوش‌سلیقه با بهترین و متفاوت‌ترین سرویس‌هاست.سبك معماری هتل با الهام از خانه‌های قدیمی و حفظ فنون معماری به‌صورت سنتی احیا شده‌است. زمان ورود به هتل درست مثل خانه‌های قدیمی یك درِ كوچك چوبی را خواهید دید كه دور تا دور آن با كاشی هفت‌رنگ تزیین شده است. بالای در نیز نام هتل نقش بسته و فضای بیرونی نیز با آجر، نما شده‌ است.

بوتیك هتل سنتی داروش-Jz9mRJdXuW

بوتیك هتل(Boutique Hotel) در واقع هتلی با یك تِم خاص است؛ درست مانند پارك های موضوعی. بنابراین هر كدام از اتاق ها بسته به اینكه تم كلی هتل چه باشد، تم های مختلفی دارند. برای مثال می توان به هتل هایی با تم كارتونی، آكواریوم یا فرهنگی متفاوت اشاره كرد. به عبارت دیگر هچ دو اتاقی در یك بوتیك هتل از طراحی مشابهی برخوردار نیستند.

 

بوتیك هتل سنتی داروش-tP52YF9wSq

شاید مهم ترین تفاوت بوتیك هتل با هتل معمولی را بتوان در تعادل بین مجلل بودن و راحتی، طراحی داخلی شیك و در عین حال فضایی دنج و شبیه خانه دانست. ضمن اینكه این نوع هتل ها به طور خاص بر خدمات مشتری متمركز هستند. به طور مثال در یك هتل معمولی شاید برای یك بطری آب معدنی مجبور به پرداخت هزینه باشید، اما بوتیك هتل آن را به طور رایگان در اختیار تمام مشتریان خود قرار می دهد. به همین دلیل است كه این هتل ها پرسنل بیشتری دارند و یك نفر مسئول تمام بخش ها نیست.

نحوه دسترسی به بوتیك هتل سنتی داروش

آدرس : شیراز، محله‌ تاریخی سنگ سیاه، خیابان ۹ دی، كوچه سر باغ، پلاك ۱۱۸

بوتیك هتل سنتی داروش-ErfAvY9qwb

بوتیك هتل سنتی داروش-3Ip46vb6qr