ریپورتاژ آگهی
بوتیك هتل ایرانمهر شیراز

بوتیك هتل ایرانمهر شیراز

بوتیك هتل ایرانمهر شیراز ،در شهری غنی از فرهنگ و تاریخ ایران با مهمان نواز ترین و بامرام ترین مردم كشور واقع شده است
  • 1400/12/22
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان فارس, شیراز، بازار وكیل، كوچه جنب سرای مشیر (كوچه ۲۷۷)، فرعی سوم (توتونچی)، عمارت ایرانمهر

بوتیك هتل ایرانمهر شیراز ،در شهری غنی از فرهنگ و تاریخ ایران با مهمان نواز ترین و بامرام ترین مردم كشور واقع شده است .اگر به این شهر بسیار زیبا سفر كردید و قصد اقامت داشتید، پیشنهاد ما به شما بوتیك هتل ایرانمهر است كه در ادامه با آن آشنا می شویم و شما می توانید با آگاهی كامل این بوتیك هتل را انتخاب كنید.اقامتگاه سنتی ایران مهر از بناهای به جا مانده از دوران قاجار، كه پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید.هتل سنتی ایران مهر با بافت قدیمی و موزه مانند خود،یكی از از بناهای تاریخی به جا مانده از سلسله قاجار است كه حدود ۱۳۳ سال (۱۳۰۴-۱۱۷۴) بر ایران حاكم است.قدمت این بنا به اواسط این دوره یعنی حدود ۲۲۵ سال قبل باز می گردد. ساكنان این بنا از نوادگان فرصت الدوله شیرازی بودند كه شاعر،حكیم و ادیب برجسته ایرانی بوده است.

بوتیك هتل ایرانمهر شیراز-u5eeSEHbeQ

این اقامتگاه دارای ۱۴ باب اتاق می باشد كه اتاق ها در طبقات همكف، نیم طبقه بالا، نیم طبقه پایین و پشت بام قرار گرفته اند. اقامتگاه سنتی ایران مهر در منطقه تاریخی شیراز و در نزدیكی بازار وكیل، حمام وكیل و مدرسه خان واقع شده است. همچنین گردشگران می توانند با طی كردن حداكثر مسافت ۲ كیلومتر از اقامتگاه ایران مهر، از دیگر جاذبه های گردشگری شیراز نظیر باغ نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملك، خانه تاریخی منطقی نژاد، خانه فروغ الملك و بقعه بی بی دختران بازدید كنند. قابل توجه مهمانان گرامی اتاق های اقامتگاه ایران مهر شیراز فاقد تلویزیون هستند. افراد سالمند و خانواده هایی كه كودك خردسال به همراه دارند توجه نمایند كه اقامتگاه ایران مهر در بخش ورودی به اتاق های نیم طبقه بالا و پایین و پشت بام دارای تعدادی پله می باشد. مهمانان عزیزی كه به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه سنتی ایران مهر طعم زندگی به سبك سنتی را تجربه كنند.

 

بوتیك هتل ایرانمهر شیراز-It0G0F5Tph

هزینه اقامت برای كودكان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد. هزینه اقامت برای كودكان۲تا۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها می باشد.هزینه اقامت برای كودكان بالای ۸سال بصورت تمام بها محاسبه میشود.این اقامتگاه فاقد پاركینگ میباشد.هزینه اقامت برای مسافرین خارجی متفاوت و به نرخ یورویی محاسبه میشود.پذیرش مسافر با صیغه نامه دارای مهر برجسته و ارائه مدارك شناسایی معتبر بلامانع میباشد.

 

بوتیك هتل ایرانمهر شیراز-cJKcIn2ZcP

نحوه دسترسی به بوتیك هتل ایرانمهر

آدرس : شیراز، بازار وكیل، كوچه جنب سرای مشیر (كوچه ۲۷۷)، فرعی سوم (توتونچی)، عمارت ایرانمهر

بوتیك هتل ایرانمهر شیراز-3sCVqQxmDz

بوتیك هتل ایرانمهر شیراز-iYMZ7XdP9M

بوتیك هتل ایرانمهر شیراز-CzQqT9eVuS