ریپورتاژ آگهی
بوتیك هتل درب شازده

بوتیك هتل درب شازده

بوتیك هتل درب شازده در شهر شیراز واقع شده است ، شیرازی كه شهر باغ‌ها و شاعران و پایتخت فرهنگی ایران است.بوتیك هتل درب شازده ، گوی سبقت را از هتل عامری كاشان ربوده و بسیار دیدنی ست .
  • 1400/12/21
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان فارس, شیراز-خیابان دروازه سعدی،كوچه ی بازارچه ی فیل

بوتیك هتل درب شازده در شهر شیراز واقع شده است ، شیرازی كه شهر باغ‌ها و شاعران و پایتخت فرهنگی ایران است.بوتیك هتل درب شازده ، گوی سبقت را از هتل عامری كاشان ربوده و بسیار دیدنی ست .اتاق آینه، اتاق شازده كوچیك، اتاق دبل بالاخانه، اتاق دبل گاردن، اتاق پهلوی، اتاق پنج دری، اتاق حوضخانه، اتاق هفت دری و اتاق ارسی، اتاق‌های هتل بوتیك شیراز است. این اتاق‌ها در دل یك خانه قاجاری چون الماسی می‌درخشد. این هتل یك كافه كوچك، باغ خصوصی و حمام سنتی نیز دارد. قدمت ساختمان این هتل به اواخر دوره زندیه و اوایل قاجار باز می‌گردد و به راستی موزه فرهنگ و معماری كهن شیراز است.

گیاهان دارویی آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی, تبریز-06vM7xsimH
این هتل فقط در اختیار مهمانان خاص و بلند پایه ایرانی و خارجی به طور خصوصی قرار می‌گیرد و بازدید از آن برای عموم آزاد نخواهد بود. اختصاص دو سوییت در بالا، دو اتاق در پایین، یك آشپزخانه، یك تالار آینه مخصوص غذاخوری، یك اتاق پستو، یك بالا خانه، پشت بام، حیاط دارای تخت و پشتی و حوض بصورت كاملا مستقل به مهمانان تاییدی بر این امر است.
یكی از مهمترین محله‌های شیراز «محله درب شازده» است. این محله به دلیل وجود آرامگاه شاهزاده منصور به این نام خوانده می‌شود. اهمیت سیاسی و اجتماعی این محله به گونه‌ای است كه در طی نزدیك به یك قرن و نیم مراكز اداری، اقتصادی و سیاسی بسیاری در آن تاسیس شده است. مجموعه زندیه، ارگ كریمخانی، میدان توپخانه، بازار مهم وكیل و آرامگاه عارف بزرگ عبدالله‌ بن خفیف از جمله این مراكز مهم سیاسی، اقتصادی و تاریخی است. محله درب شازده در شمال شهر شیراز با دروازه اصفهان، دروازه سعدی، بالا كفت (بالا كفد)، اسحاق بیگ و محله بازار مرغ، همسایه است.

بوتیك هتل درب شازده-stOi6KFehh
این محله جزئی از پیروان عارف بزرگ شاه نعمت‌الله ولی بوده و محلات نعمتی خوانده می‌شده است. خاندان معروف حدادیان، عابدینی، پوست فروش، ده بزرگی، محصن و … از جمله خاندان سرشناس شیراز در این محله ساكن بوده‌اند.

شیراز بزرگترین مركز تجمع ایل قشقایی كه در شیراز و شهرك‌های جدید اطراف ان دارای حدود نیم میلیون جمعیت می باشد . ایل قشقایی دارای فرهنگ بسیار وسیع و جذابی است.وصف بی‌مثال شیراز عبارت پرتكراری است كه هرگز كهنه ‌نمی‌شود. هرچقدر از جایگاه شیراز و زیبایی‌های آن گفته شود، حق مطلب ادا نمی‌شود. شهر باغ‌های نارنج و آرامگاه شاعران و عارفان نامی ‌به هتل و هتل‌هایی در شان شیراز برای پذیرایی از توریست‌های ایرانی و خارجی نیاز دارد. بدون شك هتل درب شازده یكی از این هتل‌ها است.

هتل بوتیك تازه افتتاح شده‌ در شیراز توجه بسیاری را به خود جلب كرده است. هتلی كه در دل یك خانه قاجاری ایجاد شده و از هنر و طراحی مدرن نیز برای تزیین و دكور اتاق‌ها استفاده شده است.بوتیك هتل متعلق به دوره قاجار در قلب منطقه زند شیراز قرار دارد و منعكس كننده میراث فرهنگی غنی و معماری كهن این شهر است.معماری كه با هنر و طراحی معاصر مخلوط شده تا جلوه زیبایی از خانه‌های ایرانی را میزبان گردشگران كند. این هتل بوتیك خاص در شیراز یك كافه كوچك، باغ خصوصی و حمام سنتی دارد. هتل بوتیك در فاصله كمی تا ارگ كریمخان و بازار وكیل قراردارد.

بوتیك هتل درب شازده-ZFK665KK4Z

بوتیك هتل ها

هتل هشت اتاق ۳،۲و۴ تخته دارد .هتل بوتیك‌ها امكانات شهری و مدرن را در یك محیط اختصاصی و قدیمی ‌یكجا دارند.بوتیك هتل‌ها به هتل‌هایی كه یك محیط خاص فراهم آورده‌اند، گفته می‌شود. هتل بوتیك‌ها امكانات شهری و مدرن را در یك محیط اختصاصی و قدیمی ‌یكجا دارند. فضایی نوستالژیك در عین حال لوكس و لاكچری همراه با امكانات عجیب و منحصر بفرد از ویژگی‌های این نوع هتل‌ها است. این هتل‌ها معمولا در ساختمان‌های قدیمی ‌و بازسازی شده ساخته می‌شوند.یكی از این هتل بوتیك‌ها در خیابان دروازه سعدی، كوچه بازار فیل شیراز است. این هتل «هتل بوتیك درب شازده» نام دارد.

جاذبه های دیدنی اطراف

نزدیك به تعداد زیادی جاذبه های گردشگری از جمله بازاروكیل، ارگ كریمخانی، مسجد وكیل و …

بوتیك هتل درب شازده-geVwJPfkIA

نحوه دسترسی به بوتیك هتل درب شازده

آدرس: شیراز،خیابان دروازه سعدی،كوچه ی بازارچه ی فیل

بوتیك هتل درب شازده-zCjq9HzKmm

بوتیك هتل درب شازده-LFODYyXDZl