ریپورتاژ آگهی
مجتمع كیك و شیرینی ملكا

مجتمع كیك و شیرینی ملكا

مجتمع كیك و شیرینی ملكا در مشهد مقدس واقع شده است و از سال ۱۳۹۶ پذیرای شهروندان عزیز بوده است. مشتریان گرامی، مجموعه
  • 1400/12/21
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : خراسان رضوی، مشهد مقدس، بلوار ملك‌آباد، بین ملك‌آباد ۱۹ و ۲۱

مجتمع كیك و شیرینی ملكا در مشهد مقدس واقع شده است و از سال ۱۳۹۶ پذیرای شهروندان عزیز بوده است. مشتریان گرامی، مجموعه كیك و شیرینی ملكا را به تازگی محصولات، متفاوت بودن، شیرینی های خاص و كیك های طراحی شده بی نظیر می شناسند. تعهمد این مجموعه  به مشتریان باعث شده است كه در این صنف پایدار بماند و محبوب مشتریان خود در سرتاسر كشور شود. در مجموعه ملكا تلاش  بر نهایت كیفیت و كمال گرایی است و مجتمع كیك و شیرینی ملكا تضمین بالاترین كیفیت را در هر محصول به مشتریانش می دهد .

 

مجتمع كیك و شیرینی ملكا-OEuUxYfGaO
كیك ها و شیرینی های مجتمع ملكا، همچنین  سایر محصولات مانند شكلات، اجیل و بستنی ها همگی جهت سفارش برای شما عزیزان فراهم شده اند. هدف این مجموعه  آرامش و ایجاد حس خوب برای مشتریان است و در این راستا با تكیه و توكل به خداوند متعال و بكارگیری زبده ترین متخصصین، تنوع گسترده ای از محصولات خوشمزه را در فروشگاه می توان یافت .

 

مجتمع كیك و شیرینی ملكا-D4fukNBRb0

ذبده ترین قنادان كشور در این مجموعه مشغول به كار هستند تا طراحی تخصصی صورت گرفته مطابق میل مشتریان را با نهایت كیفیت و خوشمزگی تولید كنند.محصول تولید شده در بسته بندی زیبا و شكلی، در زمان دقیق و در مكان مورد نظر به مشتریان  تحویل داده می شود .هر روز با تعداد متنوعی از كیك ها و شیرینی های خاص این فروشگاه شروع به كار می كند . تمامی محصولات داخل فروشگاه با استفاده از دیدگاه اصلی مجموعه یعنی بكارگیری خلاقیت و مهارت تولید شده اند.

آدرس فروشگاه : خراسان رضوی، مشهد مقدس، بلوار ملك‌آباد، بین ملك‌آباد ۱۹ و ۲۱

 

مجتمع كیك و شیرینی ملكا-en6xfaCPtr

مجتمع كیك و شیرینی ملكا-SVxrJQHhIc

مجتمع كیك و شیرینی ملكا-GBG39bwrws

مجتمع كیك و شیرینی ملكا-rhVplj3Og3

مجتمع كیك و شیرینی ملكا-Gcbjayf25B