ریپورتاژ آگهی
بهترین كافه‌های كیش

بهترین كافه‌های كیش

كیش به عنوان یكی از قطب‌های برتر گردشگری ایران شناخته می‌شود كه می‌تواند بهترین لحظات را برای گردشگران به ارمغان آورد. از تفریحات آبی و دریایی گرفته، تا گشت و گذار در دل طبیعت كیش بهترین حس را برایتان ایجاد خواهد كرد.
  • 1400/12/20
  • استان : جزیره ها
  • شهر : كیش
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : كیش-كیش

كیش به عنوان یكی از قطب‌های برتر گردشگری ایران شناخته می‌شود كه می‌تواند بهترین لحظات را برای گردشگران به ارمغان آورد. از تفریحات آبی و دریایی گرفته، تا گشت و گذار در دل طبیعت كیش بهترین حس را برایتان ایجاد خواهد كرد. قبل از سفر به كیش باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا دچار هیچ گونه سردرگمی نشوید. همان‌طور كه می‌دانید پس از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل كه از مقدمات سفر به كیش محسوب می‌شود، خورد و خوراك از جمله موارد حائز اهمیت در سفر است و از طرفی هم باید هزینه‌های سفر به كیش مورد بررسی قرار داده شود، همانطوركه می‌دانید انتخاب رستوران‌ها و كافه‌های مناسب و محل تهیه مواد غذایی از جمله مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در هزینه هاست. ما در نقاط مختلف جزیره كیش شاهد فعالیت رستوران‌ها وكافه‌های مختلف هستیم كه می‌توانید به سلیقه‌ی خود یكی از بهترین‌ها را انتخاب نمایید. یكی از مزیت‌های كافه‌ها و رستوران‌های كیش متنوع بودن آنهاست، به گونه‌ای كه هر فردی با توجه به وسع مالی كه دارد می‌تواند كافه مورد نظر را انتخاب كند. در ادامه با بررسی برخی از بهترین كافه‌های كیش با ما باشید:

كافه كاكتوس كیش

كافه كاكتوس یكی از بهترین انتخاب‌ها برای كسانی است كه برای دكوراسیون اهمیت خاصی قائل هستند. این كافه ظرفیت ۱۵۰ نفری داشته و در اغلب اوقات می‌توانید جای مناسب برای نشستن پیدا كنید. كافه كاكتوس بین مردم خود جزیره كیش نیز محبوبیت خاصی دارد و این امر نشان از كیفیت بالای خدمات و امكانات آن خواهد داشت. این رستوران دارای دو بخش مجزا است كه بخش اول آن به صورت بسته بوده و بخش دوم فضایی روباز و دل‌انگیز دارد كه با گل و گیاهان كاكتوس تزئین شده و حس بسیار خوبی به شما القا خواهد كرد. منو این كافه مملو از انواع دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین انواع مختلف بستنی هاست.
آدرس: بلوار داریوش كیش، نرسیده به میدان

كافه لاوازا كیش

لاوازا به عنوان یكی‌دیگر از بهترین كافه‌های كیش شناخته می‌شود. این كافه طرفداران بسیاری داشته و در اغلب اوقات مملو از مسافران تور كیش است. فضای آرام و دنج این كافه مكان مناسبی برای زوجین جوان است و همچنین شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های مختلف و خوش طعم را در این كافه امتحان كنید. گل و گیاهانی كه برای طراحی فضای داخلی كافه بكار گرفته شده‌اند به زیبایی هرچه تمام‌تر آن افزوده و نام لاوازا را در میان بهترین كافی شاپ‌های جزیره كیش به ثبت رسانده‌اند. میز و صندلی‌های كافه به رنگ سفید انتخاب شده‌اند تا به برجسته تر كردن دكوراسیون آن بیفزایند. چنانچه دوست‌دار دمنوش‌های خاص باشید لاوازا شما را پشیمان نخواهد كرد چرا كه بهترین دمنوش‌ها در ظروف شیك در این كافه ارائه می‌شوند.
آدرس: مجتمع تجاری كوروش پلاك ۱۴

بهترین كافه‌های كیش-p4xUnigBYu

كافه ماكرون كیش

كافه ماكرون كیش را تمامی مردم این جزیره به خوبی می‌شناسند به گونه‌ای كه در تمامی اوقات علاوه بر مسافران، حتی مردم خود جزیره در آن حضور دارند. سقف بلند كافه یكی از مواردی است كه سبب تمایز آن با سایر كافه‌های این جزیره شده است. چنانچه دوست دار فضای دنج با دكوراسیون عالی باشید كافه ماكرون تمامی این امكانات را با بهترین و خوشمزه‌ترین خوراكی‌های كافه‌ای در اختیارتان قرار خواهد داد. منو كافه ماكرون یكی از كامل‌ترین منو‌های كافی‌شاپی است، به گونه‌ای كه می‌توان انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع گلاسه، انواع دسر، كیك ها، انواع مختلف شیك‌ها، پیش غذا، ساندویچ‌های سرد و گرم، بستنی‌ها و… را در آن مشاهده كرد. سرو صبحانه با غذاهایی نظیر؛ نیمرو، تست مخصوص میتا، سوسیس تخم مرغ و نان پنیر در این كافه نیز انجام خواهد شد. گرچه قیمت منو ارائه شده این كافه در مقایسه با سایر كافه‌های كیش بالاتر است اما كیفیت مطلوب غذاهای آن رضایت شما را جلب خواهد كرد.
آدرس: طبقه همكف مركز خرید دامون

بهترین كافه‌های كیش-G1e8eZ3001

كافه یونیك كیش

كافه یونیك كیش به عنوان یكی‌دیگر از بهترین كافه‌های جزیره كیش به شمار می‌رود. این كافه تنها ۳۰ نفر ظرفیت دارد و به دلیل زیبایی و امكانات بسیاری كه دارد یكی از خاص‌ترین كافه‌های كیش محسوب می‌شود. آرامش در جای جای این كافه موج می‌زند و صدای دلنشین موسیقی كه در آن پخش می‌شود به زیبایی هرچه تمام تر آن افزوده است. منو این كافه به ۳ بخش متنوع‌ تقسیم می‌شود، منوی بخش اول مختص كیك هاست، به گونه‌ای كه می‌توان انواع مختلف كیك‌ها را در آن مشاهده كرد. بخش دوم و سوم نیز نوشیدنی‌ها را در خود جای داده‌اند. از آن جا كه میزان قیمت خوراكی‌های كافه یونیك مناسب است، این امر سبب جلب توجه بسیاری شده است
آدرس: طبقه دوم مركز خرید پردیس۲

بهترین كافه‌های كیش-CeQgHIJa1X

كافه توچال كیش

یكی از خوب‌ترین كافه‌های كیش كافه توچال جزیره است كه با فضای دلباز خود پذیرای مسافران عزیز است. این كافه در نزدیكی مركز خرید گلستان واقع شده و به همین دلیل می‌توانید پس از گشت و گذار در این مراكز مدتی را برای استراحت در كافه توچال سپری كرده و با یك نوشیدنی خنك از خودتان پذیرایی كنید. در فضای كافه از مدرن ترین تجهیزات استفاده شده همچنین گل و گیاهان بكار رفته در این كافه زیبایی آن را دوچندان كرده است. كافه توچال تا نیمه شب آماده پذیرایی از مهمانان خود خواهد بود و در هر زمان از روز می‌توانید به آن مراجعه كنید.
آدرس: شهرك صدف، مركز خرید گلستان

كافه میكافه كیش

میكافه نیز یكی‌دیگر از بهترین كافه‌های ساحلی كیش به شمار می‌رود. میكافه برای كسانی كه دوست دارند بهترین نوشیدنی‌ها و خوراكی‌ها را با صدای نوازش بخش امواج دریا میل كنند انتخاب مناسبی خواهد بود. شب‌های این كافه زیبایی خاصی دارد چرا كه نورپردازی زیبای كافه با نمایی كه از دریا ایجاد می‌شود آرامش را به وجودتان هدیه خواهد داد. این كافه ظرفیت ۲۴ نفری داشته و منویی كامل از انواع نوشیدنی و خوراكی‌ها دارد. دكوراسیون این كافه كاملا چوبی بوده و در زمان وارد شدن به این كافه حس خواهید كرد كه در یك كلبه نشسته‌اید.
حال پس از آشنایی با بهترین كافه‌های كیش، اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، میتوانید جهت كسب اطلاعات بیش‌تر از سایر هزینه‌ها، خرید بلیط هواپیما ویا رزرو محل اقامت خود اینجا كلیك كنید.
آدرس: انتهای بلوار هنرمندان، مقابل برج میكا در میدان میكا