ریپورتاژ آگهی
بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)

بهترین رستوران های اصفهان را به شما معرفی می كنیم. سوالی كه با سفر به شهر اصفهان برای مسافرانش پیش می‌آید این است كه كدام رستوران غذای بهتری دارد؟ اصفهان شهر بزرگ پر از جاذبه های تاریخی و گردشگری و طبیعی شهری كه نصف جهان معروف است جایی كه نمی توان به طور كامل از جاذبه های این شهر دیدن كرد . اصفهان آنجایی است كه غم‌ از آدم رخت می‌بندد و آنقدر چیزهای دیدنی در آن هست كه فرصتی برای غصه باقی نمی‌گذارد.
  • 1400/12/19
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : میدان امام، به سمت سر در قیصریه، سرای حاج میرزا، قهوه خانه حاج میرزا

بهترین رستوران های اصفهان را به شما معرفی می كنیم. سوالی كه با سفر به شهر اصفهان برای مسافرانش پیش می‌آید این است كه كدام رستوران غذای بهتری دارد؟ اصفهان شهر بزرگ پر از جاذبه های تاریخی و گردشگری و طبیعی شهری كه نصف جهان معروف است جایی كه نمی توان به طور كامل از جاذبه های این شهر دیدن كرد . اصفهان آنجایی است كه غم‌ از آدم رخت می‌بندد و آنقدر چیزهای دیدنی در آن هست كه فرصتی برای غصه باقی نمی‌گذارد.

می‌توانی در كوچه پس كوچه‌ها و خیابان‌هایش ساعت‌ها راه بروی، در میدان نقش جهانش روی چمن‌ها ولو شوی و كالسكه‌ها را تماشا كنی، در بازارش ساعت‌ها بچرخی، در كافه‌ها و شربتخانه‌هایش گذشت زمان را احساس نكنی و همه اینها وقتی زاینده‌رود پرآب باشد تكمیل می‌شود و شهر بی‌نقصی پیش رویت قرار می‌گیرد. اصفهان شهر بزرگی است و همان اندازه كه آدم دلش می‌خواهد جاهای دیدنی اصفهان را ببیند دوست دارد از خوردنی‌هایش هم لذت ببرد. جدا از دوغ و گوش‌فیل و بریانی كه مختص اصفهان هستند، دراینجا سعی داشتیم رستورانهایی كه از نظر مردم بهتر بودند رو برای شما معرفی كنیم .

كافه رستوران سنتی آزادگان

وارد سرای حاجی میرزا كه می شوی احساس می كنی تابلو اشتباه است و به فروشگاه عتیقه جات سرزده‌ای یا وارد موزه‌ای شده‌ای، اما كمی كه به محیط و وسایل عادت می‌كنی آن‌ها را بخشی از دكوراسیون كافه رستوران سنتی آزادگان (حاجی میرزا) می‌بینی كه صاحبش با ذوق و سلیقه فراوان در طول سال‌ها آن‌ها را جمع‌آوری كرده و می‌گوید كه حاضر نیست هیچكدام را حتی برای لحظه‌ای از خودش جدا كند. خالی از لطف نیست بدانید كه این قهوه خانه به نام چاه حاج میرزا برای نخستین بار در زمان صفویان ساخته شد و در ابتدا خسته‌خانه نام گرفت زیرا مردم برای رفع خستگی به آنجا می‌آمدند ولی كم‌كم این سرا به سرای طوطی، چایخانه و قهوه خانه تغییر نام داد ولی محلی‌ها همچنان به نام سرای حاجی میرزا می‌شناسندش.

آدرس: میدان امام، به سمت سر در قیصریه، سرای حاج میرزا، قهوه خانه حاج میرزا

تلفن: ۳۲۲۱۱۲۲۵۰۳۱

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-g6ahHSJmuR

كافه رستوران هرمس

یكی از بهترین رستوران های ایتالیایی اصفهان كه خوشمزه‌ترین استیك‌ها را دارد و دكور و فضایش لذت یك غذای خوب را برایتان چندبرابر می‌كند، بدون شك كافه رستوران هرمس (جلفا) است. پیشنهاد می‌شود كه در سفرتان به اصفهان، حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس: خیابان نظر میانی ، كوچه كلیسا وانك ، كوچه میدان جلفا

تلفن: ۳۶۲۹۳۳۴۹۰۳۱

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-t7K9Y1DccE

كافه رستوران آرك. آ

اگر دوست دارید بعد از بازدید و لذت بردن از كلیسای زیبای وانك، یك وعده خوشمزه یا نوشیدنی‌های تازه در محیطی قشنگ و چشم نواز نوش جان كنین، شك نكنید كه كافه رستوران آرك. آ می‌تواند بهترین انتخاب ممكن باشد. كافه رستوران آرك نه تنها منوی خوب و وسوسه انگیزی دارد بلكه محیط فوق‌العاده‌اش مخصوصا فضای بیرونش، لذت غذا خوردن و استراحت كردن را برایتان چند برابر می‌كند. تنها نكته‌ای كه باید هنگام رفتن به اینجا رعایت كنید این است كه قبل از رفتن تماس بگیرید و جا رزرو كنید تا بتوانید بدون نگرانی از محیط و غذاها و همین طور نوشیدنی ها استفاده كنید و از آن‌ها لذت ببرید.

آدرس: محله جلفا،روبروی كلیسای وانك

تلفن: ۳۶۲۹۰۹۲۰۰۳۱

 

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-I6Y3cTwENV
كافه رستوران مس و قالی

در كافه رستوران مس و قالی، در فضایی سنتی و جالب می‌توانید از تك تك لحظه‌هایتان لذت ببرید و خاطره‌ای ماندگار را در ذهنتان حك كنید.

آدرس: خیابان سپاه

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۲۲۷۶۴

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-dgZUIaPq36

كافه رستوران فیروز شربت

كافه رستوران فیروز شربت، كافه نوستالژیك و آنتیكی است كه دكوراسیون قدیمی‌اش گرمی عجیبی به این مكان داده، علاوه بر دكور قدیمی، وجود منوهای قدیمی با خوراكی‌های خاص كه اسم‌هایشان هم قدیمی و ناشناخته است و گلدان‌هایی كه همیشه با گل طبیعی روی میز خودنمایی می‌كنند، جذابیت اینجا را چندین برابر كرده است. بستنی‌های شربت خانه فیروز آنقدر خوشمزه‌اند كه پیشنهاد ویژه «شربت خانه فیروز» به حساب می‌آیند.

آدرس: جلفا خیابان حكیم نظامی كوی كلیسای وانك روبروی هتل جلفا

تلفن: ۳۶۲۶۸۰۰۹- ۳۶۲۴۰۰۱۲۰۳۱

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-d36KT7K1Wb

رستوران شهرزاد

شهرزاد یكی از رستوران های لوكس و قدیمی اصفهان است با تزئینات نقاشی و آئینه كاری‌های سنتی و شیك كه در خور نصف جهان است و شلوغی‌اش نشان‌دهنده كیفیت و طعم خوب غذاهای آن است. در رستوران شهرزاد (اصفهان) كه یكی از بهترین رستوران های اصفهان است انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود و شما می‌توانید از موسیقی زنده هم در كنار غذایتان لذت ببرید. درضمن اینجا سالادبار و سالن مجزا برای مراسم‌هایتان هم دارد.

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی .خیابان عباس آباد

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۰۴۴۹۰

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-9EsVpdGdvp

بریانی اعظم

بریانی غذایی فوق‌العاده خوشمزه و معروف اصفهانی‌هاست كه خیلی هم طرفدار دارد. اگر گذرتان به اصفهان خورد حتما به بریانی اعظم سر بزنین و تستش كنید. درست است كه شلوغ است ولی خیلی سریع غذا رو به شما تحویل می‌دهند. گول كوچك بودن بریونی را هم نخورید چون به طرز وحشتناكی آدم را سیر می‌كند! خیالتان راحت!

آدرس: خیابان كمال اسماعیل،بین سی و سه پل و پل خواجو جنب پمپ بنزین بریانی اعظم

تلفن: ۰۳۱۳۲۱۲۵۷۳۰

 

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-iZCdEhHgnx

ساندویچی آرابو

آرابو از بهترین ساندویچی‌های اصفهان است كه غیرممكن است كسی از اینجا خرید كند و از كیفیت و طعم بسیار عالی آن شگفت زده نشود. ساندویچی آرابو اصفهان در محله ارامنه اصفهان واقع شده و نزدیك كلیسای وانك است. در اینجا آدم احساس می‌كند كه به كشوری اروپایی سفر كرده البته خیلی فضای زیادی ندارد و بیشتر بیرون از خود ساندویچی باید از ساندویچ و برگرهای لذیذ لذت ببرید!

آدرس: خیابان حكیم نظامی، نظر میانی، كوچه كلیسای وانك، آرابو

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۷۶۳۲۵

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-mOqgpotRyd

رستوران سنتی نقش جهان

سفره‌خانه و رستوران سنتی نقش جهان اصفهان با تلفیقی از معماری سنتی و معماری مدرن ایرانی با محیطی آرامش بخش آماده پذیرایی از شما عزیزان است. این سفره خانه اوقات فراغت خوشی را همراه با موسیقی اصیل ایرانی به ارمغان آورده است و آماده پذیرایی از میهمانان صاحب ذوق است.

آدرس: جنب مسجد شیخ لطف الله، داخل بازار

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۱۹۰۶۸

 

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-c7BGuTz7rn

رستوران ملك سلطان جارچی باشی

عملیات مرمت حمام سنتی ملك سلطان جارچی باشی متعلق به دوره صفویه جهت كاربری رستوران سنتی و تالار پذیرایی و گردشگری از سال ۱۳۸۲ توسط حاج سید احمد افتخاری با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ۳۵۰ میلیون تومان آغاز شد و در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۱۸ رسما افتتاح گردید. در حال حاضر این موزه سفره‌خانه تحت عنوان رستوران ملك سلطان جارچی باشی شناخته می‌شود و ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر را به طور همزمان دارد و غذای خوشمزه‌ای هم سرو می‌كند كه بدون شك از آن خوشتان خواهد آمد.

آدرس: خیابان سپه، خیابان حكیم، كوچه هفتم یا كوچه باغ قلندرها

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۰۷۴۱۸

 

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-2UuMlOxXlc

رستوران مادربزرگ

رستوران مادربزرگ اصفهان با بیش از بیست غذای اصیل و محلی در خدمت شما هموطنان عزیز است. در سفرتان به اصفهان، حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس: خیابان سپه، خیابان مسجد حكیم، نرسیده به هتل حكیم

تلفن: ۰۹۱۳۹۰۰۶۰۸۰

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-dUWxN1tVcn

مجموعه پذیرایی ترنج

زمان ساخت مجموعه تاریخی ترنج مربوط به عهد قاجاریه است و باتوجه به قراین بدست آمده در فرایند بازسازی، به اوایل حكومت ناصرالدین شاه برمی‌گردد. در طی ۴ سال تلاش، مراحل مرمت توسط هنرمندان ایرانی پایان یافت و هم‌اكنون مجموعه پذیرایی ترنج اصفهان دارای فضایی زیبا و دلنشین و نشان از فرهنگ اصیل ایرانی دارد و چهار قسمت رستوران، شربتخانه، عكاسخانه و كافی شاپ را شامل می‌شود . در رستوران ترنج اصفهان متنوع‌ترین خوراك‌های سنتی و فرنگی سرو می‌شود و در شربتخانه انواع دمنوش های گیاهی و سنتی هم خدمتتان ارایه می‌شود، همچنین عكاسخانه كه دارای لباس هایی فاخر و زیبا از دروره قاجاریه است خاطره ای فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد زد.

آدرس: خیابان خاقانی، روبه‌روی شیرینی آندلس، كوچه هووانس، كوچه رامین

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۹۳۷۸۸

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-063s1ckbzL

رستوران خوان گستر جلفا

رستوران خوان گستر یكی از معروف‌ترین و شیك‌ترین رستوران های اصفهان است كه فضا و محیطش فوق‌العاده خاص و دكور بسیار عالی و زیبایی دارد، غذاهای این رستوران كیفیت بالایی دارد و منوی متنوعش هر سلیق‌ ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آدرس: خیابان حكیم نظامی،خیابان كلیسا وانك

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۷۸۹۸۹

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-BERxv283ua

كافه رستوران قاصدك

محیطی بسیار مدرن و شیك با فضای باز كه لذت طعم غذا رادو چندان می‌كند.

آدرس: اصفهان، مركز شهر

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-KfjHdlTa8U

كافه رستواران هوگر

لحظاتی به یاد ماندنی در عمارت تاریخی دهدشتی اصفهان یا كافه رستوران هوگر اصفهان با حرفه‌ای‌ترین آثار هنر كلاسیك در عمارتی به وسعت فرهنگ و هنر نصف جهان كه دارای رستواران منحصر به فرد برای لذت بردن از غذاهای سنتی اصفهان و كافی شاپ حرفه ای با استانداردهای بین المللی همچنین شربتخانه ای با شربت‌های خوش‌طعم و فراموش شده ایرانی و دمنوشخانه ای خاص منطبق با طب سنتی و انواع گیاهان دارویی را تجربه خواهید كرد.

آدرس: دروازه دولت – خیابان باب الرحمه- كوچه شماره ۱

تلفن: ۰۹۱۳۴۲۰۸۰۰۴

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)-uu3aQt8iBg