ریپورتاژ آگهی
بهترین كافه های شیراز

بهترین كافه های شیراز

در این مطلب می خواهیم بهترین كافه های شیراز را برای كسانی كه عاشق كافه نشینی و گپ صمیمانه با دوستان و عزیزانشان در شهر بی مثال شیراز معرفی كنیم
  • 1400/12/19
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : بهترین كافه های شیراز

در این مطلب می خواهیم بهترین كافه های شیراز را برای كسانی كه عاشق كافه نشینی و گپ صمیمانه با دوستان و عزیزانشان در شهر بی مثال شیراز معرفی كنیم . این شهر كه سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج ایران دارد رستورانها و كافه های زیادی دارد . اگر به شهر شیراز سفر كردید شاید برای پیدا كردن رستوران دچار مشكل شوید ولی در گوشه و كنار این شهر كافه های مدرن و سفره خانه های سنتی بسیار است .امروزه یكی از بهترین تفریحات مورد علاقه جوانان و حتی بزرگسالان كافه گردی است . در این شهر گپ و گفت های خودمانی و حتی جلسات كاری را می توان در كافه های مدرن یا نوستالژی گرفت .در اطراف تمام بناهای تاریخی كافه های زیبا و پر رونقی مشاهده می شود كه حس و حالتان را با یك فنجان قهوه تلخ در هوای مطبوع شیراز تغییر می دهد.

بهترین كافه های شیراز-0iotWD6Qr1

كافه هتل چمران

هتل چمران بزرگ ترین هتل در شهر شیراز است و می توان از آن به عنوان یكی از مرتفع ترین ساختمان های این شهر نیز نام برد. كافی شاپ معمولی این هتل در طبقه هم كف قرار دارد و یك محیط صمیمی برای شما و دوستانتان فراهم نموده است.شب ها با اجرای آهنگ زنده، فضایی دل انگیز در این كافی شاپ ایجاد می شود. كافه چشم انداز هتل چمران در آخرین طبقه هتل قرار دارد و شما می توانید در آن نمایی خارق العاده از شهر شیراز را ببینید. صرف یك فنجان قهوه با همراه كیك تلخ در تراس این كافه می تواند لحظاتی رویایی را برای شما رقم بزند.

آدرس كافی شاپ چشم انداز هتل چمران: شیراز، بلوار چمران، هتل چمران، طبقه همكف و طبقه ۲۳

كافه هتل بزرگ شیراز

زمانی كه از اصفهان به سمت شیراز می روید، در بدو ورود به شهر و پس از رد شدن از دروازه قرآن با یك هتل بین المللی روبرو می شوید كه در قلب كوه های صخره ای شیراز ساخته شده و یكی از مجلل ترین هتل های این شهر از حیث نمای خارجی و طراحی داخلی است. این هتل نیز همانند سایر هتل های پنج ستاره دارای یك كافی شاپ مدرن است.در سالن این كافه بسیاری از گردشگران خارجی را مشاهده می كنید. كافه هتل بزرگ شیراز در زمره یكی از محبوب ترین و البته گران ترین كافه های شیراز قرار دارد.

آدرس كافی شاپ هتل بزرگ شیراز: دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز، طبقه ششم

بهترین كافه های شیراز-ll7GxEXchU

كافه هتل ستارگان

این كافه نیز به یكی از هتل های معروف و مجلل شهر شیراز تعلق دارد. این كافه با فضایی نیمه تاریك و بهره گیری از چراغ های رنگی به همراه ادغام معماری سنتی و مدرن، یكی از دنج ترین فضاهای موجود در شهر شیراز است. اگر می خواهید یك فنجان قهوه را در آرام ترین كافه شهر شیراز بنوشید می توانید به كافه هتل ستارگان مراجعه نمایید.

آدرس كافی شاپ هتل ستارگان: شیراز، تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم، هتل ستارگان

كافی شاپ هتل زندیه

این كافه نیز همانطور كه از نامش پیداست به یكی از هتل های شهر شیراز تعلق دارد. این كافه با طراحی و معماری ایرانی ساخته شده است و یك فضای آرام و مطلوب برای مهمانان شما فراهم می كند. پرسنل این هتل و كافه با لباس های سنتی از شما پذیرایی می كنند و شما می توانید ضمن استراحت در این كافه و میل كردن یك فنجان قهوه از ارگ كریم خانی نیز بازدید كنید.

آدرس كافی شاپ هتل زندیه: شیراز، بلوار هجرت، نرسیده به ارگ كریم خان، هتل زندیه

كافه فردوسی

كسانی كه به شیراز سفر می كنند، این شهر را با ساختمان های سنتی و معماری ویژه می شناسند، اما امروزه در اغلب نقاط شیراز معماری مدرن مسلط شده است و ساختمان هایی با معماری خاص را در نقاط محدودی مشاهده می كنیم. كافه فردوسی یكی از كافه های سنتی شهر شیراز است كه همچنان با همان معماری سنتی و ویژه خود كه به معماری ایرانی-اسلامی شباهت دارد فعالیت می كند.

آدرس كافه فردوسی شیراز: خیابان فردوسی، پلاك ۱۹۴

بهترین كافه های شیراز-HR49cOJ2vV

كافه هدایت

قطعا كافه هدایت یكی از شیك ترین و بهترین كافه های شهر شیراز است كه فاصله چندانی با سینما سعدی ( یكی از معروف ترین سینماهای شهر شیراز ) ندارد. فضای بسیار زیبا و رویایی این كافه محل سرو انواع خوراكی های خوشمزه است.بنابراین می توانید علاوه بر نوشیدن قهوه با بهانه سرو یك غذای خاص اعم از غذاهای گیاهی، دریایی، ایرانی و فرنگی به این كافه بروید. سرو یك میان وعده در این كافه حس و حال غذا خوردن در یكی از كافه های پاریس در قرن بیستم را برای شما تداعی می كند.

آدرس كافه هدایت: شیراز، بیست متری سینما سعدی، خیابان هدایت، نبش كوچه چهارم

بهترین كافه های شیراز-DEJkXiT2Ie

كافه لئو

همانطور كه از نام این كافه پیداست یك معماری و طراحی غربی دارد. كافه لئو به عنوان یكی از لاكچری ترین كافه های شهر شیراز شناخته می شود. این كافه كه در قصر الدشت شیراز واقع شده است امكان بازدید از صدها گل فروشی متنوع و متفاوت در خیابان قصد الدشت را نیز فراهم می كند. خیابان قصد الدشت یكی از شلوغ ترین و محبوب ترین خیابان های این شهر است.

آدرس كافه لئو شیراز: خیابان قصر الدشت، خیابان صورتگر (شهید فقیهی)، نبش كوچه ۱۴

كافه گرتا

اگر به سرو غذاهای سنگین ایتالیایی علاقه دارید و یا اینكه می خواهید قهوه خود را در یك فضای متفاوت با دكوراسیون التالیایی میل كنید ما به شما كافه گرتا را پیشنهاد می دهیم. كافه گرتا به علت قرار گرفتن در محدوده معالی آباد دسترسی راحتی دارد و شما می توانید از نقاط مختلف شیراز به این كافه بروید. در كافه ایتالیایی گرتا انواع نوشیدنی های گرم و سرد سرو می گردد.

آدرس كافه گرتا شیراز: معالی آباد، انتهای بلوار دوستان

كافی شاپ عمارت شاپوری

عمارت شاپوری یك عمارت معمولی نیست و هر كسی توانایی پرداخت هزینه های مربوط به كافه این عمارت را ندارد. افراد متمول در كافه این عمارت جمع شده و لحظات دل چسپی را سپری می كنند. بسیاری از توریست های خارجی نیز علاقه بسیاری به نوشیدن قهوه در عمارت شاپوری دارند. شما نیز می توانید برای یك بار هم كه شده سرو قهوه و سایر خوراكی ها و نوشیدنی ها را در این عمارت تجربه كنید.

آدرس كافی شاپ عمارت شاپوری: شیراز، خیابان كریم خان زند، خیابان انوری ، روبروی خیابان اهلی

كافه آلتو

این كافه فضایی مناسب برای جوانان فراهم كرده است تا علاوه بر صرف قهوه و سایر نوشیدنی ها و خوراكی ها، به بازی های فكری بپردازند و هوش خود و دوستان خود را به چالش بكشانند. اگر به دنبال یك كافه آرام برای تمركز گرفتن و یا رهایی از دغدغه های روزانه هستید بهتر است كافه آلتو را انتخاب نكنید، چرا كه فضای این كافه با هیجان و خنده درآمیخته است.

آدرس كافه آلتو: شیراز، میدان معلم، ابتدای همت جنوبی، حدفاصل كوچه ۲ و ۴

كافه گفتگو

كافه گفتگو با نام بسیار زیبایی كه دارد، ماهیت واقعی خود را به مهمانان نشان می دهد. یكی از ویژگی های بارز این كافه زیبا كه با طراحی های چوبی و نوستالوژیك ساخته شده است داشتن محوطه ای رو باز است كه امكان سرویس دهی در یك فضای باز را فراهم می كند. البته این كافه یك سالن ویژه هم دارد كه در ایام سرد سال و یا روزهایی كه هوا به شدت آفتابی است مورد استفاده مهمانان قرار می گیرد.

آدرس كافه گفتگو: شیراز، پل معالی آباد، جنب ایستگاه مترو، ساختمان الف، طبقه همكف

بهترین كافه های شیراز-vj6212vLvO

كافه استریت لانژ

این كافه یكی دیگر از كافه های معالی آباد است و سبك خاصی در معماری و طراحی آن بكار رفته است. این كافی شاپ نیز خوراكی ها و نوشیدنی های متنوعی را سرو می كند با این حال با قهوه های ناب و كاپ كیك های فوق العاده ای كه دارد شهرت یافته است. این كافه یكی از كافی شاپ هاییست كه توانسته حداكثر میزان رضایت مهمانان را جلب كند.

آدرس كافه استریت لانژ: شیراز، معالی آباد، پزشكان، مجتمع الماس شهر

بهترین كافه های شیراز-4kb4Tr6QJq

كافه فروشگاه شهرزاد

كافه فروشگاه شهرزاد، هر چند نام عجیب و غریبی دارد، اما یكبار مراجعه به این كافی شاپ لوكس و مدرن كافی است تا برای همیشه پای ثابت آن شوید. این كافه با فضای بسیار شیك و مدرنی كه دارد محبوب جوانان شیرازی است، اما اغلب توریست ها و گردشگران خارجی آشنایی چندانی با آن ندارند. اگر می خواهید یك خوراكی خوشمزه را در یك كافه درجه یك میل كنید پیشنهاد می دهیم به كافه فروشگاه شهرزاد مراجعه نمایید.

آدرس كافه شهرزاد: خیابان زرگری به سمت چهارراه ستارخان، نبش كوچه ۲۰، روبروی بیمارستان دكتر خدادوست

 

بهترین كافه های شیراز-9mZVKh55BU

كافه این

كافه این كافه ای است كه به سبك كافه های غربی طراحی شده است و منوی خود را با اقتباس از منوی كافه های غربی گرفته است. اگر به دنبال خلوت كردن با دوستان صمیمی خود هستید این كافه فضای مناسبی برای شما فراهم كرده است. تراس این كافه امكان استراحت و سرو نوشیدن قهوه یا سایر نوشیدنی ها را دارد. اگر می خواهید در یك كافه ای به سبك كافه های اروپایی قهوه بنوشید، می توانید به كافه این مراجعه كنید.

آدرس كافه این: شیراز، خیابان معالی آباد، نبش خیابان بهاران، مجتمع تجاری آرین

بهترین كافه های شیراز-8io1lvq4vq